x

Heart by Amaro w sercu Tatr

Kategoria: Miejsca

Jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich szefów kuchni oraz zdobywca pierwszej w naszym kraju gwiazdki Michelin, Wojciech Modest Amaro, rusza w góry z nowym projektem.

Wojciech Amaro. Foto: materiały prasowe.
Wojciech Amaro. Foto: materiały prasowe.
Na marzec 2020 roku zaplanowane zostało otwarcie nowej restauracji Heart by Amaro. Restauracja mieścić się będzie w Zakopanem, w zrewitalizowanej, zabytkowej „Villa Marilor” stanowiącej część hotelu Nosalowy Park. Wybór tego miejsca jest z wielu powodów nieprzypadkowy: jest spełnieniem marzenia szefa Amaro o podróży do natury, chęcią odkrywania regionalnego bogactwa Tatr oraz zaproszeniem do wspólnego spędzania czasu i biesiadnych spotkań od lat kojarzonych z zakopiańską bohemą. Heart by Amaro ma być domem otwarty, miejscem, do którego sam szef zaprasza wszystkich, którzy chcą poznać jego osobiste, wypracowywane przez lata przepisy.

W koncepcję restauracji wpisane jest dzielenie się – każdy z gości będzie miał możliwość wyboru dań „do podziału” lub z karty. Chcąc odkrywać świat najlepszych smaków przed wszystkimi, Wojciech Amaro przygotował również menu dla najmłodszych – „Palce Lizać” to karta, w której znajdą się dania oparte wyłącznie na produktach ekologicznych.

Nosalowy Park Hotel & SPA. Foto: materiały prasowe.
Nosalowy Park Hotel & SPA. Foto: materiały prasowe.
W Nosalowy Park Hotel & SPA będzie dostępna również oddzielna restauracja śniadaniowa (lub bufety). W skład kompleksu hotelowego wejdą również nowe budynki inspirowane modernistyczną architekturą „Villi Marilor”. Dla gości dostępnych będzie 140 pokoi, a wnętrze całego hotelu zostało zaprojektowane w stylu nawiązującym do art deco.

Więcej na: www.heartbyamaro.pl

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej