x

PizzaPortal zmienia właściciela

Kategoria: Twój biznes - wiedza    14.08.2019

AmRest, wiodący europejski operator gastronomiczny, podpisał umowę o sprzedaży 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska, firmie która jest właścicielem PizzaPortal. Kupuje je Glovo, czołowa hiszpańska platformy zamówień online i dostaw do domu.

Wartość transakcji wynosi 30 mln euro. AmRest otrzyma rozliczenie w formie gotówki oraz nowych akcji Glovo. Transakcja zostanie rozliczona po spełnieniu określonych warunków i pozwoli połączyć know-how przodującej w swojej kategorii platformy do zamówień online z czołowym polskim agregatorem gastronomicznym.
– Glovo kontynuuje strategię szybkiego rozwoju, która obejmuje ekspansję na nowe rynki. Po ostatnich udanych inwestycjach, akwizycja Pizza Portal dodatkowo wzmocni nasze strategiczne partnerstwo z AmRest, dzięki któremu dla obu firm powstały nowe ekscytujące możliwości. Naszą ambicją jest bycie liderem na każdym rynku, gdzie jesteśmy obecni, poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług zamówień online i dostawy dla naszych użytkowników oraz partnerów – komentuje Oscar Pierre, dyrektor zarządzający Glovo.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Glovo, która od początku jest dla nas korzystna zarówno strategicznie, jak również finansowo. Cieszymy się z możliwości zwiększania naszego udziału w firmie
i dalszego wzmacniania tego partnerstwa. Nie mamy wątpliwości, iż połączenie wiodącego, europejskiego gracza trzeciej generacji w segmencie zamówień jedzenia online i dostaw do domu z największą platformą
gastronomiczną w Polsce, stworzy nowego, silnego lidera na rynku – powiedział Peter Kaineder, dyrektor ds. strategii w AmRest.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Milion użytkowników aplikacji Glovo w Polsce

Hiszpańska aplikacja Glovo zagościła w smartfonach Polaków na dobre. Mobilna apka obsługująca m.in. dostawy jedzenia z restauracji osiągnęła w naszym kraju milion pobrań ze sklepów App Store i Google Play.

Efektywne spotkania z personelem - ABC

Patrząc na branżę gastronomiczną, obserwujemy, że restauracje walczą nie tylko o gościa, ale przede wszystkim o pracownika. Jak go znaleźć? Co zrobić, żeby nie odszedł? Te pytania słyszymy na każdym kroku i choć nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi, podpowiadamy: komunikuj się otwarcie i słuchaj.

Dezynfekcja na co dzień

W nowej rzeczywistości po lockdownie restauratorzy i hotelarze większą wagę przywiązują do stosowania środków do dezynfekcji powierzchni, ciała oraz oczyszczania powietrza. Jest wiele metod i produktów dezynfekujących, a ich wybór zależy od docelowego przeznaczenia.

AUTOMAT I PROFESJONALISTA

Czasy, w których praca na sali polega na automatycznym wydawaniu dań do stolika, powoli przechodzą do lamusa. Kelnerów, pogardliwie nazywanych przez kucharzy podawaczami, zastępują dziś profesjonalni usługodawcy.

SMAKOWANIE SZTUKI

Zazwyczaj chodzi się tam, by zaspokoić potrzeby ducha, nie ciała. Ale coraz częściej muzea oraz galerie stają się przybytkami nie tylko kultury, ale i ciekawych, intrygujących kulinariów, które stanowią atrakcję samą w sobie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej