x

25. urodziny MAKRO Polska

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów.

MAKRO loteria urodzinowa. Foto: materiały prasowe.
MAKRO loteria urodzinowa. Foto: materiały prasowe.
Urodzinowa kampania MAKRO obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

– W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do MAKRO.

Więcej informacji o ofercie produktowej, loterii i promocjach można znaleźć na www.makro.pl oraz www.makro-dla-gastronomii.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

World Chocolate Masters 2020/2021

World Chocolate Masters to jedyny na świecie konkurs skierowany do utalentowanych i kreatywnych profesjonalistów zajmujących się czekoladą. Zawody zaplanowane na lata 2020/2021 to już 8. edycja pojedynku cukierników i czekoladziarzy, do których tym razem będą mogli dołączyć również szefowie kuchni.

Relacja: Food Service Summit 2018

Duża dawka wiedzy przekazana przez najlepszych ekspertów i liczne okazje do wymiany doświadczeń - tak wyglądała 5. jubileuszowa edycja konferencji Food Service Summit.

Winterhalter Polska Sponsorem Głównym EuroGastro 2019

Wielkimi krokami zbliżają się 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2019, które odbędą się w dniach 27-29 marca w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie. Winterhalter Polska, podobnie jak w latach ubiegłych wchodzi w najbardziej prestiżową rolę tego wydarzenia - Sponsora Głównego.

Jak zaoszczędzić 170 zł?

25-28 lutego odbędzie się Expo Sweet. Tym razem w nowym miejscu - warszawskim Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Mamy dla naszych czytelników poradę o wymiernej wartości 170 zł. Otóż tyle właśnie zaoszczędzi osoba, która chciałaby wybrać się na najsmaczniejsze targi w Polsce.

PLEBISCYT FINE DINIG WEEK

Ostatnia edycja festiwalu odbyła się w dniach 25 sierpnia - 3 września w Warszawie. Ogłaszamy najlepsze restauracje wybrane na podstawie głosów i recenzji gości.

Więcej niż konkurs

Spośród 10 tys. kandydatów do finału docierają najlepsi barmani z 55 krajów, by na oczach 2 milionów widzów zmierzyć się w 6 morderczych wyzwaniach. Cel? Miejsce w Hall of Fame World Class - najtrudniejszego konkursu barmańskiego globu. Kolejna szansa w przyszłym roku w Berlinie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej