x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowa butelka jak fasada Ermitażu

Kategoria: Karta - napoje

Russian Standard jest teraz dostępna w ekskluzywnym, limitowanym opakowaniu nawiązującym do architektury Ermitażu.

Russian Standard Hermitage Edition. Zdjęcie: materiały prasowe
Russian Standard Hermitage Edition. Zdjęcie: materiały prasowe
Butelka Hermitage Edition inspirowana jest ikoniczną architekturą Pałacu Zimowego – najsłynniejszego, barokowego pałacu czasów carskiej Rosji, zbudowanego w XIII wieku dla carycy Elżbiety, a następnie przemienionego przez cesarzową Katarzynę II w ogromną galerię sztuki. Obecnie Pałac Zimowy jest najbardziej charakterystyczną częścią Ermitażu, największego muzeum sztuki w Rosji i jednocześnie jednego z największych muzeów na świecie, wypełnionego wspaniałymi kolekcjami.
Opakowanie kolejnej edycji wódki Russian Standard, która produkowana jest zaledwie kilkanaście kilometrów od charakterystycznego, zielonego Pałacu Zimowego, czerpie inspirację z jego bogato zdobionej architektury. Butelka odwzorowuje kolor jego elewacji, wspaniałych złoconych bram i carskiego monogramu, znajdującego się nad głównym wejściem, będąc tym samym uosobieniem złotych czasów rosyjskiej kultury i sztuki.
Russian Standard Hermitage Edition stanowi rozwinięcie i dopełnienie historii budowanej przez wcześniejsze edycje limitowane marki. Dostępna także na polskim rynku Russian Standard Lyubavin Edition inspirowana była pracami oficjalnego jubilera rosyjskiego dworu carskiego. Pracownia Lyubavina w Sankt Petersburgu słynęła z łączenia barokowego stylu z art nouveau i elementami starorosyjskiego folkloru. Carski jubiler współpracował z pracownią złotniczą Fabergé i uznawany jest za jednego z czołowych artystów złotego wieku emalierstwa rosyjskiego. Bogactwo jego prac przejawia się w misternie malowanych złotych ornamentach, których odzwierciedleniem jest właśnie butelka Russian Standard Lyubavin Edition.
Russian Standard to rosyjska wódka o łagodnym, naturalnym smaku. Stworzona w Sankt Petersburgu w 1894 roku, łączy w sobie składniki najwyższej jakości. Pszenica ozima z rosyjskich stepów, dziesiątki etapów destylacji spirytusu i krystalicznie czysta woda z podziemnych źródeł jeziora Ładoga składają się na niezrównaną czystość i unikalny smak Russian Standard. Aromat świeżo upieczonego chleba, pszeniczny smak i długi, smakowity finisz zdobyły już serca wielu koneserów mocnych alkoholi z całego świata, jednocześnie wygrywając dla marki Russian Standard medale w wielu branżowych konkursach.
Wódki Russian Standard Lyubavin Edition oraz Russian Standard Hermitage Edition dostępne będą na sklepowych półkach w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od początku grudnia 2019 roku w butelkach o pojemności 700 ml. Rekomendowana cena nowości to 49,99 zł w kanale handlu tradycyjnego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Koktajl Tanbo według Łukasza Chodackiego

Finalista World Class Poland 2019, barman w Flisak'76 proponuje koktajl na bazie ginu i likieru ryżowego.

Historia gorzkiego trunku

Spożywany w milionach litrów rocznie na całym świecie, pity "wstrząśnięty lub zmieszany" w koktajlach przez najsłynniejszego agenta brytyjskiego wywiadu, chętnie spożywany z tonikiem lub wodą gazowaną w barach i na rodzinnych przyjęciach. Zaserwowany na kościach lodu idealnie wspomaga trawienie i wa

Bogactwo herbaty

Najwcześniejsze fizyczne dowody spożycia herbaty pochodzą z II w. p.n.e., choć jest bardzo prawdopodobne, że Chińczycy znali ją już dużo wcześniej. Do Europy dotarła dopiero w XVI w. Od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, wciąż powstają nowe sposoby jej przygotowania oraz spożycia.

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

JAK SKUTECZNIE REKOMENDOWAĆ I SPRZEDAWAĆ WODĘ W RESTAURACJI?

Kategoria wody będzie się rozwijać w najbliższych latach, a jej konsumpcja w restauracjach stopniowo rosnąć. Dlaczego tak się dzieje oraz jak z tej tendencji mogą skorzystać właściciele restauracji?

Barmańska olimpiada

Prawie 60 najlepszych barmanów z całego świata, 6 piekielnie trudnych zadań, najwięksi guru barmańskiego świata jako sędziowie, trzy miesiące przygotować, tydzień adrenaliny i niezwykłych emocji w głównych finałach. Tak brzmi przepis na World Class.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej