x

Kolejna premiera wegańskiego burgera. Tym razem w sieci Max

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Szwedzka sieć restauracji MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera - Delifresh Plant Beef. Choć bazuje na białku roślinnym, wygląda i smakuje jak mięso. Recepturę opracował szef kuchni Jonas Mårtensson.

MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera – Delifresh Plant Beef. Zdjęcie: materiały prasowe.
MAX Premium Burgers wprowadza bezmięsnego burgera – Delifresh Plant Beef. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Postanowiliśmy opracować własnego burgera na bazie roślin dla tych, którzy lubią mięso, a jednocześnie chcieliby nie tracąc na walorach smakowych zjeść od czasu do czasu wersję bezmięsną. Dla mnie dowodem naszego sukcesu było to, że mój kochający mięso syn nie poczuł różnicy – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Sieć MAX ma cel, aby w 2022 roku 50% sprzedawanych w niej posiłków było innych niż czerwone mięso.
Dzięki wprowadzeniu Delifresh Plant Beef, MAX może zaoferować zarówno miłośnikom tradycyjnych mięsnych burgerów, jak i gościom, którzy wybierają dietę roślinną, smaczną i satysfakcjonującą alternatywę białkową o znacznie niższym śladzie węglowym.
Świadomość społeczeństwa na temat wpływu mięsa zarówno na zdrowie jak i środowisko stale wzrasta. Wiele osób coraz częściej rozważa ograniczenie mięsa w swojej diecie – Delifresh Plant Beef może być pierwszym krokiem do całkowitej rezygnacji ze spożywania mięsa.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MUZYKA W RESTAURACJI

Goście restauracji kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą za wspomnienia i wrażenia sensoryczne, jakie wynoszą ze sobą do domu. Okazuje się, że odpowiednio dobrana muzyka to jeden z najważniejszych aspektów sensorycznych restauracji, który w dużym stopniu oddziałuje na jej obroty.

FUNDAMENT GOŚCINNOŚCI

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. Mimo że przychodzimy do restauracji przede wszystkim dla dobrego jedzenia, a nie wyjątkowej obsługi, jedno bez drugiego nie istnieje.

Ponad 270 uczestników na Mikserze Kulinarnym

Na młodych adeptów sztuki kulinarnej, obecnych 26 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, czekały prezentacje, prelekcje i pokazy kulinarne, poszerzające ich wiedzę z dziedziny gastronomii.

Menu zaprojektowane z głową

W dużej mierze to właśnie na podstawie karty dań klienci wyrabiają sobie opinię na temat restauracji. Na co więc warto zwrócić uwagę podczas projektowania menu, by zrobić dobre wrażenie na gościach?

AUTOMAT I PROFESJONALISTA

Czasy, w których praca na sali polega na automatycznym wydawaniu dań do stolika, powoli przechodzą do lamusa. Kelnerów, pogardliwie nazywanych przez kucharzy podawaczami, zastępują dziś profesjonalni usługodawcy.

Moc kawy - ekspansja kawiarnianych sieci

80 największych europejskich sieci kawiarni odnotowało wzrost liczby placówek o 6%, co daje łącznie 16 783 lokale. Poza ekspansją rynek charakteryzują przejęcia i fuzje. Prezentujemy wyniki analizy przeprowadzonej przez "Food Service Europen and Middle East".

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej