x

Costa Coffee rusza z akcją #ZeroWaste

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Costa Coffee dołącza do proekologicznej kampanii #zwłasnymkubkiem. Chce zmniejszyć sprzedaż kawy w jednorazowych naczyniach, zachęcając gości do przynoszenia własnych, wielokrotnego użytku. Ze wszystkich kawiarni sieci w Polsce znikną też plastikowe słomki na rzecz papierowych.

Akcja #zwłasnymkubkiem wystartuje w sezonie jesiennym. Każdy, kto kupi dowolną kawę lub herbatę na wynos we własnym kubku i zeskanuje QR Kod karty z aplikacji Costa App, otrzyma rabat. Bedzie to złotówka w postaci kuponu w aplikacji na kolejny zakup kawy lub herbaty na miejscu w porcelanie lub na wynos we własnym kubku. Rabat ważny jest 30 dni. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest posiadanie i skorzystanie z aplikacji Costa App przy zakupie pierwszego napoju we własnym kubku na wynos.
Działania te mają na celu ograniczenie zużycia plastiku, którego ogromne ilości z roku na rok coraz bardziej niszczą ekosystem naszej planety. Wcześniej Costa Coffee podejmowała już działania proekologiczne. W lipcu została partnerem kampanii #WCIĄŻZMIENIAMY, która propaguje recykling odpadów. Na ulicach Warszawy pojawiły się recyklomaty, do których można wrzucać plastikowe odpady. Wrzucając butelkę do recyklomatu, można uzyskać 20% zniżki na dowolny napój przygotowany przez baristę we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, oczywiście we własnym kubku.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

#Gastropomaga, czyli jak branża wspiera lekarzy i szpitale

Restauratorzy - choć sami walczą o przetrwanie - chętnie włączają się do pomocy tym, którzy na co dzień zmagają się z epidemią. Ze zgromadzonych w magazynach zapasów przygotowują pełnowartościowe posiłki i dowożą je do placówek medycznych.

UCZEŃ I MISTRZ

Mentor to osoba, która przekazuje podopiecznemu wiedzę specjalistyczną oraz rozwija jego kompetencje i umiejętności. Jaka jest rola współczesnych mentorów w gastronomii? Kto może nim zostać i w jaki sposób przekazywać wiedzę, by kształtować przyszłe pokolenia profesjonalistów?

Jak usprawnić komunikację w zespole?

"Bo nie ludzie słowa, ale słowa ludzi niosą" śpiewała w latach 90. Kayah. Komunikacja, czyli to, co i jak mówimy, ma ogromną rolę w pozytywnym kształtowaniu kultury organizacji albo... skutecznym jej niszczeniu.

Sfinks Polska z nowym zarządem

Rada Nadzorcza Sfinks Polska powołała zarząd spółki na nową, pięcioletnią kadencję. 4-osobowy zarząd rozpoczął działanie od 6 lutego 2019. Do Sfinks Polska należą 4 sieci gastronomiczne: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK.

Marketing restauracji - wsparcie z głową

Wytypowanie profesjonalnej agencji marketingowej dla lokalu gastronomicznego to nie lada wyzwanie. Kluczem do wyboru właściwej firmy powinno być hasło "dla gastronomii"

Myśl globalnie, dyskutuj lokalnie

Najpilniejsze problemy świata kulinariów - im poświęcona była pierwsza konferencja European Food Summit, zorganizowana w marcu w Lublanie. Wspólnym mianownikiem większości wystąpień było hasło zrównoważonego rozwoju gastronomii.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej