x

Pizza Hut we franczyzie

Kategoria: Twój biznes - oferta

AmRest wdraża model franczyzowy dla restauracji Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki rozwojowi franczyzy marka przyśpieszy dynamikę wzrostu oraz zwiększy swój zasięg w mniejszych ośrodkach od 80 tys. mieszkańców.

Shutterstock.com
Shutterstock.com
Spółka AmRest prowadzi w Europie Środkowo–Wschodniej ponad 200 własnych restauracji sieci Pizza Hut. W 2018 roku firma otrzymała od YUM! – właściciela marki – prawo do prowadzenia master-franczyzy w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz w części krajów bałkańskich.
Pizza Hut oferuje sprawdzony model biznesowy wspierając franczyzobiorców – od oceny lokalizacji, poprzez jej przygotowanie, budowę i otwarcie restauracji. Marka proponuje sprawdzone i atrakcyjne formaty: express oraz fast casual delivery. Express jest ofertą skierowaną do centrów handlowych, stacji benzynowych, sieci kin wymagającą niewielkiej powierzchni najmu od 40 m². Model fast casual delivery to format z miejscami siedzącymi oraz realizacją zamówień z dostawą do domu. Docelową lokalizacją są centra miast lub duże osiedla. Restauracja fast casual delivery powinna posiadać łatwy dostęp dla gości i kierowców oraz od 110-120 m² powierzchni.
AmRest zarządza już franczyzowymi restauracjami Pizza Hut w Europie Zachodniej – to ponad 100 lokali we Francji i 70 w Niemczech. Dodatkowo spółka prowadzi prawie 30 restauracji Pizza Hut w modelu franczyzowym w Rosji.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Carpaccio w dwóch wariantach w portfolio marki MAKRO Premium

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej.

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Fanex wprowadził do sprzedaży Musztardę Rosyjską

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Jak wybrać odzież dla pracowników?

Schludny, estetyczny, a przede wszystkim funkcjonalny i wygodny - taki właśnie powinien być strój roboczy w gastronomii. Jednak nie w każdym przypadku sprawdzi się to samo. Na co jeszcze warto zwrócić szczególną uwagę, wybierając odzież dla pracowników restauracji?

Świeże powietrze

Jak pozbyć się uciążliwego zapachu na restauracyjnym zapleczu, dbając tym samym o komfort pracowników i gości? Przedstawiamy wybór okapów oraz systemów wentylacyjnych i doradzamy: co należy wziąć pod uwagę i jak wybrać ten optymalny do swojego lokalu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej