x

Weganizm w natarciu - sosy Fanex

Kategoria: Twój biznes - oferta    30.10.2019

W obliczu zmieniających się upodobań żywieniowych i wzrostu popularności weganizmu w Polsce, konsumenci coraz chętniej i odważniej odkrywają nowe, nieznane dotąd smaki budowane na bazie składników roślinnych.

Vega Majo od Fanex. Foto: materiały prasowe.
Vega Majo od Fanex. Foto: materiały prasowe.
Fanex, lider w produkcji dodatków dla branży HoReCa, podążając za wzrostem popularności diety roślinnej, proponuje restauratorom już 17 kompozycji sosów opartych o wegańskie receptury.

Jak podaje w raportach firma Google, trend wegański na świecie zwiększył się czterokrotnie w ciągu pięciu lat – między 2012 a 2017 rokiem. Na chwilę obecną, wyszukiwania związane z weganizmem są już nawet prawie 3-krotnie popularniejsze niż te dotyczące diety wegetariańskiej i bezglutenowej. Moda na weganizm i wegetarianizm, staje się coraz bardziej powszechna ‒ w sklepach i restauracjach możemy dostać coraz więcej produktów roślinnych.

Sytuacja w Polsce również dynamicznie się zmienia. Firma badawcza Mintel Polska podaje, iż ludzi którzy dziś określają się mianem wegetarian lub wegan, jest w Polsce już około 8%, a wśród konsumentów w wieku 25-34, już 10% respondentów deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej. Na te statystyki intensywnie reaguje branża spożywcza oraz HoReCa. Coraz częściej w dużych marketach (najczęściej w większych miastach), możemy kupić produkty wegańskie, a koncepty gastronomiczne rozszerzają swoje menu o dania przygotowane tylko i wyłącznie z roślinnych składników.

– Wprowadzanie na rynek produktów wegańskich, to dla nas istotny aspekt na drodze strategii rozwoju marki Fanex. Liczba Polaków stosujących dietę bezmięsną stale rośnie, przez co znacząco zwiększa się zapotrzebowanie na tego rodzaju artykuły. Widzimy spore korzyści płynące z wprowadzania sosów wegańskich i wegetariańskich. Chcemy zwiększać różnorodność tej gamy produktów oraz zadbać o ich lepszą dostępność na rynku gastronomicznym – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Obecnie, w gronie wegańskich produktów marki Fanex, znajduje się obecnie już 17 sosów:

1. Sos Majonezowy Wegański (V-Label)
2. Ketchup Grill Pikantny
3. Ketchup Premium nr VII
4. Ketchup Premium nr VII Pikantny
5. Ketchup Curry
6. Sos Meksykański
7. Sos Pikantny z Sambalem
8. Ketchup Grill Łagodny
9. Sos Słodkie Chili
10. Sos Orientalny Słodko-Kwaśny
11. Sos Barbecue
12. Sos Paprykowy Sriracha
13. Musztarda Sarepska
14. Musztarda Stołowa
15. Musztarda Słoneczna
16. Musztarda a'la Dijon
17. Musztarda ze smażoną cebulką

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowość od firmy Tork

W miejscach o dużym natężeniu ruchu np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie. Aby zapobiec tego rodzaju problemom, Tork opracował nowy system do wycierania rąk - Tork PeakServe®

Ekologiczne opakowanie w najczystszej formie

Modułowa kolekcja Viking odpowiada na stale rosnące zapotrzebowanie rynku na wysokiej jakości pudełka kartonowe

POŻYTECZNE PAKOWANIE

W USA oraz kilku krajach europejskich nie jest to nic niezwykłego - i spotkamy się z tym niemal w każdej restauracji. Pakowanie na wynos niedokończonych potraw (tzw. doggy bag) to nie tylko wygoda dla gościa i restauratora, ale również skuteczna metoda walki z marnowaniem żywności.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

ZNAK JAKOŚCI

W jaki sposób prawidłowo oznaczać i przechowywać produkty żywnościowe, żeby mieć gwarancję co do ich jakości i świeżości? Jak zachować najwyższe standardy higieniczne i stale utrzymywać odpowiedni poziom? Przedstawiamy różne możliwości - sprawdzone narzędzia i systemy znakowania.

Dobrze wypieczone, czyli oferta pieców

Podobno w przypadku chleba i pizzy 80% sukcesu to dobre, dopieszczone ciasto. Jednak nawet z najlepszego ciasta nie uzyskamy nic smacznego, jeśli nie zainwestujemy w pozostałe 20%, czyli dobry piec, w którym ciasto przyjmie finalną postać chrupiącego i aromatycznego wypieku.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej