x

Kuchnia u Babci Maliny z Krakowa zwycięzcą Pyszne.pl Awards 2019

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Już po raz piąty z rzędu największy w Polsce serwis do zamawiania jedzenia online ogłosił laureatów Pyszne.pl Awards. Krakowska restauracja Kuchnia u Babci Maliny zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając ponad 7 tysięcy lokali w całym kraju.

Od 2015 roku Pyszne.pl Awards wyłania listę najbardziej lubianych i najlepiej ocenianych przez klientów restauracji – recenzje użytkowników serwisu odgrywają wiodącą rolę w wyborze laureatów.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
– Po raz kolejny chcieliśmy skorzystać z okazji, aby nagrodzić najbardziej zaangażowane restauracje, które w ciągu ostatniego roku świadczyły klientom usługi na najwyższym poziomie. Osiągnięcia restauracji oblicza automatyczny algorytm oparty na recenzjach. W ten sposób wyłaniane są restauracje o najwyżej ocenianej przez klientów jakości obsługi – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
W tym roku uwielbiana przez klientów Kuchnia u Babci Maliny odebrała nagrodę dla najlepszej restauracji
z dostawą w całej Polsce oraz dla najlepszej restauracji z dostawą w Krakowie. Oprócz ogólnopolskiego zwycięzcy serwis Pyszne.pl wyłonił także lokalnych zwycięzców w 18 miastach w Polsce.
W 2019 roku nadal widoczne było zamiłowanie Polaków do pizzy. Pizzeria Muzyczna często zaspokajała apetyt wrocławian utrzymując od 2018 roku pozycję najlepszej pizzerii w mieście, a Pizza Taxi po raz drugi zwyciężyła w Poznaniu. Tymczasem kuchnia azjatycka króluje od 2018 roku w Warszawie i Łodzi – warszawskie Bong Bong Asian Bistro oraz łódzka Susharnia drugi raz z rzędu utrzymały się na czele zestawienia. Wyróżnione zostały również restauracje w kategoriach kuchni włoskiej, azjatyckiej, polskiej, zdrowego jedzenia i fast food.
W tegorocznej edycji dodano też nową kategorię – nowe restauracje, które mają za sobą świetny start z Pyszne.pl. W tej kategorii zwycięzcą okazał się Baku Kebab w Warszawie oferujący znakomite dania kuchni tureckiej i azerbejdżańskiej.
Pełną listę zwycięzców Pyszne.pl Awards znajdziecie na tej stronie.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Marketing niespontaniczny - nie improwizuj

Marka restauracji podobnie jak człowiek powinna być stosownie ubrana, mieć charakter, historię i przekonania. Walcząc o uwagę i przestrzeń na konkurencyjnym rynku, powinna mówić, budować kontakty i zabiegać o przyjaciół. Im bardziej jest przekonująca, tym większą społeczność buduje wokół siebie.

Zbiory śliwek w Kalifornii zakończone sukcesem!

W sadach kalifornijskich tegoroczne zbiory śliwek dobiegły końca. Sadownicy potwierdzają czerwcowe prognozy Amerykańskiego Urzędu Statystycznego ds. Rolnictwa (NASS) o ponad 100 proc. wzroście zbiorów, w porównaniu do 2016 roku.

Inwentaryzacja - czym jest i czy warto ją robić?

W zależności od typu biznesu gastronomicznego zastosowanie znajdzie inna metoda inwentaryzacyjna - doradzamy, jak wybrać tę optymalną, dostosowaną do profilu lokalu.

XI edycja prestiżowego konkursu Wine & Food Noble Night

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie.

Bar Is Us - nowe narzędzie dla barmanów

Chcesz doskonalić się w swoim zawodzie? Poszukujesz profesjonalnej wiedzy o alkoholach? Szukasz inspiracji? O nowej aplikacji mobilnej wspomagającej pracę i rozwój zawodowy barmanów opowiada portalowi OuiChef.pl Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager w Stock Polska.

Mikser Kulinarny z tłuszczami w roli głównej

Styczniowe spotkanie z cyklu Szef dla Młodych Talentów przyciągnęło 250 uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski. Tematem przewodnim pierwszego w 2018 roku Miksera Kulinarnego były tłuszcze.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej