x

Łukasz Lisowski ekspertem ds. gastronomii w Fanex

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Na stanowisku eksperta ds. gastronomii będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie szkoleń, warsztatów kulinarnych oraz wsparcie merytoryczne poszczególnych działów firmy.

Łukasz Lisowski. Foto: materiały prasowe.
Łukasz Lisowski. Foto: materiały prasowe.
Łukasz Lisowski – kucharz oraz technolog żywienia z zawodu i z zamiłowania, to absolwent technikum gastronomicznego oraz Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Warsaw Marriott Hotel, Stuttgart Marriott Hotel Sindelfingen oraz w Courtyard by Marriott przy warszawskim Lotnisku Chopina. Wcześniej współpracował także hotelami InterContinental w Warszawie oraz w Berlinie.

Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe, od dłuższego czasu zajmuje się  doradztwem dla firm spożywczych. Wiele lat był odpowiedzialny za organizację i prowadzenie prezentacji, warsztatów kulinarnych oraz profesjonalnych szkoleń gastronomicznych. Współpracował z wieloma uznanymi szefami kuchni światowego formatu, m.in. z Marco Pierre White.

Żadne stanowisko w kuchni nie jest mu obce, a jego bogate i uniwersalne doświadczenie wiąże się zarówno z kuchnią zimną, gorąca, a la carte, bankietową, cateringową, a także z cukiernictwem. Hobbystycznie oraz zawodowo zajmuje się również profesjonalną stylizacją i fotografią kulinarną.

Obecnie w firmie Fanex zajmuje stanowisko Eksperta do spraw Gastronomii i prowadzić będzie spotkania, szkolenia oraz warsztaty kulinarne. Jednocześnie będzie merytorycznym oraz kulinarnym wsparciem dla poszczególnych działów firmy, takich jak np. laboratorium, czy też dział produkcji lub obsługi klienta.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej