x

MARIA FLOWERS

Kategoria: Produkty

BESTSELLEROWY SERWIS W JUBILEUSZOWEJ ODSŁONIE

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Z okazji jubileuszu 30 lat w Polsce marka Rosenthal prezentuje wyjątkową odsłonę bestsellerowego serwisu. Limitowana kolekcja „Maria Flowers” została opracowana specjalnie na polski rynek i znakowana jest okolicznościową sygnaturą. Nowy wzór jest reinterpretacją dekoracji dostępnej w latach 20. XX wieku w krajach skandynawskich. Z uwagi na obecność odcieni błękitów i różu nawiązuje on do współczesnych trendów.

www.rosenthal.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW

Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220°C to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii. Kruszwica Olej z Esencją Masła doskonale sprawdza się do tworzenia dań między innymi z mięs, ryb, owoców morza oraz warzyw.

KOLEKCJA METALFUSION RAK PORCELAIN - ELEGANCJA W NOWOCZESNYM WYDANIU

Trendy aranżacyjne od kilku sezonów opowiadają się po stronie koloru. W niebanalny sposób wykorzystuje to marka RAK Porcelain, której wyłącznym dystrybutorem jest Tom-Gast.

NOWOŚĆ OD FARM FRITES

Chrupiące łódeczki ziemniaczane ze skórką to oryginalny pomysł na dodatek do dania i przekąskę.

Owoce MAKRO Chef

MAKRO Polska wprowadziło do swojej oferty pięć nowych produktów pod marką MAKRO Chef: pigwowiec, dereń, czarny bez, jeżyna i dzika róża. W ten sposób sieć po raz kolejny chce promować polskie tradycje kulinarne.

NEGRONI RUBINO OD MARTINI

Martini Riserva Speciale Bitter powstał na bazie oryginalnego przepisu z 1872 r. ze składników w 100 proc. naturalnych. Do jego produkcji zastosowano ponad 20 rodzajów ziół i korzeni.

KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW

Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220°C to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii. Wygodne i optymalne cenowo połączenie właściwości oleju rzepakowego i masła klarowanego docenili zawodowi kucharze, opatrując produkt rekomendacją Klubu Szefów Kuchni.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej