x

Na kawę z własnym kubkiem

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Sieć łódzkich bistro barów Rajskie Jadło oraz włoska restauracja Raan Raan znajdująca się w Galerii Łódzkiej dołączają do akcji ograniczania plastiku. Każdy klient, który przyjdzie do lokalu z własnym kubkiem - termicznym lub ceramicznym - może kupić kawę taniej.

Mała dla posiadaczy własnego kubka (0,2 l) kosztuje 3 zł, a duża (0,4 l) – 4 zł. Do wyboru m. in. espresso, caffe latte, latte macchiato i cappuccino przygotowywane w ekspresach ciśnieniowych.
Idea zero waste jest bliska coraz większej grupie ludzi. Odpowiedź na pytanie: „Jak żyć bardziej ekologicznie?” towarzyszy właścicielom wspomnianych lokali od dawna.
– Wielkie zmiany zaczynają się od małych kroków – mówi jeden z nich, Konrad Podkówka. – Najpierw do naszych lokali wprowadziliśmy papierowe słomki, teraz udostępniamy możliwość kupienia kawy we własnym kubku. Nawet od takich drobnych starań w dbaniu o otaczający świat zależy przyszłość następnych pokoleń, a metodą małych kroków jesteśmy w stanie zwiększać świadomość i zarażać ekologicznym podejściem do życia innych - dodaje.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Wegański burger od Bobby Burgera

Największa polska sieć burgerowni wprowadza do oferty pierwszego wegańskiego burgera. "Power Plant" pojawi się we wszystkich 45 lokalach sieci 29 listopada i będzie bazował na "roślinnym mięsie" firmy Linda McCartney.

BREAK-EVEN POINT - GRANICA, KTÓRĄ TRZEBA PRZEKROCZYĆ

Niezależnie od tego, w jakim modelu gastronomicznym działa nasza firma, świadomość tego, w którym miejscu znajduje się próg jej rentowności, jest bardzo istotna.

Zebrania personelu - jak je robić z głową?

W poprzednim artykule cyklu "Sztuka obsługi" opisywaliśmy, dlaczego organizowanie spotkań indywidualnych i regularna ewaluacja pracowników są kluczowe w budowaniu zespołu. W majowym odcinku przyjrzymy się zebraniom grupowym. Jak mogą przysłużyć się do budowania zdrowej organizacji?

Facebook czy Instagram? Jak promować restaurację w social mediach?

Żyjemy w czasach, w których smartfony towarzyszą nam na każdym kroku. Uzależniliśmy się od nich i nie potrafimy bez nich sprawnie funkcjonować. To urządzenia, które dyktują nowe standardy społecznych zachowań. Takie są realia, również na rynku gastronomicznym.

ZBALANSUJ ŻYCIE

W ciągłej pogoni za perfekcyjnym koktajlem zapominamy o tym, że prędzej czy później koktajle będziemy robić idealne, szkoda tylko że niezbalansowane będzie nasze życie prywatne. Dlaczego właściwie 100 proc. osób, które spotkałeś w ciągu tego tygodnia, to wyłącznie znajomi z pracy?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej