x

Redberry: nie tylko jogurty, ale też hummus!

Kategoria: Miejsca

Redberry, lider segmentu mrożonych jogurtów w Polsce, planuje poszerzyć swe kolejne lokale o koncept Hummus Love. Zmieni się nie tylko koncepcja biznesowa, ale również wizualna.

Dotychczasowe wyspy i bary sokowe w centrach handlowych zostaną przeprojektowane w taki sposób, by zachęcać klientów do spożywania dań na bazie hummusu. Będą to pierwsze tego typu lokale w Polsce.
Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze menu tego typu punktów wzbogacone jest również o inne propozycje, głównie o zdrowe przekąski. To np. super food, granole czy zestawy śniadaniowe i lunchowe. Obok nich pojawi się teraz hummus, który jest hitem gastronomicznym. Takie lokale znajdziemy już w centrach handlowych Złote Tarasy czy Blue City w Warszawie.
– Zdecydowaliśmy się na to połączenie, ponieważ wegetariańska kuchnia jest pełna zdrowia, kolorów, oryginalnych połączeń smakowych. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię, jaką jest przede wszystkim zdrowe odżywianie oraz czerpanie radości z jedzenia. Wprowadzając nowy koncept do naszych wysp, musimy je całkowicie przeprojektować. Przy okazji odświeżyliśmy również aranżację lokali pod kątem wizualnym. Są nowoczesne, a elementy wyposażenia głównie drewniane – mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redberry.
Redberr posiada obecnie 12 punktów w pięciu największych miastach w Polsce. Znajdują się w prestiżowych i popularnych lokalizacjach w centrach handlowych, działalność pod znanym szyldem jest możliwa również na zasadach franczyzy. Idąc krok dalej franczyzobiorcy mogą zainteresować się również posiadaniem restauracji Hummus Love. Możliwe jest połączenie obu konceptów.
Do tej pory marka rozwijała się w postaci wysp w centrach handlowych. Planuje również otworzenie lokali poza tego typu obiektami.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej