x

Ucz się o kawie z marką Lavazza

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

W połowie października w warszawskim Forcie 8 odbyło się uroczyste otwarcie Polskiego Centrum Szkoleniowego Lavazza.

Centrum Szkoleniowe Lavazza w Warszawie. Foto: materiały prasowe.
Centrum Szkoleniowe Lavazza w Warszawie. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, słynna kawowa firma z Turynu, oraz Orbico, jej oficjalny dystrybutor na Polskę, otworzyli wspólnie w Warszawie nowe Centrum Szkoleniowe marki. Ta jedyna w swoim rodzaju szkoła kawowa, stworzona w ramach wspólnej inicjatywy firm Lavazza i Orbico, prowadzić będzie profesjonalne szkolenia specjalistów w dziedzinie kawy, umożliwiając im także prowadzenie badań i eksperymentów podczas tworzenia nowych przepisów kawowych i nie tylko. Otwarcie warszawskiego Centrum to kolejny krok w wypełnianiu misji rodzinnej firmy Lavazza, którą jest szerzenie włoskiej kultury picia kawy w Polsce.

Warszawskie Centrum Szkoleniowe, zlokalizowane w Forcie 8 - nowo otwartej przestrzeni komercyjnej, która powstała w zrewitalizowanych XIX-wiecznych koszarach na warszawskim Służewie (adres: Fort Służew, 1b) - zaaranżowano we włoskim stylu, z zachowaniem wszelkich udogodnień i rozwiązań typowych dla centrów szkoleniowych Lavazzy na całym świecie.

W ofercie Centrum znajdą się kursy dla baristów i innych profesjonalistów z całego kraju, dla których ważne jest nabycie odpowiednich umiejętności i wiedzy o uprawie, przetwarzaniu i degustacji kawy, latte art oraz kawowym designie. Każdego roku Centrum szkolić będzie do 1000 baristów i barmanów, pozwalając im poznać subtelności sztuki przygotowywania kawy, a także oferując udział w programie Perfect Mix, którego celem jest doskonalenie umiejętności tworzenia najwyższej jakości unikatowych koktajli.

Oprócz szkoleń profesjonalnych, Centrum prowadzić będzie także warsztaty kawowe dla pasjonatów kawy. Będą oni mogli poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w sesjach poświęconych latte art, produkcji kawy i wielu innych.

O wyjątkowości warszawskiego Centrum, obok doskonałego wyposażenia technicznego, decydują także unikatowe kompetencje i umiejętności jego instruktorów, którzy pozostają w stałym kontakcie z  Międzynarodowym Centrum Szkoleniowym w turyńskiej centrali firmy – niedawno certyfikowanym przez SCA (Specialty Coffee Association) jako ośrodek szkoleniowy klasy premium.

Lavazza Qualita Oro Mountain Grown. Foto: materiały prasowe.
Lavazza Qualita Oro Mountain Grown. Foto: materiały prasowe.
Podczas eventu inaugurującego otwarcie nowego Centrum Szkoleniowego, międzynarodowi instruktorzy Lavazzy przedstawili szeroką gamę firmowych specjalności, po raz pierwszy oficjalnie prezentując także nową mieszankę marki - Qualità Oro Mountain Grown - kawę pełną charakteru i osobowości, stworzoną z najbardziej cenionych odmian Arabiki pochodzących z żyznych ziem wysokogórskich.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Smak domu za oceanem

Wydarzenie performatywne "Polish Table: Mine, Yours, Ours", koprodukcja nowojorskiego MOFAD - Museum of Food and Drink i Instytutu Adama Mickiewicza odbyło się 6 i 7 listopada 2018.

Warsztaty Flavor Your World z sosami TABASCO®

Warsztaty dla młodych adeptów sztuki kulinarnej oraz dla dorosłych porowadzi w Zgierzu i w Warszawie Gary Evans, International Corporate Chef TABASCO®.

Magia świąt w Akademii Smaku Sokołów - Warsztaty kulinarne dla blogerów

Święta Bożego Narodzenia to prawdziwie magiczny czas - pełen wyjątkowych smaków i aromatów, uroczystych spotkań przy stole w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Takie też były warsztaty, na które firma Sokołów zaprosiła blogerów do swojej Akademii Smaku.

Lexus Hybrid Cuisine

10 gwiazdek Michelina w osobach 7 utalentowanych szefów kuchni było bohaterami Lexus Hybrid Cuisine, wydarzenia, które odbyło się 11-13 kwietnia w Warszawie.

SZTUKA SMAKU

Za nami 15., jubileuszowa edycja jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce. L’A rt de la Cuisine Martell 2017 odbył się 4 marca w hotelu Zamek Ryn. Szesnaście dwuosobowych drużyn młodych kucharzy z najlepszych restauracji w Polsce powalczyło o Puchar Przechodni Martell.

Podróż do źródeł

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek krystaliczną górską wodę źródlaną w szklanych butelkach. Nowość została oficjalnie zaprezentowana 13 czerwca podczas konferencji "Arcydzieło natury. U źródeł - trendy i inspiracje" w hotelu Warszawa.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej