x

Costa Coffee rusza z akcją #ZeroWaste

Kategoria: Lifestyle - ekologia    10.10.2019

Costa Coffee dołącza do proekologicznej kampanii #zwłasnymkubkiem. Chce zmniejszyć sprzedaż kawy w jednorazowych naczyniach, zachęcając gości do przynoszenia własnych, wielokrotnego użytku. Ze wszystkich kawiarni sieci w Polsce znikną też plastikowe słomki na rzecz papierowych.

Akcja #zwłasnymkubkiem wystartuje w sezonie jesiennym. Każdy, kto kupi dowolną kawę lub herbatę na wynos we własnym kubku i zeskanuje QR Kod karty z aplikacji Costa App, otrzyma rabat. Bedzie to złotówka w postaci kuponu w aplikacji na kolejny zakup kawy lub herbaty na miejscu w porcelanie lub na wynos we własnym kubku. Rabat ważny jest 30 dni. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest posiadanie i skorzystanie z aplikacji Costa App przy zakupie pierwszego napoju we własnym kubku na wynos.
Działania te mają na celu ograniczenie zużycia plastiku, którego ogromne ilości z roku na rok coraz bardziej niszczą ekosystem naszej planety. Wcześniej Costa Coffee podejmowała już działania proekologiczne. W lipcu została partnerem kampanii #WCIĄŻZMIENIAMY, która propaguje recykling odpadów. Na ulicach Warszawy pojawiły się recyklomaty, do których można wrzucać plastikowe odpady. Wrzucając butelkę do recyklomatu, można uzyskać 20% zniżki na dowolny napój przygotowany przez baristę we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, oczywiście we własnym kubku.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ekologiczna rewolucja

Restauracje, bary, bistra, street foody, food trucki, kawiarnie, cukiernie - słowem, wszystkie lokale gastronomiczne, którym choć trochę zależy na modnym obecnie wizerunku eko, popadły w słomkowe szaleństwo. Jednak słomki to nie wszystko. Zmienia się cały rynek jednorazowych opakowań na żywność.

Eko i wege wciąż na topie. Jak to wygląda online?

Zamawiający dania za pomocą PizzaPortal.pl coraz bardziej cenią sobie ekologiczne rozwiązania. Proszą o bambusowe sztućce i pakowanie zamówienia w papierowe torby. Niezmienną popularnością cieszy się trend wegetariański, a klienci chętnie zamawiają bezmięsne twistery, pizzę czy burgery.

Ważny trend - roślinne alternatywy dla produktów odzwierzęcych

Ograniczanie spożycia mięsa, żywienie roślinne i mięso hodowane komórkowo to obecnie coraz częściej dyskutowane tematy. O światowych trendach na rynku roślinnych alternatyw produktów odzwierzęcych opowiada Michał Klar, inwestor i doradca wegańskich start-upów.

Pyszne.pl usuwa plastik ze swojej oferty

Od 1 grudnia 2019 roku platforma do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl pozbywa się plastiku ze swojej oferty. Zachęca współpracujące ze sobą restauracje do wprowadzenia alternatywnych opakowań na dostarczane posiłki.

Starbucks rozwija roślinne menu dla środowiska

Do 2030 roku Starbucks chce zmniejszyć o 50% emisję dwutlenku węgla, zużycie wody i odpadów. Za największą emisję, stanowiącą aż 21% wszystkich składowych, odpowiada mleko! Wśród 5 głównych strategii na pierwszym miejscu znajduje się rozwój roślinnych opcji w menu.

Kuchnia less waste. Jak marnować mniej?

Każdy wyrzucony produkt z kuchni to strata dla restauracji i problem dla planety. Za 12% światowego marnotrawstwa żywności odpowiada gastronomia. Podpowiadamy, jak marnować mniej, aby zyskać więcej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej