x

Plant-Powered Perspectives 2019

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Tegoroczna edycja konferencji dotyczyć będzie rozwoju rynku roślinnych alternatyw mięsa i przyszłości branży spożywczej.

Plant-Powered Perspectives 2019. Foto: materiały prasowe.
Plant-Powered Perspectives 2019. Foto: materiały prasowe.
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa – według badań zrealizowanych na zlecenie kampanii RoślinnieJemy już 57,8% deklaruje ograniczenie jego spożycia, a 73% chce zastąpić je roślinnymi alternatywami, jeśli tylko będą one zdrowe, pełne smaku i przystępne cenowo. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli branży HoReCa i FMCG – producentów, dystrybutorów żywności, restauratorów i firm cateringowych – także tych, którzy dopiero planują wejście w kategorię produktów roślinnych.

– Rok 2019 to czas dynamicznego rozwoju kategorii roślinnych alternatyw mięsa i nabiału. Rosnąca popularność fleksitarianizmu i zainteresowanie bardziej świadomym odżywianiem to sygnały, których nie sposób już  ignorować. Firmy, które już dzisiaj dopasowują swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów to liderzy rynku spożywczego jutra – twierdzi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Plant-Powered Perspectives znaleźć można m.in. Karolinę Kubarę – współwłaścicielkę marki Dobra Kaloria, Martę Dymek – kucharkę i autorkę najpopularniejszego w Polsce roślinnego bloga kulinarnego, a także przedstawicieli najciekawszych start-upów produkujących alternatywy mięsa, jak HEURA Foods for Tomorrow, czy Finless Foods – firmy, która hoduje mięso ryb w sposób komórkowy.

W ramach konferencji odbędą się także zajęcia praktyczne, np. prowadzony przez przez prawników z Centrum Prawa Żywnościowego warsztat „Alternatywy mięsa i nabiału a obostrzenia w nazewnictwie”.

Termin: 3-4 października

Miejsce: “Myśliciele i Rzemieślnicy. Dom Innowacji Społecznych w Warszaw"

Bilety dostępne są pod tym linkiem: https://roslinniejemy.org/konferencja

Magazyn "Food Service" i portal OuiChef.pl są patronami medialnymi wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej