x

Kinga Pienińska oficjalnym partnerem Europejskiego Kongresu Gastronomicznego

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    25.10.2019

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska została oficjalnym partnerem Europejskiego Kongresu Gastronomicznego.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Wydarzenie odbywa się w Krakowie, jako element działań związanych z Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej Kraków 2019. Podczas prestiżowego spotkania światowych autorytetów z branży kulinarnej i sommelierskiej Kinga Pienińska będzie serwowana w części oficjalnej oraz w trakcie bankietu, jako jedyna marka wody mineralnej. 

Europejski Kongres Gastronomiczny „Food & Art & Technology” to wydarzenie o charakterze międzynarodowym, którego partnerem strategicznym jest Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej Kraków 2019. Tytuł przyznany miastu przez Europejską Akademię Gastronomiczną stał się inspiracją do realizacji projektu, w który zaangażowała się również marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Jako oficjalny partner Europejskiego Kongresu Gastronomicznego jest jedyną marką wody, która będzie serwowana podczas panelowej części oficjalnej oraz na bankiecie wieńczącym spotkanie. 

– Wybór Kingi Pienińskiej na oficjalnego partnera Kongresu był dla nas naturalny. Marka wielokrotnie nagradzana za jakość i smak w Polsce oraz za granicą stanowi doskonałą oprawę dla dyskusji i spotkań w gronie znawców sztuki kulinarnej – mówi Maciej Dobrzyniecki, Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce.

Kinga Pienińska będzie obecna nie tylko na stołach. Przedstawiciele działu HoReCa chętnie udzielą wszelkich informacji o marce i produkcie. 

– Kinga Pienińska była kilkukrotnie doceniona przez International Taste Institute z Brukseli za swój delikatny i niepowtarzalny smak. Ostatni raz w 2019 roku trzema złotymi gwiazdkami za wodę niegazowaną oraz dwiema złotymi gwiazdkami za wodę gazowaną i lekko gazowaną – opowiada Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy marki.

– W środowisku gastronomicznym gwiazdki przyznawane w konkursie Superior Taste Award uchodzą za porównywalne do 3-gwiazdkowej skali oceny według słynnego przewodnika Michelin. Takie wyróżnienie dla Kingi Pienińskiej w kategorii wód niegazowanych pokazuje jak wysoko cenią ją europejscy znawcy sztuki kulinarnej – tłumaczy Monika Bielka-Vescovi, ekspert z zakresu sztuki sommelierskiej w Polsce. 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Konkurs Bocuse d’Or wraca do Polski

Po przerwie wywołanej kontrowersjami wokół ostatniej edycji konkurs Bocuse d’Or ponownie odbędzie się w Polsce.

Jakub Kasprzak przed startem na Bocuse d’Or Europe. Jak wyglądają przygotowania?

Nowy termin finału Bocuse d’Or Europe to 15-16 października 2020 r., więc do startu na arenie międzynarodowej w Tallinie Jakub Kasprzak ma trzy miesiące. Przygotowania Team Poland idą pełną parą!

KGRIC ZMIENIA NAZWĘ

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu - organizacja powołana do reprezentowania i działania na rzecz polskiej branży gastronomicznej - działa obecnie jako Związek Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

Preeliminacje Bocuse d’Or Poland

Przygotowania do krajowych eliminacji Bocuse d’Or ruszyły pełną parą. Preeliminacje krajowe Bocuse d’Or Polska odbędą się 11 grudnia 2017 r. w Centrum Techniki Kulinarnej Doram w Warszawie przy ul. Racjonalizacji 5.

L'ART DE LA CUISINE MARTELL 2018

Za nami już 16. edycja jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce - L’Art de la cuisine Martell 2018. Finał odbył się 3 marca w XVII- wiecznym hotelu Zamek Ryn. Mistrzem ceremonii był Dariusz Struciński - szef kuchni hotelu Anders, który od 13 lat dba o prawidłowy przebieg konkursu.

Podróż do źródeł

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek krystaliczną górską wodę źródlaną w szklanych butelkach. Nowość została oficjalnie zaprezentowana 13 czerwca podczas konferencji "Arcydzieło natury. U źródeł - trendy i inspiracje" w hotelu Warszawa.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej