x

Posłuchaj co w "Handlu"

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Redakcja miesięcznika "Handel" i portalu handelextra.pl ruszyła właśnie z podcastami, w których usłyszycie o FMCG i rynku detalicznym: o tym, co aktualnie zajmuje te branże i garść inspiracji na przyszłość.

Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Pierzchała, Ilona Mrozowska - redaktor naczelna portalu handelextra.pl, Michalina Szczepańska - redaktor naczelna miesięcznika Handel, Magdalena Weiss, Joanna Hamdan
Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Pierzchała, Ilona Mrozowska - redaktor naczelna portalu handelextra.pl, Michalina Szczepańska - redaktor naczelna miesięcznika Handel, Magdalena Weiss, Joanna Hamdan
Na co dzień dziennikarki miesięcznika "Handel" piszą o FMCG i rynku detalicznym na portalu handelextra.pl. Od teraz można ich (oraz ich rozmówców) także posłuchać. Mówią między innymi o handlowych i spożywczych trendach, o wizji przyszłości handlu tradycyjnego, o rozwiązaniach w sklepie z żywnością ekologiczną, o tym jak prowadzić profil sklepu na Facebooku, o odmienianym przez wszystkie przypadki "customer experience", o tym jak w sklepie przyszłości sprawdza się, czy klient był zadowolony po wzięciu produktu do ręki.
W najnowszym odcinku dominuje tematyka świąteczna. O winach musujących opowiada Monika Dyrda, client director w Nielsenie, a o opracowywanym przez naukowców batoniku z karpia, który jest superzdrowy i który już jest testowany przez sportowców - dr inż. Joanna Tkaczewska z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Agnieszka Andruszewska z gospodarstwa rybnego w Smolinie mówi o karpiu na wigilijnym stole, ale również o sushi i burgerze z tej ryby oraz czarnym PR-ze, z którym mierzy się branża. Temat customer experience - w dużym i małym wymiarze - podejmuje Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w GfK. Jarosław Sokolnicki, ekspert rynku handlu detalicznego w Microsofcie, podpowiada natomiast w  podcaście, co będzie zainstalowane w sklepie (niedalekiej) przyszłości.
Podcastów "Handlu" można posłuchać tutaj, a także na Spotify, iTunes i w innych aplikacjach.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MOŻLIWOŚĆ WYBORU

Bez glutenu, laktozy, cukru czy też bez mięsa - coraz więcej ludzi stosuje rozmaite diety i ograniczenia żywieniowe. Jak przygotować ofertę restauracyjną, tak by dostosować się do potrzeb różnych gości i by żadna dieta lub alergia nie były dla nas zaskoczeniem?

Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku

Szwedzka sieciówka wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.

Nespresso - nowe życie kawowej kapsułki

Czy po porannym cappuccino albo popołudniowym espresso powinny pozostawać jakiekolwiek odpadki? Nespresso od lat inwestuje w system recyklingu kawowych kapsułek. Aby był efektywny, potrzebne jest także zaangażowanie konsumentów. O tym, jak to działa, rozmawiamy z Anną Oleksak, Coffee Ambasadorem mar

TEORIA IMPULSU W MENU BAROWYM

Sposób tworzenia menu w koktajlbarach w większości przypadków jest indywidualną kwestią wynikającą z wielu czynników, takich jak decyzja właściciela i jego wizja lokalu gastronomicznego, wcześniejsze doświadczenia barmana pracującego nad menu czy preferencje gości odwiedzających lokal.

McDonald's rozwija franczyzę

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców. Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie.

DLACZEGO RESTAURACJE UPADAJĄ - PERSONEL

Niezależnie od tego, w jakim modelu gastronomicznym działa nasza firma, świadomość tego, w którym miejscu znajduje się próg jej rentowności, jest bardzo istotna.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej