x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Tropical Soda - nowy mixer od Fentimans

Kategoria: Karta - napoje

Fentimans Tropical Soda to odpowiedź na coraz szybciej rosnącą popularność rumów. Stworzony na bazie słodkiego ananasa, aromatycznego kardamonu oraz specjalnej mieszanki infuzji ziołowych, nowy mixer Fentimans pozwoli na nowatorskie sposoby serwowania rumów w barach i restauracjach.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Najnowszy smak Fentimans został stworzony we współpracy z barmanami z najlepszych barów z całej Europy. Dzięki temu udało się stworzyć nowy gatunek mixera do rumów, który dotychczas był zdominowany przez piwo imbirowe i colę.

– Sprzedaż, jak i dostępna oferta rumów, rośnie na całym świecie i podejrzewa się, że ten typ alkoholu może powtórzyć, a nawet przegonić sukces ginu. Dotychczasowo barmani chcący zrobić drinka na bazie rumu nie mieli wielkiego wyboru, jeśli chodzi o mixery – w Polsce była to głównie cola i ewentualnie piwo imbirowe. Firmie Fentimans, dzięki rozmowom z barmanami, udało się zidentyfikować tę niszę i stworzyć we współpracy z nimi nowy mixer, który pozwoli nam zaoferować wyjątkowe drinki naszym klientom – komentuje Aleksander Gryger, dyrektor sprzedaży The Merchant Company, oficjalnego i wyłącznego importera i dystrybutora napojów Fentimans w Polsce.

Najnowszy format dołącza do bogatego portfolio mixerów Fentimans w pojemnościach przeznaczonych specjalnie dla barów i gastronomii – wygodnej i nowatorskiej pojemności 125 ml oraz klasycznej pojemności 200 ml.

Więcej informacji: www.merchantco.pl

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej