x

Wietnamski Tran Tran w Warszawie

Kategoria: Miejsca

Ofert kuchni wietnamskiej w Warszawie nie brakuje. Jednak Tran Tran rozczaruje wszystkich miłośników szybkich dań z woka. W należącej do Vinh Quang Trana restauracji panuje idea slow foodu oraz wspólnego celebrowania posiłków.

Vinh Quang Tran. Foto: materiały prasowe restauracji.
Vinh Quang Tran. Foto: materiały prasowe restauracji.
Właściciel kładzie nacisk na autentyczność podawanych dań, serwując kuchnię zdrową i przygotowaną z najlepszych składników (np. w wielu daniach standardowe mięso z kurczaka zostało zastąpione zdrowszym mięsem indyka lub kurczakiem zagrodowym). Kuchni szefuje Vu Duy Binh, który pracował w restauracjach renomowanych wietnamskich hoteli. Jego prawą ręką jest natomiast Taj-Wisanu Srijaikham, były szef kuchni Marriottu w Bangkoku. Restaurację testowo otworzono już na początku kwietnia – wtedy przychodzący goście mieli okazję wypowiedzieć się na temat serwowanych dań, co miało wpływ na ostateczne menu lokalu. Obecnie w karcie znaleźć można klasykę: zupę pho z wołowiną (duża porcja to koszt 25 zł), sajgonki i spring rollsy (15 do 22 zł) czy np. bu bo nam bo (29 zł), ale również mniej popularne dania takie jak curry geang pla salmon (żółte curry z łososiem, 42 zł) lub wołowinę/krewetki/chrupiącą kaczkę w sosie mango (39-45 zł). Restauracja oferuje też dania wegetariańskie i menu dla dzieci, a na gości codziennie czekają ciekawe promocje. Tran Tran to klimatyczny lokal pomysłu wietnamskiej projektantki. Aby podkreślić autentyczność, cały wystrój wraz z zastawą został sprowadzony z Wietnamu. Restauracja jest w stanie pomieścić do 45 osób wewnątrz lokalu. Na czerwiec zaplanowano otwarcie ogródka. Każdy spragniony wietnamskich smaków może ich spróbować w Tran Tran od poniedziałku do czwartku w godzinach 12.00-22.00 oraz w weekendy (piątek-niedziela) do 23.00. W tygodniu między 12.00 a 16.00 podawane są lunche – zupa + drugie danie (zawsze dwie opcje do wyboru) w cenie od 19,90 do 24,90 zł.

ul. Wilcza 20, Warszawa

Artykuł ukazał się w „Food Service" 5/2019 nr 185.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Nałęczów Zdrój S.A. właścicielem Pałacu Małachowskich w Nałęczowie

Nałęczów Zdrój S.A., właściciel marki Cisowianka, to firma bardzo silnie związana z regionem Nałęczowa, świadoma jego wyjątkowości i pięknych, ponad 200-letnich, tradycji uzdrowiskowych.

Koniec Metamorfozy

Po 12 latach działalności zamyka się gdańska restauracja Metamorfoza, której szefem kuchni przez ostatnie 4 lata był Adrian Klonowski.

MAX Premium Burgers już w Poznaniu!

14 sierpnia o godzinie 10 swoje drzwi dla gości otworzyła pierwsza restauracja szwedzkiej sieci MAX Premium Burgers w Poznaniu.

WINSKY WINE’N’WHISKY BAR

Nad Wisłą w Warszawie, przy ulicy Wioślarskiej 10, w budynku The Tides, otworzył się w listopadzie Winsky Wine’n’Whisky Bar. Twórczynią i współwłaścicielką miejsca jest Monika Frendl, drugim współwłaścicielem jest Viktor Jakupec.

Tajski Molam Thai Canteen & Bar w Krakowie

Molam to restauracja tajska, w której nie znajdziecie nic, co zazwyczaj w Polsce kojarzone jest z tym rodzajem kuchni. Nie ma tutaj pad thai, nie ma zielonego lub czerwonego curry z mięsem lub tofu do wyboru, nie ma sajgonek. Co w takim razie jest?

RAANRAAN w Galerii Łódzkiej

RAANRAAN, czyli jedzenie przygotowywane na oczach klientów to nowa koncepcja, która od końca stycznia działa w foodcourcie Galerii Łódzkiej. Pochodzące od lokalnych dostawców produkty połączone z aromatycznymi przyprawami sprawią, że kuchnia włoska będzie w zasięgu ręki dla każdego, kto znajdzie się

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej