x

Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Szwedzka sieciówka wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.

– Troska o środowiska od początku istnienia naszej marki była elementem napędzającym nasz biznes. Ponieważ jesteśmy częścią problemu, jakim jest emisja gazów cieplarnianych, naszym obowiązkiem jest również być częścią rozwiązania. Dlatego wprowadzenie papierowych słomek i drewnianych mieszadełek było naturalnym krokiem. To kolejny element ułatwiający naszym gościom dokonywanie świadomych wyborów na rzecz klimatu – mówi Richard Bergfors, CEO Max Premium Burgers.
Max jako pierwsza sieć restauracji na świecie oznacza swoje produkty w menu wartością śladu węglowego oraz redukuje więcej gazów cieplarnianych niż emituje. Sadzi także drzewa, które podczas wzrostu pochłaniają i magazynują dwutlenek węgla z atmosfery. Do dziś posadzono 2 mln drzew w Ugandzie i Malawi poprzez specjalny system certyfikacji Plan-Vivo.
– Dążymy do tego, aby zminimalizować zużycie plastiku w naszych restauracjach. W Szwecji wprowadziliśmy także nowy wariant jednorazowego kubka, w którym cienką membranę odpowiedzialną za utrzymanie chłodu napoju, zastąpiliśmy warstwą uszczelniającą wykonaną z trzciny cukrowej – opowiada Kaj Török, Chief Reputation Officer & Chief Sustainability Officer Max Premium Burgers.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Roślinna rewolucja w Polsce

Już ponad milion osób w Polsce jest na diecie wegetariańskiej - donosi Pyszne.pl. Trend odchodzenia od diety mięsnej przybiera na sile, co widać zarówno w menu restauracji, jak i na półkach sklepowych.

Marketing uświadomiony

Prowadzenie działań marketingowych wymaga od restauratorów i producentów mocnego zaangażowania w rynek, obserwacji, świadomości tego, co dzieje się w Polsce i na świecie, bo dzieje się dużo i szybko.

WSKAŹNIK RENTOWNOŚCI SPRZEDAŻY

Potrafisz odpowiedzieć na pytanie, czy twoja firma przynosi zyski? Jeżeli tak, to czy można je zoptymalizować? Poniżej znajdziesz parę pomysłów na poprawę zdolności finansowych.

OBSŁUGA W KRYZYSIE

Tak jak po zimie przychodzi wiosna, a po nocy dzień, tak w każdej, nawet najlepszej restauracji pojawi się w końcu niezadowolony gość. W kolejnym odcinku "Sztuki obsługi" opisujemy, jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej. Z każdej można wybrnąć z korzyścią dla naszego biznesu. Podpowiadamy jak.

Eko i wege wciąż na topie. Jak to wygląda online?

Zamawiający dania za pomocą PizzaPortal.pl coraz bardziej cenią sobie ekologiczne rozwiązania. Proszą o bambusowe sztućce i pakowanie zamówienia w papierowe torby. Niezmienną popularnością cieszy się trend wegetariański, a klienci chętnie zamawiają bezmięsne twistery, pizzę czy burgery.

Psychologia ceny sprzedaży w restauracji

"Ten, co chce sprzedawać, musi mieć taką minę, jakby chciał kupować!" - Gabriel Garcia Marquez.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej