x

Rynek Hotelarski 2019

Kategoria: Twój biznes - oferta

Inwestycje hotelowe w Polsce rozwijają się niezwykle prężnie. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest w znacznej mierze zwiększone zainteresowanie naszym krajem ze strony turystów.

Pomidory Tres Amigos od Fanex. Foto: materiały prasowe.
Pomidory Tres Amigos od Fanex. Foto: materiały prasowe.
Coraz większa liczba zagranicznych gości odwiedzających Polskę, wpływa na dynamiczny rozwój gastronomii hotelowej. Z jednej strony oferta kulinarna staje się bardziej różnorodna i czerpie pełnymi garściami z kuchni pochodzących z różnych zakątków świata, z drugiej zaś strony bardzo duże znaczenie ma także promowanie lokalnej kuchni danych regionów naszego kraju oraz lokalnych produktów od polskich producentów. Od kilku już lat widzimy także wyraźną przemianę trendów i zwyczajów konsumpcyjnych. Coraz liczniejsi odbiorcy wykazują zainteresowanie jakościowymi i oryginalnymi wyrobami Premium, które produkowane są bez, lub tylko z minimalnym, koniecznym dla bezpieczeństwa użyciem środków konserwujących.

Widzimy, że gastronomia hotelowa biorąc pod uwagę produkty bazowe przy tworzeniu swojego menu, często wybiera dostawców takich jak Fanex, czyli producentów dużych i sprawdzonych, których produkty są gwarantem bezpieczeństwa, komfortu użycia oraz niezmienności i powtarzalności dobrego smaku.

Fanex posiada bardzo szeroką ofertę produktów skierowanych do branży hotelowej. Goście hotelowi w Polsce nieustannie uwielbiają klasyczne sosy typu Ketchup nr VII, Majonez Dekoracyjny czy Musztarda Słoneczna, które od lat świetnie się sprzedają w różnego rodzaju opakowaniach – zarówno w klasycznych butelkach, dużych wiaderkach, jak i w małych, jednorazowych saszetkach. Dużą popularnością cieszą się również nasze autorskie mieszanki typu: Sos Arabski Łagodny i Pikantny, Sos Amerykański, Salsa Mexiana oraz oczywiście Barbecue. Klienci poszukują także nieco bardziej egzotycznych smaków. Widzimy to i szybko reagujemy na zapotrzebowanie ze strony ewoluującego rynku i wprowadzamy sosy typu Curry, Tzatziki, bardzo ostry Sriracha czy też Sos z Sambalem. 

Szefom kuchni proponujemy dodatkowo nasze naturalne dodatki z linii Tres Amigos takie jakie pomidorowe sosy, tortille pszenne, prażoną cebulkę, czy też wyselekcjonowane dodatki warzywne typu: oliwki, kapary, kukurydzę czy paprykę. Widzimy także, że restauratorzy coraz częściej poszukują produktów pochodzenia roślinnego (w Polsce mamy coraz więcej konceptów wegetariańskich oraz wegańskich). Dania wegańskie z roku na rok mają większe grono odbiorców, a menu restauracji hotelowych poszerzane są systematycznie o dania na bazie produktów roślinnych. Dlatego też wzbogaciliśmy naszą ofertę o wegański majonez – VEGA MAJO z prestiżowym certyfikatem V-label.

Słodkie kulki Fan&JOY to idelany dodatek do śniadań. Foto: materiały prasowe.
Słodkie kulki Fan&JOY to idelany dodatek do śniadań. Foto: materiały prasowe.
Nieustannie pracujemy nad recepturami produktów z tzw. czystą etykietą oraz ograniczamy do minimum użycie związków konserwujących. Z ważniejszych działań jakie udało nam się ostatnio zrealizować, to m.in. wprowadzenie słodkich sosów o zdecydowanie bardziej owocowych recepturach. Na rynek trafiły ostatnio także nasze owocowe kulki żelowe Fan&JOY, które również zostały znakomite przyjęte przez restauracje oraz koktajlbary. Stale poszukujemy także tych nieco bardziej egzotycznych smaków – efektem tego jest np. wprowadzenie ostatnio Ketchupu Curry.

Marka Fanex weszła także w tym roku na rynek przypraw. Naszą linię Fusion Spices kierujemy do kucharzy, którzy cenią aromatyczne przyprawy jednorodne takie jak np. pieprz młotkowany oraz niebanalne mieszanki i marynaty, np. o smaku mango i kokosa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy mogą teraz liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w zakresie dodatków gastronomicznych, dostarczanych wprost od jednego, polskiego producenta.

Autor tekstu: Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej