x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Elegancja Doliny Jelenia

Kategoria: Karta - napoje    14.11.2019

Szkocka whisky w nowych wyjątkowych opakowaniach od października już w sprzedaży!

Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Glenfiddich oznacza „Dolinę Jelenia” – miejsce w regionie Speyside w Szkocji, w którym twórca marki, William Grant, spełnił w 1887 r. swoje marzenie, własnoręcznie budując destylarnię. Dokonał tego z pomocą swoich siedmiu synów i dwóch córek w ciągu zaledwie roku. Właśnie do tych czasów, czyli do początków marki Glenfiddich, nawiązuje nowy wygląd opakowania. Łączy on w sobie rodzinne dziedzictwo z wyrafinowanym i eleganckim wzornictwem. Nowe opakowania wariantów 12YO i 15YO mają zdecydowany charakter, który jednocześnie zachowuje najważniejsze, ikoniczne elementy butelek. 

Jednym z detali nowego wzoru butelki jest wyraźnie wygrawerowany w szkle symbol doliny, nadający jej większej wyrazistości i honorujący wieloletnie dziedzictwo marki. Wytłoczony w złotym kolorze, legendarny symbol jelenia, dumnie prezentuje się pomiędzy ułożonymi w kształt litery V stokami doliny. Ozdobiony złotymi elementami podpis Williama Granta, znajduje się w górnej części butelki.

Za pomocą nowego, elganckiego opakowania chcieliśmy podkreślić miejsce produkcji whisky Glenfiddich oraz jej unikalne dziedzictwo – mówi Paweł Iwanowicz, Brand Manager marki Glenfiddich. Nasze flagowe produkty należą do najlepiej sprzedających się na świecie whisky typu single malt, więc bardzo ważne było, by odzwierciedlić bezsporną jakość trunku za pomocą unikalnego i nowoczesnego wzornictwa – dodaje.

12-letnia whisky
To specjalność marki Glenfiddich, od teraz dostępna pod zmienioną nazwą Our Original Twelve.
Dojrzewanie: w najlepszych beczkach po sherry Oloroso i Burbonie, przez co najmniej 12 lat.
Cechy sensoryczne: wspaniale zrównoważony aromat, bogate i wyrafinowane nuty świeżej brzoskwini i delikatnego dębu.
Cena za 700 ml – 149 zł.

15-letnia whisky
Nowa nazwa Our Solera Fifteen podkreśla znaczenie unikalnego systemu Solera. Ta innowacyjna whisky single malt produkowana jest od 1998 roku.
Dojrzewanie: system Solera łączy w sobie whisky dojrzewającą w beczkach po sherry i burbonie oraz w nowych beczkach dębowych.
Cechy sensoryczne: mocny, ciepły smak przypraw, miodu i owoców, który z każdym rokiem nabiera większej głębi.
Cena za 700 ml – 239 zł.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Tomasz Potrzebowski: Słów kilka o whisky

Whisky to najbliższa mojemu sercu kategoria alkoholi mocnych, a obecny czas jest dla niej szczególny.

Bogactwo herbaty

Najwcześniejsze fizyczne dowody spożycia herbaty pochodzą z II w. p.n.e., choć jest bardzo prawdopodobne, że Chińczycy znali ją już dużo wcześniej. Do Europy dotarła dopiero w XVI w. Od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, wciąż powstają nowe sposoby jej przygotowania oraz spożycia.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

Prościej znaczy lepiej

W prowadzeniu każdego baru ważny jest nie tylko proces kreacji, ale też mądre ułożenie oferty, w taki sposób by szybko i sprawnie wydawać koktajle. Dobrze zaplanowane menu potrafi skutecznie zwiększyć sprzedaż, a także wyróżnić nasz lokal na rynku.

Tropical Soda - nowy mixer od Fentimans

Fentimans Tropical Soda to odpowiedź na coraz szybciej rosnącą popularność rumów. Stworzony na bazie słodkiego ananasa, aromatycznego kardamonu oraz specjalnej mieszanki infuzji ziołowych, nowy mixer Fentimans pozwoli na nowatorskie sposoby serwowania rumów w barach i restauracjach.

Perfekcyjna symfonia: Lavazza Qualità Oro w nowej odsłonie

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start wyjątkowej kampanii - opartej na dźwiękach tworzących jedyną w swoim rodzaju symfonię tej najsłynniejszej z marek turyńskiego producenta kawy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej