x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piotr Stramowski ambasadorem WILD WINE - win skierowanych do mężczyzn

Kategoria: Wino    31.01.2020

Spółka JNT Group podpisała umowę z Piotrem Stramowskim, na mocy której aktor został ambasadorem nowej linii produktów.

Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski to znany i ceniony aktor filmowy i teatralny. Znany jest przede wszystkim z filmów Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Botoks” oraz „Kobiety mafii”, a także roli w drugim sezonie serialu „Ultraviolet”. Jego wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny współgra z przesłaniem projektu WILD WINE. 

– Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.  Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group

Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
WILD WINE to wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine: 
chilijskie cabernet sauvignon
kalifornijskie chardonnay
argentyńskie malbec
włoskie primitivo IGP Puglia.

Dodatkowo w ofercie znajdą się dwa wina z serii „Wanted”:
Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon, 
Wanted White, czyli chilijskie Chardonnay.

Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki. 

Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
– Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.

Przesłanie projektu podkreślają również butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine. 

Roczna umowa z Piotrem Stramowskim obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Mołdawskie winnice czekają na turystów i wzbogacają ofertę

Oferta turystyczna Mołdawii poszerzyła się o Winne Szlaki Mołdawii - gdyby przeliczyć powierzchnię winnic przypadającą na osobę, Mołdawia zajęłaby pierwsze miejsce na świecie. Mołdawianie już zachęcają do eksplorowania kraju poprzez wirtualne wycieczki, zanim podróże znów będą możliwe.

Z własnym winem do Brasserie Warszawskiej. Bez "korkowego"!

Restauracja Brasserie Warszawska wprowadza w poniedziałki akcję "Pij po swojemu". To pierwsze miejsce w Warszawie, które umożliwia gościom przyniesienie własnego wina bez dodatkowych opłat.

W Polsce wzrosło spożycie wina w czasie pandemii

Choć Polska to raczej kraina wódka i piwem płynąca, a wino wśród rodaków jest mniej popularnym trunkiem alkoholowym, jego spożycie podczas pandemii wzrosło. To odwrotny trend od światowego - kraje winiarskie teraz tracą, bo konsumenci piją mniej wina.

Nowa odsłona targów Wine Expo Poland

Już 28 października w Warszawie rozpocznie się kolejna edycja jednej z największych imprez winiarskich w Polsce - targów Wine Expo Poland. W ramach festiwalu odbędą się spotkania producentów i importerów z przedstawicielami branży HoReCa, dziennikarzami oraz blogerami, a także warsztaty i szkolenia.

Wina czerwone na jesień i nie tylko

Bogactwo smaków, duża różnorodność, a nawet właściwości prozdrowotne to tylko niektóre zalety win czerwonych. Na świecie jest około 100 tys. odmian winorośli, ale większość win powstaje z ok. 150 szczepów. Co jeszcze warto wiedzieć o winach czerwonych?

Kolejny polski Master Sommelier

20 sierpnia do grona 239 Master Sommelierów dołączył Piotr Pietras, który na co dzień pracuje jako head sommelier w londyńskiej restauracji Launceston Place. Do sukcesów (podwójny tytuł Mistrza Polski Sommelierów oraz Wicemistrza Europy Sommelierów) zaliczyć może właśnie ten zaszczytny tytuł.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej