x

Kolejna premiera wegańskiego burgera. Tym razem w sieci Max

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.11.2019

Szwedzka sieć restauracji MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera - Delifresh Plant Beef. Choć bazuje na białku roślinnym, wygląda i smakuje jak mięso. Recepturę opracował szef kuchni Jonas Mårtensson.

MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera – Delifresh Plant Beef. Zdjęcie: materiały prasowe.
MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera – Delifresh Plant Beef. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Postanowiliśmy opracować własnego burgera na bazie roślin dla tych, którzy lubią mięso, a jednocześnie chcieliby nie tracąc na walorach smakowych zjeść od czasu do czasu wersję bezmięsną. Dla mnie dowodem naszego sukcesu było to, że mój kochający mięso syn nie poczuł różnicy – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Sieć MAX ma cel, aby w 2022 roku 50% sprzedawanych w niej posiłków było innych niż czerwone mięso.
Dzięki wprowadzeniu Delifresh Plant Beef, MAX może zaoferować zarówno miłośnikom tradycyjnych mięsnych burgerów, jak i gościom, którzy wybierają dietę roślinną, smaczną i satysfakcjonującą alternatywę białkową o znacznie niższym śladzie węglowym.
Świadomość społeczeństwa na temat wpływu mięsa zarówno na zdrowie jak i środowisko stale wzrasta. Wiele osób coraz częściej rozważa ograniczenie mięsa w swojej diecie – Delifresh Plant Beef może być pierwszym krokiem do całkowitej rezygnacji ze spożywania mięsa.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

BREAK-EVEN POINT - GRANICA, KTÓRĄ TRZEBA PRZEKROCZYĆ

Niezależnie od tego, w jakim modelu gastronomicznym działa nasza firma, świadomość tego, w którym miejscu znajduje się próg jej rentowności, jest bardzo istotna.

Costa Coffee rusza z akcją #ZeroWaste

Costa Coffee dołącza do proekologicznej kampanii #zwłasnymkubkiem. Chce zmniejszyć sprzedaż kawy w jednorazowych naczyniach, zachęcając gości do przynoszenia własnych, wielokrotnego użytku. Ze wszystkich kawiarni sieci w Polsce znikną też plastikowe słomki na rzecz papierowych.

Tripadvisor - jak wykorzystywać jego potencjał?

Z serwisu Tripadvisor korzysta co miesiąc 390 mln turystów, którzy w czasie podroży szukają rekomendowanych restauracji. Jeśli więc macie uprzedzenia wobec tego portalu, musicie je odłożyć na bok i potraktować go jak narzędzie biznesowe, które może przyciągnąć więcej gości do waszych lokali.

Odprawy zespołu - co zrobić, żeby były efektywne?

Sprawnie działający serwis restauracyjny nie jest dziełem pozytywnego zrządzenia losu. Nie zależy też od dobrego dnia, nastroju załogi i kucharza czy wyjątkowo miłych gości. By zapobiec chaosowi i uznaniowości, wystarczy pięciominutowa, ale regularna odprawa.

Mikser Kulinarny z tłuszczami w roli głównej

Styczniowe spotkanie z cyklu Szef dla Młodych Talentów przyciągnęło 250 uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski. Tematem przewodnim pierwszego w 2018 roku Miksera Kulinarnego były tłuszcze.

Pyszne.pl i TripAdvisor współpracują

Portal stanowiący część grupy Takeaway.com N.V. - wiodącej platformy do zarządzania dostawami jedzenia w Europie kontynentalnej - ogłosił dzisiaj nawiązanie współpracy z portalem TripAdvisor, największym na świecie serwisem turystycznym.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej