x

Wegański burger od Bobby Burgera

Kategoria: Twój biznes - wiedza    22.11.2019

Największa polska sieć burgerowni wprowadza do oferty pierwszego wegańskiego burgera. "Power Plant" pojawi się we wszystkich 45 lokalach sieci 29 listopada i będzie bazował na "roślinnym mięsie" firmy Linda McCartney.

Power Plant - wegański burger z Bobby Burgera. Zdjęcie: materiały prasowe.
Power Plant - wegański burger z Bobby Burgera. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Obserwujemy rynek, śledzimy trendy, ale przede wszystkim słuchamy głosu naszych klientów. By zaspokoić potrzeby różnych grup, sukcesywnie powiększaliśmy ofertę burgerów wegetariańskich. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy burgera w pełni wegańskiego. W ten sposób otwieramy się na wegan, odpowiadamy na potrzeby fleksitarian i chcemy zainteresować naszych obecnych klientów nowymi smakami – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

„Power Plant” będzie składał się z podstawowych, warzywnych składników: sałaty, czerwonej cebuli i pomidora. Burger ten będzie bazował na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney. Całość uzupełni wegański sos classic i puszysta bułka z sezamem.

– Roślinne zamienniki mięsa marki Linda McCartney's, istniejącej na rynku od początku lat 90. (robione na bazie uwodnionego teksturowanego białka soi) strukturą, zapachem i smakiem do złudzenia przypominają swoje tradycyjne odpowiedniki. Widzimy, że polski rynek stopniowo się rozwija, a zainteresowanie roślinnymi alternatywami mięsa rośnie wręcz bardzo szybko – mówi Stan McGowan, szef marketingu i sprzedaży w firmie Foods Brothers, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów marki Linda McCartney's w Polsce. – Obecnie produkty Linda McCartney's w naszym kraju można znaleźć przede wszystkim w wybranych lokalach i sklepach. Bobby Burger będzie jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu – dodaje Stan McGowan.

Cena burgera „Power Plant” to 19 zł. Co ważne, „roślinne mięso” będzie przygotowywane na osobnych grillach i docelowo każdy burger dostępny w sieci będzie mógł bazować na takim kotlecie. – Wszystkie pozycje w naszym menu można dowolnie modyfikować zgodnie z preferencjami klientów – zmieniając sosy, dodatki, bułki, kotlety czy sery. Teraz do kotletów wołowych, drobiowych i czterech wegetariańskich, dochodzi roślinny z soi – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

Sieć Bobby Burger poinformowała również o wycofaniu plastikowych słomek ze wszystkich swoich lokali.

– Jesteśmy świadomi, że przy takiej skali działalności jak nasza nie możemy pominąć tematu społecznej odpowiedzialności biznesu. Kilka lat temu wycofaliśmy fryturę ze wszystkich naszych lokali, podpisaliśmy deklarację dotyczącą rezygnacji użycia jaj z chowu klatkowego, natomiast w listopadzie br. zakończyliśmy proces wycofania plastikowych słomek na rzecz ich papierowych zamienników. Do końca pierwszego kwartału 2020 r. chcemy wycofać wszystkie plastikowe produkty jednorazowego użytku z naszych lokali – podsumowuje Sobolewski.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal

Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w skład zestawów HM jak i komunikacji oferty dla dzieci.

Co napędza rynek kawiarniany?

Europejski rynek kawiarni sieciowych zmienia się bardzo szybko, motorem wzrostu i zmian są kawiarnie piątej fali, urbanizacja, technologie cyfrowe i potrzeby pokolenia Z. Rynek będzie notował rozwój we wszystkich krajach starego kontynentu.

McDonald’s rezygnuje z plastikowych słomek

We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce od teraz dostępne są wyłącznie papierowe słomki. Sieć wprowadza także nowe, przyjazne środowisku opakowania lodów McFlurry oraz patyczki do balonów. To dopiero początek ekologicznych zmian!

Jak sprzedawać alkohole premium?

Alkohole z półki premium cieszą się rosnącą popularnością. Coraz częściej pojawiają się w ofercie koktajlbarów, ale także restauracji. Jednak, aby je skutecznie sprzedawać, warto przestrzegać kilku zasad.

Odbiór dań z sieci Bobby Burger bez wysiadania z auta

Największa polska sieć burgerowni wprowadza usługę drive thru. Pilotażowo ruszyła w sześciu Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.

Epidemia koronawirusa a podatki

Przedsiębiorcy, którzy już teraz odczuli finansowe skutki epidemii koronowirusa, nie muszą czekać na nową specustawę, ale już dziś mogą starać się o odroczenie terminu płatności podatku lub umorzenie swoich należności podatkowych. Wnioski można składać przez platformę ePUAP.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej