x

Warszawski BARaWINO

Kategoria: Miejsca

To sklep sieci Kondrat Wina Wybrane połączony z barem winnym, czyli po francusku właśnie bar-à-vin.

BARaWINO. Foto: Michał Radwański.
BARaWINO. Foto: Michał Radwański.
W karcie znajdziemy około 500 etykiet win z całego świata, wśród nich kilkadziesiąt dostępnych na kieliszki w trzech opcjach pojemności: 50, 100 i 150 ml. Goście mogą oddać się także indywidualnym degustacjom dzięki samoobsługowym dyspenserom dostępnym w lokalu. Do wina oferowane są przekąski, m.in.: pieczywo, deski serów i wędlin, oliwkowe trio czy sałaty. Miłośnicy słodkości z pewnością nie oprą się trzem propozycjom deserów. Na spotkania biznesowe dostępna jest klimatyzowana sala konferencyjna. To druga lokalizacja wine baru sieci Kondrat Wina Wybrane, pierwsza znajduje się w Krakowie.

ul. Noakowskiego 16, Warszawa

Artykuł ukazał się w „Food Service" 9/2019 nr 188.

Autor tekstu: Patrycja Siwiec
O AUTORZE
Patrycja Siwiec
Zastępczyni redaktor naczelnej magazynu „Food Service”, w którym redaguje dział Wino. Autorka książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”. Doświadczenie zdobywała m.in. w winnicy Chateau Castigno we Francji oraz w restauracjach Northcote w Wielkiej Brytanii i El Celler de Can Roca w Hiszpanii. Absolwentka Wine & Spirits Education Trust.

Zobacz także

Sfinks z 0,62 mln zł zysku netto w II kw. 2017

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, w pierwszym półroczu 2017 r. wypracowała 87,90 mln zł jednostkowych przychodów ze sprzedaży wobec 87,95 mln zł w takim samym okresie 2016 r.

Hala Koszyki - pierwsza hala targowo-restauracyjna w Warszawie

W październiku otwarto w Warszawie nową Halę Koszyki przy ulicy Koszykowej w Śródmieściu. Miejsce jest pierwszą halą targowo-restauracyjną w Polsce. Wzorem dla tego konceptu były podobne hale z Rotterdamu, Londynu, Oslo czy Florencji, gdzie pod jednym dachem łączą się smaki z całego świata.

W POSZUKIWANIU BARMAŃSKIEJ INSPIRACJI - JAPONIA

Czym właściwie jest sztuka barmańska z Kraju Kwitnącej Wiśni, mangi i "hard shake"? I dlaczego tak często się na niej wzorujemy? Japończycy z natury są perfekcjonistami. Ich praca to wieloletni plan na życie.

2 KOMA 7 BAR

Warszawska mapa gastronomiczna wzbogaciła się właśnie o nowe miejsce ze zdrowym, najwyższej jakości jedzeniem. Lokal 2 KOMA 7 BAR powstał jako nieoczekiwana i niestandardowa kreacji agencji marketingowej 2 KOMA 7.

Wnętrze Campo nagrodzone

Wrocławska restauracja Campo Modern Grill zaprojektowana przez Busk.Studio wygrała w międzynarodowym konkursie WIN Awards w Londynie.

Fine dining w warszawskiej Epoce

Fine dining, który zachwyca, ale nie onieśmiela - taki kierunek obrała sobie powstała we wrześniu br. restauracja Epoka. To kolejna po Europejskim Grillu restauracja mieszcząca się w hotelu Raffles.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej