x

Jubileuszowy Restaurant Week

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Od 16 do 31 października odbywać się będzie w Polsce festiwal Restaurant Week. Bierze w nim udział rekordowa liczba restauracji, bo prawie 400 z 15 regionów. Na gości czeka przystawka, danie główne, deser i koktajl od sponsorów wydarzenia w cenie 49 zł za osobę.

W tym roku Restaurant Week świętuje pięciolecie, a jesienią organizatorzy spodziewają się 100 tysięcy gości.  Pierwsza, warszawska edycja odbyła się w 2014 roku. Od tego czasu festiwal zgromadził dotąd 700 tysięcy gości, którzy zjedli blisko 2 miliony dań!
W październiku na klientów czeka popisowe menu niemalże 400 restauracji, oferujących ulubione przez Polaków smaki – włoskie, azjatyckie, meksykańskie, greckie czy rodzime polskie, w tym specjały regionalne. Trzydaniowy posiłek może być zaserwowany w wersji mięsnej, bezmięsnej, wegetariańskiej czy wegańskiej, zostanie do  niego podany festiwalowy koktajl.
Jak przy każdej edycji, również i tym razem, festiwalowi goście mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez partnerów wydarzenia: kolację w restauracji Osteria Francescana, której właścicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura oraz pobyt w jego willi Casa Maria Luigia. Goście wybiorą się w podróż do Delhi, a Restaurant Week zaprosi ich na kolację w stolicy Indii.
Jesiennej edycji Restaurant Week będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania społeczna #KochajJedzenie. To kontynuacja i zarazem kolejna odsłona zapoczątkowanej wiosną kampanii #SzanujJedzenie, która dotarła do milionów odbiorców. Akcja promuje dojrzałą miłość do jedzenia, opartą nie tylko na przyjemności, ale też na szacunku i codziennej dbałości o wpływ zwyczajów żywieniowych na środowisko. Dzięki inteligentnemu systemowi wcześniejszych rezerwacji i wyboru menu, podczas Restaurant Week nie marnujemy żywności.
Miejsca można już rezerwować na stronie www.restaurantweek.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu casual?

Karta napojów w restauracji casualowej to jeden z filarów przychodów lokalu i należy ją traktować równie poważnie jak kartę dań, a zatem tworzyć na podstawie profesjonalnej wiedzy i umiejętnie sprzedawać.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej