Piotr Stramowski to znany i ceniony aktor filmowy i teatralny. Znany jest przede wszystkim z filmów Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Botoks” oraz „Kobiety mafii”, a także roli w drugim sezonie serialu „Ultraviolet”. Jego wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny współgra z przesłaniem projektu WILD WINE.
– Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to Męska Recz. Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group.
WILD WINE to wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine:– chilijskie cabernet sauvignon,
– kalifornijskie chardonnay,
– argentyńskie malbec,
– włoskie primitivo IGP Puglia.
Dodatkowo w ofercie znajdą się dwa wina z serii „Wanted”:
– Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon,
– Wanted White, czyli chilijskie Chardonnay.
Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki.
– Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.Przesłanie projektu podkreślają również butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine.
Roczna umowa z Piotrem Stramowskim obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.