x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piotr Stramowski ambasadorem WILD WINE - win skierowanych do mężczyzn

Kategoria: Wino    31.01.2020

Spółka JNT Group podpisała umowę z Piotrem Stramowskim, na mocy której aktor został ambasadorem nowej linii produktów.

Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski to znany i ceniony aktor filmowy i teatralny. Znany jest przede wszystkim z filmów Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Botoks” oraz „Kobiety mafii”, a także roli w drugim sezonie serialu „Ultraviolet”. Jego wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny współgra z przesłaniem projektu WILD WINE. 

– Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.  Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group

Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
WILD WINE to wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine: 
chilijskie cabernet sauvignon
kalifornijskie chardonnay
argentyńskie malbec
włoskie primitivo IGP Puglia.

Dodatkowo w ofercie znajdą się dwa wina z serii „Wanted”:
Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon, 
Wanted White, czyli chilijskie Chardonnay.

Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki. 

Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
– Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.

Przesłanie projektu podkreślają również butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine. 

Roczna umowa z Piotrem Stramowskim obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

WKRÓTCE TARGI ENOEXPO

Podczas targów po raz dziewiąty odbędzie się rywalizacja o Medal Enoexpo 2017 oraz Konkurs Polskich Win i Cydrów. W ramach "Akademii Wina Enoexpo" będzie miał miejsce trzydniowy cykl profesjonalnych szkoleń i seminariów podzielonych na kilka grup tematycznych.

Chef & sommelier

Konflikty na linii kuchnia - sala to codzienność wielu restauracji. Antagonizmy, zamiast zbliżać, oddalają restaurację od sukcesu, dlatego lepiej postawić na współpracę między frontem a zapleczem. Jak powinna wyglądać w praktyce kooperacja dwóch doświadczonych generałów: szefa kuchni i sommeliera?

KWESTIONARIUSZ SOMMELIERA: ADRIAN GÓRNIAK

Aby rozwijać się jako sommelier dużo czytam i jeszcze więcej próbuję. Staram się możliwie często eksperymentować. Łączę na pozór niepasujące do siebie smaki, piję to samo wino w różnych kieliszkach i w różnych temperaturach - Adrian Górniak.

MODA NA KALIFORNIĘ

O promocji i sprzedaży win kalifornijskich na polskim rynku rozmawiamy z Paulem Mollemanem, dyrektorem Biura Europejskiego Wine Institute of California.

Degustacja win włoskich i chilijskich

Podczas organizowanej już po raz trzeci branżowej imprezy A Land of Wine zaprezentowanych zostanie ponad 40 marek win. Połączoną degustację jesiennej oferty trunków z różnych regionów Włoch i Chile zaplanowano na 10 października w Warszawie.

Walka na kieliszki, czyli pojedynek sommelierów cz. I

Druga runda pojedynku sommelierów z winami kalifornijskimi w tle odbyła się 26 marca w restauracji Brasserie Warszawska. Tym razem w szranki stanęli Kamila Dzierżawska z Pałacu Mała Wieś oraz Kajetan Zalewski z restauracji Ale Wino.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej