x

Cloud kitchens - chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź na spotkanie!

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Platforma foodtechowa FoodForward zaprasza na spotkanie poświęcone cloud kitchens. Odbędzie się 27 stycznia o godzinie 18 w siedzibie Google for Startups.

Cloud kitchens to nowy typ infrastruktury gastronomicznej, którego popularność rośnie na całym świecie.
To wielkopowierzchniowe profesjonalne kuchnie, tworzone z myślą o rosnącym w tempie kilkudziesięciu procent rocznie segmencie zamówień jedzenia online.
Dla przedsiębiorców w branży gastronomicznej cloud kitchens oznaczają niskie koszty wejścia i uruchomienia czy też rozwoju własnej marki działającej w dostawie. Dla branży nieruchomości są zaś okazją do komercjalizacji powierzchni z dala od centrum miast, za to blisko klientów w biurowcach i miejskich „sypialniach”.
Platforma foodtechowa FoodForward zaprasza na spotkanie poświęcone cloud kitchens. Odbędzie się 27 stycznia o godzinie 18 w siedzibie Google for Startups w Warszawie.

Dzięki cloud kitchens, platformy i firmy obsługujące dostawy jedzenia zwiększają różnorodność i elastyczność oferty, optymalizują proces obsługi dostawy. Cloud kitchens, to też zagregowane dane o popycie – kto zamawia, dokąd, jakie daniai o jakiej porze. Kiedy warto oferować klasyczne burgery, a kiedy można się „przełączyć” na zdrowe i modne od kilkunastu miesięcy poké bowls.
Wraz z rozwojem zjawiska cloud kitchens pojawiają się pytania i wyzwania. Czy wkraczamy w erę, w której kuchnie domowe staną się zbędne, jak sugeruje raport banku UBS? Jeśli tak, to kto będzie nam gotował? Cloud kitchens mogą zająć niezależni kucharze – może się też okazać, że to tylko etap na drodze do integracji wertykalnej w branży gastronomicznej – na wzór handlu detalicznego, platformy delivery również u nas zaczną tworzyć marki własne. Dane są „ropą naftową” XXI wieku i kto zostanie operatorem powierzchni, a jednocześnie będzie zbierał dane o jej wykorzystaniu, ten będzie miał ogromną przewagę rynkową.
O tych i innych zagadnieniach porozmawiają podczas panelu dyskusyjnego: Jakub Pietraszek, General Manager, Uber Eats Poland; Aleksander Pałka, Business Development Director, AmRest; Anna Krajewska, CEO i założycielka sieci Salad Story oraz Paweł Toński, Prezes Zarządu Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych, Partner Zarządzający w firmie doradczej CRIDO.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja pod tym linkiem. Liczba miejsc ograniczona.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawski Festiwal Kulinarny "Królewski Stół"

15-16 września po raz drugi odbędzie się Warszawski Festiwal Kulinarny, tym razem pod hasłem "Królewski Stół".

Horeka Expo Rzeszów 2019

16-17 października 2019 r. w G2A Arena w podrzeszowskiej Jasionce odbędą się pierwsze i jedyne na Podkarpaciu targi dla branży gastronomicznej i hotelarskiej Horeka Expo Rzeszów.

XIV Międzynarodowe Dni Wina w Jaśle

Podkarpackie święto wina zgromadzi polskich i zagraniczni winiarzy, miłośników i pasjonatów wina, amatorów dobrej zabawy i pysznego jedzenia. Zaplanowano je na ostatni weekend wakacji - 24 i 25 sierpnia.

Degustacja win niemieckich

W ostatnich latach aromatyczne odmiany win przeżywają renesans nie tylko w samych Niemczech, ale również na arenie międzynarodowej. Zwłaszcza młodsi miłośnicy wina cenią te wina za ich intensywny bukiet, połączony z przyjemną świeżą i owocową kwasowością oraz subtelną słodyczą.

Międzynarodowa konferencja o historii żywienia Muzeum Pałacu w Wilanowie

Królewski stół jako laboratorium kulinarnych i politycznych pasji dawnych epok, manifestacja potęgi smaku jako narzędzia władzy - o tym mówić będą badacze z Europy i Stanów Zjednoczonych zajmujący się historią żywienia i food studies.

FILMS for FOOD - Alain Ducasse: kuchenne wyzwania

12 kwietnia o godz. 19:30 zaprezentowany zostanie film dokumentalny pt. "Alain Ducasse: kuchenne wyzwania" ("La quête d'Alain Ducasse" ). Po filmie odbędzie się też dyskusja o kuchni francuskiej z udziałem gości specjalnych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej