x

Wirtualny sommelier już dostępny dla polskich konsumentów

Kategoria: Twój biznes - oferta

Firma CEDC International przygotowała niespodziankę dla amatorów wina. Dzięki kampanii z wykorzystaniem technologii AR - rozszerzonej rzeczywistości, kupując wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, można wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez sommeliera.

Augmented Reality (AR), rozszerzona rzeczywistość, to połączenie świata rzeczywistego ze światem cyfrowym. Technologia ta jest rynkową rewolucją, zmieniającą sposób interakcji konsumenta z marką. AR tworzy nowe możliwości w obszarze komunikacji marketingowej, integrując innowacyjne rozwiązania z produktem, który tym samym staje się narzędziem bezpośredniego kontaktu z konsumentem.

Consumer experience staje się obecnie jednym z najważniejszych obszarów budowania pozycji marki. Lojalność konsumentów przestaje bazować na cenie produktu czy na przyzwyczajeniu. Zamiast tego, zaczynają oni poszukiwać marek umiejących budować pozytywne doświadczenia związane z produktem – komentuje Marcin Chyliński, marketing manager CEDC International. – Mając na uwadze, iż konsumenci, w szczególności wina, szukają wiedzy o produkcie w dostępnej i atrakcyjnej formie, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w naszej kampanii – dodaje.

Projekt jest innowacyjnym i pierwszym tego typu narzędziem dostępnym dla polskich konsumentów. Aby w pełni doświadczyć możliwości, jakie otwiera przed nami rozszerzona rzeczywistość, wystarczy tylko sięgnąć po smartfon i aplikację VIUU. Za jej pomocą, po zeskanowaniu etykiety wina, klient ma okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat poszczególnych win. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości na tle etykiety pojawia się postać sommeliera, który przekazuje informacje na temat danego trunku w angażujący i przystępny sposób. Mówi m. in. o pochodzeniu win, czy rodzajach potraw z jakimi warto je łączyć – wyjaśnia Marcin Chyliński.

W projekt zaangażowano dziesięć win: sześć z hiszpańskiej winnicy Torres, jednej z najwyżej ocenianych winnic europejskich i laureata wielu prestiżowych nagród, oraz cztery z winnicy Mare Magnum, położonej na słonecznej Sycylii. Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku i wspierana będzie materiałami POS w punktach sprzedaży oraz w wybranych punktach gastronomicznych.

O tym, jak korzystać z pomocy e-sommeliera, konsumenci mogą się również dowiedzieć z materiału wideo dostępnego pod linkiem: https://vimeo.com/360248559

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ręczniki - szczegół, ale ważny

Wyobraźcie sobie, że chcąc osuszyć ręce ręcznikiem papierowym, nie mieliście problemu z wyciągnięciem ręcznika z podajnika, ręcznik się nie porwał i nie wypadło wraz z nim 20 kolejnych. Zużyty papier mogliście też bez problemu wyrzucić do stojącego obok kosza, bo był on tylko do połowy zapełniony.

PLENEROWO I WYGODNIE

W sezonie wiosennym i letnim większość przyjęć i imprez przenosi się na zewnątrz. Ogrody, ogródki to najlepsza sceneria do dobrej zabawy. Jak zadbać nie tylko o odpowiednią atmosferę, ale też o komfort gości, właściwą oprawę i dobrać odpowiednią zastawę?

Wielkie grillowanie

Na zewnątrz robi się coraz ładniej i coraz cieplej. Chętniej wychodzimy z domu, częściej spotykamy się ze znajomymi w plenerze. Na mapy miast powracają ogródki restauracyjne, foodtrucki oraz sezonowe bary. Rozpoczyna się też sezon piknikowo-grillowy.

W szybkim tempie

W fast foodzie i street foodzie tak jak w każdym innym segmencie gastronomii wyraźnie widać zmiany i określone trendy. Zobaczcie, co jest teraz w modzie.

Morska piana w proszku

Najważniejsza przyprawa w kuchni. Podkreśla smak własny danej potrawy, uwydatnia inne smaki i aromaty. W  tym jej siła. Nawet potrawy słodkie przyprawiane są szczyptą soli. To jedyna substancja nieorganiczna, którą zjadamy.

ZNAK JAKOŚCI

W jaki sposób prawidłowo oznaczać i przechowywać produkty żywnościowe, żeby mieć gwarancję co do ich jakości i świeżości? Jak zachować najwyższe standardy higieniczne i stale utrzymywać odpowiedni poziom? Przedstawiamy różne możliwości - sprawdzone narzędzia i systemy znakowania.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej