x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piotr Stramowski ambasadorem WILD WINE - win skierowanych do mężczyzn

Kategoria: Wino

Spółka JNT Group podpisała umowę z Piotrem Stramowskim, na mocy której aktor został ambasadorem nowej linii produktów.

Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski to znany i ceniony aktor filmowy i teatralny. Znany jest przede wszystkim z filmów Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki” i „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, „Botoks” oraz „Kobiety mafii”, a także roli w drugim sezonie serialu „Ultraviolet”. Jego wizerunek przystojnego, pewnego siebie, twardego mężczyzny współgra z przesłaniem projektu WILD WINE. 

– Pod nazwą WILD WINE skrywa się wyjątkowy, innowacyjny projekt, chcemy przekonać współczesnego mężczyznę, że picie wina to  Męska Recz.  Z tego względu postanowiliśmy wprowadzić do portfolio JNT Group wina dedykowane tym, dla których „dzikość serca” jest bliska. Platforma komunikacyjna WILD WINE Męska Rzecz wiarygodnie przekonuje, o tym, że picie wina jest ”męskie”, że pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Do współpracy w promowaniu produktu zaprosiliśmy Pana Piotra Stramowskiego, uosabiającego nowoczesnego mężczyznę z charakterem – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy JNT Group

Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
Piotr Stramowski i Wild Wine. Foto: materiały prasowe.
WILD WINE to wysokogatunkowe, jednoszczepowe wina. Klienci będą mieli do wyboru cztery rodzaje Wild Wine: 
chilijskie cabernet sauvignon
kalifornijskie chardonnay
argentyńskie malbec
włoskie primitivo IGP Puglia.

Dodatkowo w ofercie znajdą się dwa wina z serii „Wanted”:
Wanted Red, czyli pochodzące z Chile Cabernet Sauvignon, 
Wanted White, czyli chilijskie Chardonnay.

Kolekcja została stworzona w ten sposób, by wina odpowiadały life stylowo na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasowały do potraw najchętniej wybieranych przez nich, począwszy od krwistego steka, czy burgera, po pikantne krewetki. 

Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
Jakub Nowak i Piotr Stramowski. Foto: materiały prasowe.
– Projekt WILD WINE od razu mnie zainteresował – mówi Piotr Stramowski. – Bardzo cenię spotkania w męskim gronie przy dobrej kuchni i winie. Poprzez tę współpracę chciałbym pokazać facetom, że picie wina doskonale pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia.

Przesłanie projektu podkreślają również butelki opatrzone oryginalne etykietą z wizerunkiem współczesnego „dzikusa” oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine. 

Roczna umowa z Piotrem Stramowskim obejmuje działania w social mediach, komunikację z wykorzystaniem wizerunku Ambasadora w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Działania promocyjne prowadzone będą również w miejscach, gdzie bywa współczesny mężczyzna: studiach tatuażu, czy barber shopach.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Spokojna rewolucja

Na początku października w historycznym regionie Lewantu w płd.-wsch. Hiszpanii kończą się zbiory. W winnicach pusto, a w winiarniach na stoły sortownicze wjeżdżają ostatnie partie winogron. Co innego dzieje się na ulicach dużych miast. Tam wrze zbuntowany tłum. Katalończycy walczą o suwerenność.

ADAM PAWŁOWSKI: WINNICE W OGNIU

Ostatniej jesieni oczy całego świata winiarskiego ponownie skierowały się na Kalifornię. Dopiero co winiarze otrząsnęli się po fatalnym w skutkach trzęsieniu ziemi w 2014 r., a znów musieli stawić czoła żywiołom natury.

Adam Pawłowski: Wina alkoholu

Żeby zrozumieć, czym dla wina jest alkohol, spróbujmy wina bezalkoholowego.

Wino na medal 2020

Ruszyły zgłoszenia do trzeciej edycji konkursu "Wino na medal" organizowanego przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich. Swoje produkty mogą zgłaszać importerzy, dystrybutorzy i producenci wina, których produkty są dostępne w ofercie branży HoReCa.

ADAM PAWŁOWSKI: NAUKA O WINIE

Kiedy blisko dziesięć lat temu zaczynałem przygodę z winem, byłem nim zafascynowany, ale zarazem przerażony ogromem wiedzy do przyswojenia. Skala tematu była obezwładniająca i szybko zrozumiałem, że póki jeszcze mam zapał, muszę znaleźć sposób na skuteczną naukę.

David Seijas - winiarski czarodziej

Gościem tegorocznej edycji Varsovino - corocznej największej degustacji hiszpańskich win w Polsce - był David Seijas, sommelier restauracji El Bulli pięciokrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Pracował tam aż do zamknięcia lokalu w 2011 r.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej