x

Deser charytatywny w Lourse Warszawa

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Już po raz drugi Cukiernia Lourse Warszawa została partnerem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies.

Specjalnie z tej okazji szef cukierni Dawid Makurat stworzył „Różowy Deser”. 20% dochodu z jego sprzedaży zostanie przekazane na wsparcie naukowych badań medycznych nad rakiem piersi, prowadzonych w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.

Deser do kupienia w cukierni przy Krakowskim Przedmieściu 13 w Warszawie.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej