x

Nowości w Too Good To Go

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Świetna wiadomość dla wszystkich pizzomaniaków w Warszawie! Od dziś do walki Too Good To Go z marnowaniem jedzenia włączyła się sieć pizzerii Pizza Hut. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce będzie oferować pozycje ze swojego menu w 15 miejscach w Warszawie.

Logo Too Good To Go. Foto: materiały prasowe.
Logo Too Good To Go. Foto: materiały prasowe.
Od teraz paczki ze smacznym i dobrym posiłkiem, kosztujące 1/3 lub mniej ceny regularnej oferują też wszystkie restauracje North Fish w Warszawie i Krakowie oraz w Katowicach w Silesia City Center. Do listy partnerów Too Good To Go dołączyła też sieć Anny Lewandowskiej Healthy by Ann w Galerii Północnej i Royal Wilanów w Warszawie.

Too Good To Go stawia czoło wyzwaniu ograniczania marnowania i w Polsce aplikacja spotkała się z niezwykle ciepłym przyjęciem – w tygodniu startu stała się piątą najpopularniejszą aplikacją w kategorii „żywność i napoje” zarówno w Google Play, jak i AppStore, a dzięki użytkownikom Too Good To Go do atmosfery nie przedostało się ponad 57 tys. ton CO2! W aplikacji dostępne są pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia daniami w atrakcyjnych cenach w punktach w całym mieście.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej