x

Koreanka Grill w Warszawie

Kategoria: Miejsca

Otwarty w czerwcu tego roku lokal Koreanka Grill to grillowa wersja dobrze znanej warszawiakom Koreanki. Restauracja jest bardzo kameralna i ma ciepły klimat - idealna na nadchodzące zimowe wieczory.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
W menu znaleźć można trzy zupy, dwa dania główne oraz gwóźdź programu, czyli tradycyjny koreański grill z wołowiną, z boczkiem z mangalicy lub rasy złotnickiej oraz z owocami morza. Do każdego zestawu grillowego dodawany jest banchan, czyli zestaw sezonowych koreańskich przekąsek, m.in. kimchi, kiszona pachnotka, marynowane warzywa, pasta z fasoli. Mięso grillowane jest bezpośrednio na naszych oczach na wbudowanych w stoły grillach węglowych. Kiedy uznamy, że danie jest gotowe, kawałki mięsa należy doprawić i owinąć w liście sałaty, co ułatwia konsumpcję i dodaje smaku. UWAGA: Jeśli chcecie skorzystać z opcji grilla, warto zarezerwować wcześniej miejsce!

Adres: ul. Lwowska 17 (wejście od ul. Koszykowej), Warszawa
Liczba miejsc: 20 wewnątrz lokalu oraz w sezonie letnim 16 w ogródku
Przedział cenowy: przekąski: 15-29 zł; zupy: 25-29 zł; dania główne: 30-35 zł; grill: 90-150 zł
Typ: casual
Właściciele: Yeunsu Lee i Linh Nguyen
Szefowie kuchni: Yeunsu Lee i Linh Nguyen oraz Grzegorz Binczycki

Artykuł ukazał się w „Food Service" 11/2019 nr 190.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

W POSZUKIWANIU BARMAŃSKIEJ INSPIRACJI - JAPONIA

Czym właściwie jest sztuka barmańska z Kraju Kwitnącej Wiśni, mangi i "hard shake"? I dlaczego tak często się na niej wzorujemy? Japończycy z natury są perfekcjonistami. Ich praca to wieloletni plan na życie.

ORZO WARSZAWA I ORZO KRAKÓW

Stołeczna restauracja Orzo powstała w październiku 2017 r. i zajęła miejsce Aioli Mini, które funkcjonowało na placu Konstytucji 5 przez ostatnich kilka lat. Lokal w Krakowie rozpoczął działalność kilka tygodni później i mieści się przy ulicy Lipowej 4.

PROSCIUTTERIA

Prosciutteria to miejsce poświęcone przede wszystkim wspólnemu spędzaniu czasu i długim rozmowom, do których jedzenie i wino są tylko dodatkiem. Lokal odwołuje się do włoskiej tradycji niewielkich barów, do których zagląda się na kawę, kieliszek wina lub aby po prostu miło spędzić czas.

Już wkrótce rusza Muzeum Wódki

Pierwsza w Polsce taka instytucja otwiera się 16. grudnia w Warszawie, przy Placu Teatralnym.

Śródziemnomorska Treinta y Tres w Gdańsku

Restauracja Treinta y Tres na 33. piętrze Olivii Star oferuje śródziemnomorskie dania przygotowywane przez kucharzy sąsiedniej fine-diningowej restauracji Arco, której szefuje Paco Pérez. Kuchnia ma tu jednak mniej formalny charakter, a ceny są przystępniejsze.

PASIBUS

W listopadzie 2017 r. sieć burger barów Pasibus zawitała do warszawskich Złotych Tarasów, a do połowy 2018 r. planowanych jest kolejnych sześć lokali w Polsce. Współwłaścicielami są Dawid Bojarojć (operacje), Janek Kulisiewicz (finanse) i Piotr Staszczyński (CEO).

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej