x

Azia w warszawskim Blue City

Kategoria: Miejsca    22.11.2019

Restauracja Azia zabiera gości w kulinarną podróż po Dalekim Wschodzie. Serwuje kuchnię tajską, chińską, koreańską i japońską.

Restauracja Azia w stołecznym Blue City. Zdjęcie: materiały prasowe.
Restauracja Azia w stołecznym Blue City. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Stworzyliśmy miejsce, w którym królują cztery koncepty kulinarne. Aromatyczna kuchnia tajska Nai Thai, lepione ręcznie i gotowane na parze pierożki Dim Sum w wielu odsłonach smakowych, niepowtarzalne smaki dań gorącej kuchni japońskiej oraz orientalne barbeque na grillu koreańskim. Wszystkie potrawy są  przygotowane z najwyższej jakości składników przez kucharzy pochodzących z Dalekiego Wschodu, a wnętrza naszej restauracji rodem prosto z Tajlandii sprawią, że każdy poczuje chociaż na chwilę klimat prawdziwej Azji – mówi Katarzyna Adamus z restauracji Azia.
Kuchnia azjatycka jest popularna w Polsce. Z badania SW Research na zlecenie Ajinomoto Poland wynika, że o ile jeszcze dwa lat temu, co czwarty Polak (25%) deklarował, że lubi kuchnię orientalną, to dziś taką deklarację składa już 70% ankietowanych.
– Polacy lubią testować oryginalne potrawy i poszukują nowych smaków. Coraz chętniej jadają poza domem i coraz częściej decydują się na potrawy z różnych zakątków świata. W związku z tym rosną oczekiwania klientów co do jakości oferty gastronomicznej. Staramy się, aby nasza propozycja restauracji odpowiadała różnorodnym potrzebom – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Centrum systematycznie powiększa powierzchnię przeznaczoną na restauracje kawiarnie i bary. W ostatnim roku otworzyły się: restauracja Menya Musashi, Papa Diego, Van Dog, Helios Cafe, Inca Cafe, Bistro i Cafe IKEA. Obecnie w Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej