x

Dynamiczny rozwój McDelivery

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Sieć McDonald’s stawia na dynamiczny rozwój usługi McDelivery. Już 145 restauracji w 16 miastach Polski realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Aktualnie z oferty dostaw sieci McDonald’s mogą skorzystać mieszkańcy 16 polskich miejscowości: Warszawy, Łodzi, Katowic, Krakowa, Lublina, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Sopotu, Gdyni, Torunia, Bydgoszczy, Białegostoku, Szczecina, Gliwic, Sosnowca. Zamówienia są realizowane za pośrednictwem partnerów McDonald’s – Pyszne.pl, Uber Eats i Wolt w dowolne miejsce znajdujące się w zasięgu wybranej restauracji. Dzięki temu konsumenci mogą cieszyć się smakiem ulubionych dań, nie tylko w restauracji, ale także w domu, biurze czy innej dogodnej lokalizacji.

Usługa McDelivery dostępna jest w Polsce od 2017 roku. W tym czasie sieć zrealizowała 1,7 mln zamówień. To odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku gastronomicznego, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje trend convenience. Dzisiaj, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci oczekują szybkiego dostępu do swoich ulubionych potraw bez wychodzenia z domu. Do końca roku planowane jest poszerzenie zasięgu usługi McDelivery o kolejne lokalizacje. Sieć także poszerza grono partnerów, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów w jak najkrótszym czasie.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

XIV edycja konkursu Młody Kreator Sztuki Kulinarnej

Finał zostanie rozegrany 21 listopada w Poznaniu, a laureat konkursu otrzyma w nagrodę staż w restauracji z gwiazdką Michelina. Tematem tegorocznej edycji jest danie główne z indyka z podrobami drobiowymi i dowolnym produktem Knorr Professional (redukcja, marynaty, primerby, esencje bulionów).

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Rekordowa edycja Fine Dining Week

W dniach 29 sierpnia-9 września odbyła się piąta edycja Fine Dining Week, w której uczestniczyły 64 restauracje z sześciu miast: Krakowa, Łódzi, Poznania, Trójmiasta, Warszawy oraz Wrocławia. Letnia odsłona Fine Dining Week spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony gości oraz restauratorów.

#WspieramLokalneLokale - kampania społeczna Smazymy.com

20 marca ruszyła kampania społeczna #WspieramLokalneLokale. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do składania zamówień z dostawą do domu w lokalnych restauracjach i tym samym wsparcie lokali w czasie wprowadzonego na terenie kraju stanu zagrożenia epidemicznego.

AGENDA INSPIRACJI

Zagraniczne kongresy gastronomiczne są doskonałą okazją do nawiązywania nowych ciekawych kontaktów oraz do poszukiwania inspiracji. Podsuwamy kilka wskazówek na przyszłoroczne wyjazdy.

W SŁUSZNEJ SPRAWIE

5 stycznia na Stadionie Energa Gdańsk odbyła się charytatywna "Kolacja Szefów Kuchni". Kolacje przygotowywane wspólnie przez kilku szefów kuchni to zawsze świetna okazja do wymiany pomysłów i doświadczeń, zdobycia nowych inspiracji.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej