x

Azia w warszawskim Blue City

Kategoria: Miejsca

Restauracja Azia zabiera gości w kulinarną podróż po Dalekim Wschodzie. Serwuje kuchnię tajską, chińską, koreańską i japońską.

Restauracja Azia w stołecznym Blue City. Zdjęcie: materiały prasowe.
Restauracja Azia w stołecznym Blue City. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Stworzyliśmy miejsce, w którym królują cztery koncepty kulinarne. Aromatyczna kuchnia tajska Nai Thai, lepione ręcznie i gotowane na parze pierożki Dim Sum w wielu odsłonach smakowych, niepowtarzalne smaki dań gorącej kuchni japońskiej oraz orientalne barbeque na grillu koreańskim. Wszystkie potrawy są  przygotowane z najwyższej jakości składników przez kucharzy pochodzących z Dalekiego Wschodu, a wnętrza naszej restauracji rodem prosto z Tajlandii sprawią, że każdy poczuje chociaż na chwilę klimat prawdziwej Azji – mówi Katarzyna Adamus z restauracji Azia.
Kuchnia azjatycka jest popularna w Polsce. Z badania SW Research na zlecenie Ajinomoto Poland wynika, że o ile jeszcze dwa lat temu, co czwarty Polak (25%) deklarował, że lubi kuchnię orientalną, to dziś taką deklarację składa już 70% ankietowanych.
– Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. Coraz chętniej jadają poza domem i coraz częściej decydują się na potrawy z różnych zakątków świata. W związku z tym rosną oczekiwania klientów co do jakości oferty gastronomicznej. Staramy się, aby nasza propozycja restauracji odpowiadała różnorodnym potrzebom – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Centrum systematycznie powiększa powierzchnię przeznaczoną na restauracje kawiarnie i bary. W ostatnim roku otworzyły się: restauracja Menya Musashi, Papa Diego, Van Dog, Helios Cafe, Inca Cafe, Bistro i Cafe IKEA. Obecnie w Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej