x

MAKRO Polska na jubileuszowych X Europejskich Targach Produktów Regionalnych

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Sieć hurtowni MAKRO Polska została partnerem dziesiątej edycji Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury.

Europejski Targ Produktów Regionalnych. Foto: materiały prasowe.
Europejski Targ Produktów Regionalnych. Foto: materiały prasowe.
Europejskie Targi Produktów Regionalnych od dziesięciu lat skupiają producentów tradycyjnych wyrobów z Polski i innych krajów. Głównym punktem corocznego programu jest konkurs na „Najlepszy Produkt Spożywczy”, w którym udział biorą wystawcy spożywczych produktów regionalnych. W jury zasiądzie m.in. Renata Nowicka, przedstawicielka MAKRO Polska. W czasie wydarzenia rozpocznie się także akcja informacyjna zapraszająca na podhalański szlak kulinarny, uruchomiony w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne.

Festiwal Oscypka i Serów Wszelakich jest również ciekawym akcentem tegorocznych targów. Impreza odbędzie się w świąteczny czwartek 15 sierpnia. Czeka nas wiele atrakcji, m.in. konkurs na najlepszy oscypek. Współorganizatorem konkursu jest Regionalny Związek Hodowców Owiec i Kóz, którego członkowie zasiadają w jury, oceniając 10 najlepszych oscypków z bacówek ze Szlaku Oscypkowego i wybierając zwycięzcę.

W ramach Targów dania wpisane w historię Podhala zaprezentują szefowie kuchni restauracji biorących udział w programie Polskie Skarby Kulinarne, którego mecenasem jest firma MAKRO, m.in. Sławomir Saguła – Rezydencja Gubałówka, Roman Gierasik – Schronisko Smaków, Jan Antoł – Hotel Tatradycja, Mateusz Bafia – Restauracja STRH, Michał Cichemski – Dworzec Tatrzański.

Europejski Targ Produktów Regionalnych odbędzie się w dniach 11-15 sierpnia 2019 na Górnej Równi Krupowej w Zakopanem.

Więcej informacji na temat podhalańskiego szlaku kulinarnego i programu Polskie Skarby Kulinarne można znaleźć na stronie programu www.polskieskarby.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej