KeVita - kombucha ze słonecznej Kalifornii
Kategoria: Karta - napoje

Na polskim rynku coraz popularniejsza staje się kombucha, czyli fermentowana herbata. Jest nie tylko smaczna i orzeźwiająca, ale również bardzo zdrowa.

KeVita - kombucza od PepsiCo. Foto: materiały prasowe.
KeVita - kombucza od PepsiCo. Foto: materiały prasowe.
Jak pokazuje tegoroczny raport „Nowa era motywacji” przygotowany przez Hays Poland we współpracy z Mind & Soul Business, średnio połowa Polaków przyznaje, że pracuje ponad 40 godzin tygodniowo. Ilość pracy i tempo życia cały czas stopniowo rosną, co przekłada się na obniżenie samopoczucia, gorsze relacje z otoczeniem, a co za tym idzie ogólny brak satysfakcji. To z kolei powoduje pogorszenie stanu zdrowia.

Z drugiej strony zaobserwować można rosnącą popularność aktywności fizycznej. Nieliczne momenty wolnego czasu Polacy coraz chętniej spędzają na siłowni lub zajęciach fitness. Aktywność fizyczna ma bardzo duży wpływ na codzienne funkcjonowanie oraz zdrowy sen. Oprócz ćwiczeń istotne jest spożywanie właściwie skomponowanych posiłków, uwzględniających warzywa, owoce oraz zdrowe tłuszcze, jak również odpowiednia ilość napojów spożywanych w ciągu dnia. I choć woda wydaje się najlepszym wyborem w chwili pragnienia, to czasem nawet ona może nam się znudzić. Warto wówczas sięgnąć po jej równie i smaczne alternatywy, takie jak KeVita – pyszny produkt, który zaspokaja pragnienie nie tylko fizyczne, ale i nowych doznań, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe.

– KeVita to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. Każdy łyk KeVita jest pełen organicznych kwasów, które wraz z żywymi kulturami bakterii dają intrygujący, nowatorski smak. Lekka słodycz uzyskiwana jest dzięki zastosowaniu organicznego cukru trzcinowego oraz niewielkiej ilości słodzika z liści stewii. KeVita została stworzona w kalifornijskiej miejscowości Ojai, gdzie Bill Moses, lokalny wytwórca organicznych win spróbował niezwykłego napoju wytwarzanego przez holistyczną dietetyczkę, Chakrę Earthsong. Oboje postanowili połączyć siły, doskonaląc smak i recepturę tego lokalnego specjału. Tak oto powstał innowacyjny produkt, o którym obecnie mówi cały świat. Jednak, chociaż KeVita stała się już globalnym graczem w kreowaniu światopoglądu na rynku napojów, wciąż jest warzona i butelkowana w słonecznej Kalifornii – powiedziała Katarzyna Kołtuniewicz, kierownik marki w zespole Future Brands by PepsiCo.

Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w 3 wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru. Najwyższej jakości składniki w połączeniu z rzemieślniczą precyzją gwarantują prosty, a jednocześnie smaczny i nowatorski napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Master Brew Kombucha marki KeVita dostępna jest już w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością; będzie ją można także kupić w wybranych studiach jogi i pilatesu na terenie Warszawy oraz w barach.

Wykaz punktów w których aktualnie można kupić Master Brew Kombuchę marki KeVita:

– Ekologika, Warszawa, ul. Opaczewska 43
– Carrefour Express, Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 8
– Carrefour Express, Warszawa, ul. Dobra 17
– Carrefour Express, Warszawa, ul. Gagarina 2
– Carrefour Express, Warszawa, pl. Bankowy 4
– Carrefour Express, Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
– Carrefour, Warszawa, al. Rzeczypospolitej 1
– Delikatesy Dr Gaja, Warszawa, ul. Wrocławska 21
– Sarmackie Smakołyki, Warszawa, ul. Włodarzewska 58F
– Sklep zielarski "Niezłe ziółko", Warszawa, ul. Światowida/róg ul. Ćmielowskiej, pawilon – 73/74
– Zielony bocian, Warszawa, ul. Mickiewicza 38
– Lipton Point, Warszawa, Dworzec Centralny
– Sala prób „Źle i tanio”, Warszawa, ul. Wał Miedzeszyński 262
– Mommo good food, Warszawa, al. Jerozolimskie 28
– Carrefour, Konstancin Jeziorna, ul. Warszawska 171
– L'Atelier Athletique, Konstancin Jeziorna, al. Wojska Polskiego 3

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej