x

25. urodziny MAKRO Polska

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów.

MAKRO loteria urodzinowa. Foto: materiały prasowe.
MAKRO loteria urodzinowa. Foto: materiały prasowe.
Urodzinowa kampania MAKRO obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

– W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do MAKRO.

Więcej informacji o ofercie produktowej, loterii i promocjach można znaleźć na www.makro.pl oraz www.makro-dla-gastronomii.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Poprzeczka coraz wyżej - podsumowanie Targów HORECA® i ENOEXPO®

By prowadzić skuteczny biznes w branży HoReCa zawsze trzeba być o krok przed konkurencją, śledzić najnowsze trendy i - jak w sporcie - zaskarbiać sympatię fanów. Trzeba też mieć świetną ekipę - dream team, który regularnie podnosi swoje umiejętności.

Ostatnia nominacja do Kulinarnego Pucharu Polski

10.08 w Ustroniu odbyły się XIV Mistrzostwa Polski w Podawaniu Baraniny. Konkurs zwyciężył Kamil Tłuczek i Piotr Kuzdro z Grand Hotel Boutique w Rzeszowie, a ponieważ zespół ten jest już w finale tegorocznej edycji KPP, nominacja została przyznana Marcie Podgórskiej z Hotelu Notera w Chojnicach.

Ameryka od Kuchni

Współczesna amerykańska kuchnia prezentuje całe bogactwo smaków, o czym będą mogli się przekonać goście 4. Kongresu Szefów Kuchni już 9 października br. w hali Expo XXI w Warszawie.

Pięciu najlepszych szefów kuchni Polski Północnej i ich pięć wyjątkowych dań - finał Gault&Millau Tour 2017

Podczas finałowego Gault&Millau Tour w Sopocie przyznano nagrody dla najlepszych szefów kuchni z Pomorza, Kujaw, Mazur, Warmii, Suwalszczyzny i Podlasia. Oto przepisy na popisowe dania Szefa Roku, Kobiety Szefa, Szefa Jutra, Szefa Kuchni Tradycyjnej i Młodego Talentu.

Zwycięzcy 19. edycji Kulinarnego Pucharu Polski

Bartosz Fabiś i Michał Kozłowski z restauracji Nifty no.20 poznańskiego Hotel Puro to laureaci pierwszego miejsca Kulinarnego Pucharu Polski. Tegoroczne zmagania konkursowe odbyły się 1-2 października w Poznaniu.

SFINKS KUPI CAŁĄ SIEĆ FABRYKA PIZZY

Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx , Piwiarnia czy Chłopskie Jadło, nie później niż do końca marca 2021 r. stanie się właścicielem marki Fabryka Pizzy i obejmie w zarządzanie wszystkie restauracje tej sieci.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej