x

Czyste ręce dla wszystkich

Kategoria: Twój biznes - wiedza    15.10.2019

Mycie rąk to jedna z najprostszych i najważniejszych metod walki z drobnoustrojami. Światowy Dzień Mycia Rąk jest okazją dla marki Tork, aby przypomnieć jak ważne jest podnoszenie świadomości na temat higieny - dlaczego, kiedy, jak i gdzie myjemy ręce pomaga w tworzeniu zdrowszego świata.

Zadbaj o higienę rąk. Foto: materiały prasowe.
Zadbaj o higienę rąk. Foto: materiały prasowe.
Według najnowszych badań mycie rąk sprawia, że ludzie są szczęśliwsi i zdrowsi. 45% osób czuje się bardziej komfortowo ściskając czyjąś dłoń, gdy wie, że została ona umyta. 47% ankietowanych deklaruje, że wróci do danej restauracji jeśli będą pewni, że jej pracownicy przestrzegają zasad higieny, w tym procedury mycia rąk. 60% pracowników w biurach typu open-space obawia się o poziom higieny w pracy. 20% infekcji dróg oddechowych (np. przeziębień) można uniknąć poprzez mycie rąk (dane za: When and How to Wash Your Hands. CDC. Centers for Disease Control and Prevention). Przytoczone dane wskazują, że prawidłowa higiena dłoni ma kluczowe znaczenie w każdej branży oraz dla wielu aspektów naszego życia.

Marce Tork, jako wiodącej na świecie marce produktów higienicznych, zależy na zdrowiu i higienie pracowników oraz pracodawców. Tork wierzy w połączenie najlepszej jakości produktów higienicznych, specjalistycznej wiedzy i niezawodnych narzędzi wspierających. Dzięki kompetentnemu zespołowi, odpowiednim narzędziom oraz innowacyjnym pomysłom, marka pomaga swoim klientom podwyższać standardy higieny w budynkach komercyjnych oraz użytku publicznego na całym świecie. Produkty Tork promują ideę czystych rąk dla wszystkich. 78% ręczników do dozowników Tork Elevation jest pakowanych w opakowania Easy Handling, a wszystkie dozowniki do mydła Tork posiadają certyfikat "Łatwy w obsłudze", co sprawia, że są one proste w użytkowaniu nawet przez osoby, mające mniejszą sprawność i siłę w rękach.

Z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk Tork zachęca to przeprowadzenia testu pozwalającego sprawdzić czystość naszych dłoni. Marka przygotowała także instruktażową infografikę na temat znaczenia mycia rąk, która w obrazowy sposób pomaga przybliżyć temat właściwej higieny rak klientom, pracownikom i osobom w naszym najbliższym otoczeniu.

Materiały do pobrania:
Instrukcja mycia rąk
Plakat

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bez glutenu, cukru i laktozy - jak przygotować menu dla gości na diecie?

Bez glutenu, laktozy, cukru czy też bez mięsa - coraz więcej ludzi stosuje rozmaite diety i ograniczenia żywieniowe. Jak przygotować ofertę restauracyjną, tak by dostosować się do potrzeb różnych gości i by żadna dieta lub alergia nie były dla nas zaskoczeniem?

McDonald’s testuje papierowe słomki

Plastikowe słomki co najmniej od połowy 2018 roku są tematem numer jeden wszystkich, dla których ekologia jest ważna. Do tego grona dołączyła również sieć McDonald’s, która w wybranych restauracjach na terenie Polski postanowiła przetestować rozwiązania mogące zastąpić słomki wykonane z plastiku.

Proste sposoby na poprawę food costu

Na rynku wciąż widoczna jest niska świadomość dotycząca działań pozwalających na kontrolę i optymalizację food costu. Przedstawiamy kilka prostych metod prowadzących do obniżenia tego wskaźnika.

PizzaPortal.pl na dobre znika z rynku

Serwis do zamawiania jedzenia online pizzaportal.pl po 10 latach zakończył działalność pod dotychczasową marką. Teraz jego oferta dostępna jest w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to większy wybór restauracji, możliwość korzystania z usług kurierskich i zakupów z dostawą.

RESTAURACJE W ŚWIECIE HANDLU

Gdy myślimy o jedzeniu w galerii handlowej, zazwyczaj pierwszym skojarzeniem są frytki i burgery. Jednak za sprawą trendów napływających z Wielkiej Brytanii i USA sytuacja się zmienia, a w strefach restauracyjnych można zjeść coraz bardziej wyszukane jedzenie.

Storytelling w gastronomii, czyli opowieści różnej treści

Standardowa komunikacja restauracji w social mediach nie będzie działała na tych odbiorców, którzy oczekują czegoś więcej - czegoś, co ich zainteresuje i zaskoczy. Atrakcyjne zdjęcia, wartościowe treści, instastories czy konkursy to dziś już za mało. Jak zatem przyciągnąć uwagę wymagających gości?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej