x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piotr Stramowski ambasadorem WILD WINE - win skierowanych do mężczyzn

Kategoria: Wino    31.01.2020

Spółka JNT Group podpisała umowę z Piotrem Stramowskim, na mocy której aktor został ambasadorem nowej linii produktów.

Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski to znany i ceniony aktor filmowy i teatralny. Znany jest przede wszystkim z filmów Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Botoks” oraz „Kobiety mafii”, a także roli w drugim sezonie serialu „Ultraviolet”. Jego wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny współgra z przesłaniem projektu WILD WINE. 

– Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.  Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group

Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
WILD WINE to wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine: 
chilijskie cabernet sauvignon
kalifornijskie chardonnay
argentyńskie malbec
włoskie primitivo IGP Puglia.

Dodatkowo w ofercie znajdą się dwa wina z serii „Wanted”:
Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon, 
Wanted White, czyli chilijskie Chardonnay.

Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki. 

Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
– Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.

Przesłanie projektu podkreślają również butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine. 

Roczna umowa z Piotrem Stramowskim obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Simply Great Italian Wines

Coroczne międzynarodowe wydarzenie winiarskie, prezentujące przekrojowo winnice i wina z interesujących regionów Włoch, 10 maja br. już po raz trzeci zawitało do Warszawy, potwierdzając tym samym ważną pozycję Polski na światowej mapie konsumentów włoskiego wina.

10 pytań do Eweliny Brdak

Ewelina Brdak, sommelier i menedżer w restauracji Rozbrat 20 Bakery & Wine Corner w Warszawie, opowiada o swojej pierwszej pracy i o rozwoju na stanowisku sommeliera.

Winnica Mickiewicz - Nasze motto: dojrzałość

"Wszystko zaczęło się w latach 90. Moja siostra wyszła za mąż za Austriaka i często odwiedzaliśmy nie tylko ją, ale też austriackie winnice. Pokłosiem tych wyjazdów było założenie winnicy w Opolu Lubelskim [...]"

Najlepsze 3 wina degustacji VARSOVINO

15. edycja degustacji win hiszpańskich Varsovino odbyła się 24 września w Warszawie. Tego samego dnia znany sommelier David Seijas zaprezentował klasyki oraz ciekawostki z najważniejszych regionów Hiszpanii. Oto trzy wina, na które warto zwrócić uwagę.

CALIFORNIA ZIN & CHOCOLATE - ŁĄCZ WINO Z CZEKOLADĄ

Od 12 lutego do 31 maja California Wines Polska, marka Lindt oraz Taste It All zapraszają restauracje do udziału w akcji specjalnej California Zin & Chocolate. Importerzy wina przygotowali dla restauracji specjalne rabaty i pakiety win zinfandel.

Wina czerwone na jesień i nie tylko

Bogactwo smaków, duża różnorodność, a nawet właściwości prozdrowotne to tylko niektóre zalety win czerwonych. Na świecie jest około 100 tys. odmian winorośli, ale większość win powstaje z ok. 150 szczepów. Co jeszcze warto wiedzieć o winach czerwonych?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej