x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

MATTHEW MCCONAUGHEY I NOWY BURBON WILD TURKEY LONGBRANCH™

Kategoria: Karta - napoje

Dyrektor kreatywny Wild Turkey, Matthew McConaughey, oraz mistrz destylacji, Eddie Russell, prezentują nowy wariant bourbona, filtrowanego przez drewno mesquite.

Matthew McConaughey i Eddie Russell. Foto: materiały prasowe.
Matthew McConaughey i Eddie Russell. Foto: materiały prasowe.
Wild Turkey Longbranch to najnowszy efekt współpracy marki z nagrodzonym Oscarem aktorem. Nazwisko Matthew McConaughey’a znalazło się na butelce trunku – po raz pierwszy w historii, produkt marki Wild Turkey został sygnowany przez kogoś innego niż wieloletni mistrzowie destylacji, Jimmy i Eddie Russell.

Inspiracją do stworzenia tego trunku były rodzinne korzenie McConaughey'a, który wywodzi się z Teksasu. Nowy wariant został wzbogacony o wpływ drewna mesquite i powstał przy wykorzystaniu filtracji z użyciem węgla drzewnego. Ta unikalna metoda pozwoliła pogłębić zarówno smak, jak i złożoność whiskey.

Aby uzyskać charakterystyczny smak Wild Turkey Longbranch, McConaughey i Russell spędzili wiele godzin na dzieleniu się pomysłami. Następnie, po dwóch latach testów, udoskonalili proces produkcyjny, oparty na dwustopniowej filtracji węglem drzewnym. Pierwszy etap wykorzystuje węgiel drzewny z amerykańskiego białego dębu, a drugi – węgiel z popularnego w Teksasie drewna mesquite (znanego w Polsce jako jadłoszyn baziowaty). Zabieg ten nadaje nowemu burbonowi nuty dymnej słodyczy.

Wild Turkey Longbranch to wyjątkowy bourbon dojrzewający 8 lat, o jasnym złotym kolorze i aromacie, który jest zrównoważoną mieszanką wanilii i przypraw. Doskonale uzupełniają go smaki karmelu, gruszki i cytrusów. Subtelne, dymne wykończenie jest maślane i gładkie, z nutami łagodnego pieprzu i tostowego dębu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

Koktajl Bishop N°2 według Daniela Kędziora

Szef baru w Papa Bar proponuje koktajl na bazie bourbonu i czerwonego wina z przyprawami.

Tropical Soda - nowy mixer od Fentimans

Fentimans Tropical Soda to odpowiedź na coraz szybciej rosnącą popularność rumów. Stworzony na bazie słodkiego ananasa, aromatycznego kardamonu oraz specjalnej mieszanki infuzji ziołowych, nowy mixer Fentimans pozwoli na nowatorskie sposoby serwowania rumów w barach i restauracjach.

Piwne koktajle idealne na grilla

Pierwszy, bardzo łaskawy powiew wiosny rozbudził w wielu Polakach chęć spędzenia wolnego czasy na świeżym powietrzu. Praktycznie nie da się myśleć o tego typu lenistwie, nie uwzględniając dwóch popularnych letnich frykasów - potraw z grilla i piwa!

Koktajl Beekeepers treasure według Dawida Pytkowskiego

Barman w El Koktel proponuje koktajl na bazie rumu.

Perfekcyjna symfonia: Lavazza Qualità Oro w nowej odsłonie

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start wyjątkowej kampanii - opartej na dźwiękach tworzących jedyną w swoim rodzaju symfonię tej najsłynniejszej z marek turyńskiego producenta kawy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej