

PizzaPortal zmienia właściciela


AmRest, wiodący europejski operator gastronomiczny, podpisał umowę o sprzedaży 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska, firmie która jest właścicielem PizzaPortal. Kupuje je Glovo, czołowa hiszpańska platformy zamówień online i dostaw do domu.
– Glovo kontynuuje strategię szybkiego rozwoju, która obejmuje ekspansję na nowe rynki. Po ostatnich udanych inwestycjach, akwizycja Pizza Portal dodatkowo wzmocni nasze strategiczne partnerstwo z AmRest, dzięki któremu dla obu firm powstały nowe ekscytujące możliwości. Naszą ambicją jest bycie liderem na każdym rynku, gdzie jesteśmy obecni, poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług zamówień online i dostawy dla naszych użytkowników oraz partnerów – komentuje Oscar Pierre, dyrektor zarządzający Glovo.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Glovo, która od początku jest dla nas korzystna zarówno strategicznie, jak również finansowo. Cieszymy się z możliwości zwiększania naszego udziału w firmie
i dalszego wzmacniania tego partnerstwa. Nie mamy wątpliwości, iż połączenie wiodącego, europejskiego gracza trzeciej generacji w segmencie zamówień jedzenia online i dostaw do domu z największą platformą
gastronomiczną w Polsce, stworzy nowego, silnego lidera na rynku – powiedział Peter Kaineder, dyrektor ds. strategii w AmRest.
Zobacz także

#Gastropomaga, czyli jak branża wspiera lekarzy i szpitale

Restauratorzy - choć sami walczą o przetrwanie - chętnie włączają się do pomocy tym, którzy na co dzień zmagają się z epidemią. Ze zgromadzonych w magazynach zapasów przygotowują pełnowartościowe posiłki i dowożą je do placówek medycznych.

RESTAURACYJNA MANUFAKTURA

Własnej roboty pieczywo, makarony, przetwory czy lody - coraz więcej lokali ma je w ofercie. Jak można wykorzystać ten potencjał i wyjść poza standardową działalność restauracji?

Polska drugim rynkiem w Europie pod względem zamówień potraw roślinnych

Z okazji listopadowego Miesiąca Wegańskiego Uber Eats przeanalizował zamówienia z ostatnich 3 lat, aby poznać roślinne trendy w Polsce. Liczba dostaw wegańskich dań w naszym kraju wzrosła aż pięciokrotnie! Polska jest drugim rynkiem w Europie pod względem takich zamówień.

Tripadvisor - jak wykorzystywać jego potencjał?

Z serwisu Tripadvisor korzysta co miesiąc 390 mln turystów, którzy w czasie podroży szukają rekomendowanych restauracji. Jeśli więc macie uprzedzenia wobec tego portalu, musicie je odłożyć na bok i potraktować go jak narzędzie biznesowe, które może przyciągnąć więcej gości do waszych lokali.

InFormal Catering - warszawski restaurator uruchamia catering dietetyczny

Właściciel warszawskich restauracji PAPU, Zielnik i InFormal Kitchen uruchomił catering dietetyczny InFormal Catering. Czy diety pudełkowe to dla lokali gastronomicznych szansa na przetrwanie kryzysu? Jak sprawnie uruchomić i realizować taką usługę?

Jak poprawnie analizować dane restauracji?

Aby podejmować trafne decyzje biznesowe pozwalające na skuteczną walkę z konkurencją, konieczne jest zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych. Jak to robić z głową?
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

