x

Perfekcyjna symfonia: Lavazza Qualità Oro w nowej odsłonie

Kategoria: Karta - napoje

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start wyjątkowej kampanii - opartej na dźwiękach tworzących jedyną w swoim rodzaju symfonię tej najsłynniejszej z marek turyńskiego producenta kawy.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Lavazza wprowadza na polski rynek nową wersję swojej historycznej kawowej mieszanki, Qualità Oro. Stworzona w roku 1956, oparta na recepturze przekazywanej z ojca na syna przez 60 lat, Qualità Oro oferuje doskonały smak wszystkim tym, którzy lubią delektować się dobrą kawą każdego dnia. Kompozycja najlepszych odmian Arabiki zapewnia niepowtarzalne połączenie owocowych nut typowych dla kaw z Ameryki Środkowej oraz słodkiego aromatu kawy brazylijskiej. W nowej odsłonie ten ikoniczny „blend” nabiera charakteru marki nowoczesnej i nowatorskiej.

– Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na którym ostatnio coraz większą wagę przywiązuje się do jakości produktów. To oznaka zwiększającej się dojrzałości z punktu widzenia konsumenta – mówi Marco Barbieri, dyrektor ds. marketingu na Europę Wschodnią w firmie Lavazza.

Lavazza Qualità Oro to perfekcyjna kawowa symfonia, która w pełni rozwija się, gdy się jej posmakuje, ale także posłucha zamkniętych w niej dźwięków. Ta koncepcja stała się impulsem do realizacji przez Lavazzę wyjątkowego projektu, podjętego we współpracy ze znaną włoską kompozytorką i projektantką dźwięku, Chiarą Luzzaną. Aby uchwycić prawdziwą esencję Qualità Oro, przebyła ona drogę kawy „od plantacji do filiżanki”, nagrywając dźwięki na każdym etapie jej produkcji. Ta drobiazgowa praca doprowadziła do stworzenia symfonii Qualità Oro.

Symfonia składa się ona z 4 części, z których każda odpowiada określonemu etapowi produkcji kawy.

„Pochodzenie”: Chiara Luzzana wyruszyła w niezwykłą podróż do Brazylii, w poszukiwaniu odgłosów roślin, szelestu liści i „szeptu” owoców kawowca – zachwycających dźwięków i nut, które definiują miejsce pochodzenia ziaren kawy Arabica.

„Podróż”: po opuszczeniu Ameryki Południowej ziarna kawy odbywają podróż przez Ocean Atlantycki i docierają do włoskiego portu w Genui – to droga, podczas której Chiara odkryła żywe dźwięki fal, gwar portu i odgłosy przeładunku jutowych worków.

„Mieszanka”: w palarni kawy Lavazza ziarna kawy są wysypywane, sprawdzane i oczyszczane, a następnie mieszane i palone – Chiara zdołała uchwycić wszystkie wyjątkowe dźwięki typowe dla procesu produkcji, towarzyszące kawie aż do końcowej próby – degustacji.

„Ekstrakcja”: końcowe odgłosy przygotowania kawy w domu, w kawiarce Moka, czy dzbanku Chemex, uwolnienie jej charakteru, a potem „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek. To ostatni akord prawdziwej symfonii Qualità Oro.

Z dźwięków nagranych na każdym z tych etapów powstały sample, które następnie posłużyły do stworzenia wyjątkowego utworu symfonicznego, odzwierciedlającego jakość i wyjątkowość kawy Qualità Oro poprzez to, co można usłyszeć w całym procesie jej produkcji. Sprawdź na: https://www.lavazzacoffee.pl/pl/perfekcyjna-symfonia-smaku/index.html

Więcej informacji na stronie www.lavazzacoffee.pl


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bogactwo herbaty

Najwcześniejsze fizyczne dowody spożycia herbaty pochodzą z II w. p.n.e., choć jest bardzo prawdopodobne, że Chińczycy znali ją już dużo wcześniej. Do Europy dotarła dopiero w XVI w. Od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, wciąż powstają nowe sposoby jej przygotowania oraz spożycia.

Magia drewna - rzemiosło bednarzy, smak whisky

Dostępność alkoholi na polskim rynku z roku na rok jest coraz większa. Warto zatem poruszyć temat grupy alkoholi, które nie mogłyby cieszyć się tak zacnym smakiem, gdyby nie odrobina magii ukryta w otulinie drewna.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

Magia aromatycznych destylatów

Na początku uderza nas zapach cytryny i bazylii, tworząc orzeźwiający mariaż aromatów. Chwilę później dołączają goździk i róża, które z poprzednią świeżą parą łączy przyjemny, uspokajający dąb. Brzmi apetycznie? To nie opis koktajlu, lecz charakterystyka pewnych klasycznych męskich perfum.

Koktajl Bishop N°2 według Daniela Kędziora

Szef baru w Papa Bar proponuje koktajl na bazie bourbonu i czerwonego wina z przyprawami.

BURSZTYNOWY NAPITEK

Piwo znano już w starożytnym Egipcie. Na naszych ziemiach popularnym napojem już w czasach słowiańskich. Gaszono nim pragnienie, pito do każdego posiłku warzone piwo było bowiem bezpieczne w odróżnieniu od skażonej, brudnej wody, którą uważano za nędzny napój dobry dla pokutników.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej