x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Elegancja Doliny Jelenia

Kategoria: Karta - napoje

Szkocka whisky w nowych wyjątkowych opakowaniach od października już w sprzedaży!

Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Nowe butelki i opakowania Glenfiddich. Foto: materiały prasowe.
Glenfiddich oznacza „Dolinę Jelenia” – miejsce w regionie Speyside w Szkocji, w którym twórca marki, William Grant, spełnił w 1887 r. swoje marzenie, własnoręcznie budując destylarnię. Dokonał tego z pomocą swoich siedmiu synów i dwóch córek w ciągu zaledwie roku. Właśnie do tych czasów, czyli do początków marki Glenfiddich, nawiązuje nowy wygląd opakowania. Łączy on w sobie rodzinne dziedzictwo z wyrafinowanym i eleganckim wzornictwem. Nowe opakowania wariantów 12YO i 15YO mają zdecydowany charakter, który jednocześnie zachowuje najważniejsze, ikoniczne elementy butelek. 

Jednym z detali nowego wzoru butelki jest wyraźnie wygrawerowany w szkle symbol doliny, nadający jej większej wyrazistości i honorujący wieloletnie dziedzictwo marki. Wytłoczony w złotym kolorze, legendarny symbol jelenia, dumnie prezentuje się pomiędzy ułożonymi w kształt litery V stokami doliny. Ozdobiony złotymi elementami podpis Williama Granta, znajduje się w górnej części butelki.

Za pomocą nowego, elganckiego opakowania chcieliśmy podkreślić miejsce produkcji whisky Glenfiddich oraz jej unikalne dziedzictwo – mówi Paweł Iwanowicz, Brand Manager marki Glenfiddich. Nasze flagowe produkty należą do najlepiej sprzedających się na świecie whisky typu single malt, więc bardzo ważne było, by odzwierciedlić bezsporną jakość trunku za pomocą unikalnego i nowoczesnego wzornictwa – dodaje.

12-letnia whisky
To specjalność marki Glenfiddich, od teraz dostępna pod zmienioną nazwą Our Original Twelve.
Dojrzewanie: w najlepszych beczkach po sherry Oloroso i Burbonie, przez co najmniej 12 lat.
Cechy sensoryczne: wspaniale zrównoważony aromat, bogate i wyrafinowane nuty świeżej brzoskwini i delikatnego dębu.
Cena za 700 ml – 149 zł.

15-letnia whisky
Nowa nazwa Our Solera Fifteen podkreśla znaczenie unikalnego systemu Solera. Ta innowacyjna whisky single malt produkowana jest od 1998 roku.
Dojrzewanie: system Solera łączy w sobie whisky dojrzewającą w beczkach po sherry i burbonie oraz w nowych beczkach dębowych.
Cechy sensoryczne: mocny, ciepły smak przypraw, miodu i owoców, który z każdym rokiem nabiera większej głębi.
Cena za 700 ml – 239 zł.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Perfekcyjna symfonia: Lavazza Qualità Oro w nowej odsłonie

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start wyjątkowej kampanii - opartej na dźwiękach tworzących jedyną w swoim rodzaju symfonię tej najsłynniejszej z marek turyńskiego producenta kawy.

Nowa butelka jak fasada Ermitażu

Russian Standard jest teraz dostępna w ekskluzywnym, limitowanym opakowaniu nawiązującym do architektury Ermitażu.

Czy to jeszcze bar, czy już raczej kuchnia?

Ostatnie lata w polskiej gastronomii to rozwój rzemieślniczych browarów, autorskiej kuchni, food trucków, ale również moda na koktajlbary, która przywędrowała do nas z Londynu, Nowego Jorku czy Berlina.

"MIKSUJ U ŹRÓDŁA"

Pod takim hasłem odbywa się kolejna odsłona Shake It Up- programu organizowany od ponad 6 lat. Wystartowała też 7 ogólnopolska edycja zawodów promująca barmańskie duety - organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20. listopada.

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

World Class 2018 - barmańska olimpiada w Berlinie

Już trzech najlepszych, polskich barmanów próbowało sił w największym konkursie barmańskim globu - World Class, ale nadal czekamy na trofeum dla Polaka.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej