x

Po włosku w warszawskim Magari

Kategoria: Miejsca

Warszawski hotel Puro to najnowszy i siódmy z kolei obiekt sieci. Pozostałe znajdują się w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Wszystkie miejsca wyróżnia butikowy charakter, piękny design, ale też oferta gastronomiczna.

Magari, Hotel Puro. Foto: PION Studio.
Magari, Hotel Puro. Foto: PION Studio.
Restauracje marki Puro mogą pochwalić się utytułowanymi i cenionymi w branży nazwiskami szefów, są to m.in. Sergiusz Hieronimczak czy Bartek Fabiś. Kierunek kulinarny, a także kontrolę nad jakością potraw sprawuje dyrektor kulinarny brandu Paweł Oszczyk – jeden z najważniejszych szefów kuchni w Polsce.
W warszawskim Puro znajduje się zarówno restauracja Magari, jak i koktajlbar Loreta. Oba miejsca wystartowały w kwietniu br. Szefem kuchni Magari został Mateusz Wichrowski (wcześniej Brasserie Warszawska), zaś Loreta ma dwóch barmanów liderów – Ewelinę Figiel oraz Sebastiana Osińskiego. Magari to restauracja z nowoczesną kuchnią włoską, pomieści 116 osób w środku oraz ok. 40 na tarasie. W kompozycji dań akcent stawiany jest na prostotę i szczerość. Carpaccio z sandacza (38 zł), domowe gnudi (32 zł), pierś z kaczki z duszoną czerwoną cykorią (58 zł), a także cztery pizze do wyboru (27-34 zł) to niektóre z propozycji szefa kuchni. Składniki wykorzystywane w daniach pochodzą zarówno z Polski, jak i Włoch. Magari oferuje każdego tygodnia inne menu lunchowe. W skład zestawu wchodzi przystawka oraz danie główne w cenie 29 zł. Jasne, komfortowe i przywołujące domową atomosferę wnętrze Magari zaprojektowali architekci z pracowni DeSallesFlint. Po udanym posiłku warto wpaść na autorski koktajl do znajdującego się na ostatnim piętrze baru Loreta. Jego nieduży (ok. 40 miejsc), ale okazały taras zachwyca widokiem na Pałac Kultury i Nauki. Każdy hotel Puro to przestrzeń otwarta dla wszystkich, zarówno restauracja, jak i bar nie zamykają się wyłącznie na gości hotelowych, znakomita większość z nich to warszawiacy czy turyści odwiedzający stolicę, ceniący kulturalne i towarzyskie życie miasta.

ul. Widok 9, Warszawa

Artykuł ukazał się w „Food Service" 7-8/2019 nr 187.

Autor tekstu: Agata Godlewska
O AUTORZE
Agata Godlewska
Redaktor naczelna magazynu „Food Service” oraz portalu Ouichef.pl. Magister kulturoznawstwa w SWPS. Przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczęła blisko 10 lat temu pod okiem Macieja Nowaka. Autorka niezliczonej ilości wywiadów z najważniejszymi polskimi szefami kuchni i restauratorami. Współtworzy i prowadzi coroczną konferencję Food Service Summit.

Zobacz także

Ovo Bar & Restaurant z autorskim menu we Wrocławiu

Ovo Bar & Restaurant jest częścią hotelu DoubleTree by Hilton Wrocław w Centrum Wrocławia. Lokal przeznaczony jest na 100 miejsc siedzących.

Marokańska Dar Mounia w Warszawie

W miejscu, gdzie do niedawna mieściła się włoska restauracja Delizia, otworzył swe podwoje elegancki lokal oferujący autentyczną kuchnię marokańską. W maju tego roku, po 6 miesiącach przygotowań, wystartował pod szyldem Dar Mounia.

SYTA 93

Syta 93 to restauracja otwarta na początku listopada na warszawskim Wilanowie. Miejsce ma 800 mkw. i 4 poziomy. Na najwyższym poziomie odbywają się warsztaty głównie dla dzieci, ale również dla dorosłych. Miejsce organizuje też wesela i zamknięte eventy.

Debiuty kulinarne w warszawskiej Galerii Młociny

Drugie piętro Galerii Młociny to wyjątkowe miejsce dla wszystkich tych, którzy uwielbiają celebrować wspólne chwile w gronie najbliższych. Spotkania i Dania, czyli strefa dedykowana miłośnikom kuchni wszystkich kontynentów, kusi coraz bogatszą ofertą kulinarną.

Munchies

Munchies tworzą Piotr Kubera, Jacek Tymburski oraz Adrian Tarkowski. Poznali się, pracując w Atelier Amaro. W zeszłym roku serwowali jedzenie na barce Wynurzenie w Warszawie, a w czerwcu tego roku otworzyli Munchies w Lublinie, gdzie dołączył do nich Jan Raczkowski.

Wygraj niezwykłą kolację w Senses!

Portal OuiChef.pl oraz magazyn "Food Service" zapraszają do udziału w wyjątkowym konkursie. Do wygrania 2-osobowa kolacja z wine pairingiem w uhonorowanej gwiazdką Michelin restauracji Senses! Wartość nagrody to prawie 1500 zł.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej