x

Starbucks® Frappuccino teraz w sklepach detalicznych

Kategoria: Produkty    10.09.2019

Teraz oryginalna kawa Starbucks Frappuccino może być dostępna w twoim sklepie.

Starbucks frappuccino. Foto: materiały prasowe.
Starbucks frappuccino. Foto: materiały prasowe.
Klasyka wśród kaw. Orzeźwiająca mieszanka aromatycznej kawy Starbucks® z aksamitnym mlekiem. Napój w popularnym formacie on the-go. Starbucks® Frappuccino wyprodukowano z oryginalnej kawy Arabica Starbucks pochodzącej z handlu fair trade. 97% stałych składników tego produktu (kawa i cukier) zostało zakupionych zgodnie ze standardami fair trade. Linia dostępna w 2 wariantach: klasycznej kawy oraz z dodatkiem syropu waniliowego. Zawiera min. 25 mg kofeiny. Najlepiej smakuje schłodzone.

Arla Foods S.A.
kontakt@arlafoods.com, www.arla.pl

Artykuł ukazał się w „Food Service" 6/2019 nr 186.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW

Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220°C to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii. Wygodne i optymalne cenowo połączenie właściwości oleju rzepakowego i masła klarowanego docenili zawodowi kucharze, opatrując produkt rekomendacją Klubu Szefów Kuchni.

INNOWACYJNE PIEROGI W OFERCIE MARKI IGLOTEX PROFESSIONAL

Pieczołowicie dopracowane ciasto drożdżowe otaczające cztery warianty smakowitego nadzienia to innowacyjne pierogi Iglotex Professional przeznaczone do smażenia i pieczenia. Pierogi, które można szybko przygotować jako przekąskę, deser, dodatek do zupy lub danie samo w sobie.

Zdrowe śliwki

Na polskim rynku rośnie zainteresowanie zdrową żywnością wysokiej jakości. W trend ten wpisuje się również śliwka kalifornijska, o której właściwościach kulinarnych, odżywczych i zdrowotnych można było porozmawiać z ekspertami w trakcie WorldFood Poland.

Vegan Brioche - bułka do burgerów! Nowość!

Udoskonalona wersja tradycyjnej francuskiej bułki brioche.

Chili nitki - nowość w ofercie marki Prymat GastroLine

Chili w formie nitek doskonale sprawdza się przede wszystkim jako element dekoracyjny do potraw. W ciągu kilku sekund nadaje daniom niezwykły efekt wizualny oraz unikalny ostry smak.

WSZYSTKO, CO POTRZEBNE DO KAWY I HERBATY!

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka - Espresso Warehouse - należąca do Tchibo Coffee Service.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej