Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa
Kategoria: Twój biznes - oferta

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Asortyment Odra Pak dla branży HoReCa obejmuje kilka tysięcy produktów dostępnych bezpośrednio oraz kilkadziesiąt tysięcy towarów katalogowych. Są to m.in. opakowania jednorazowe i wyposażenie dla gastronomii, materiały opakowaniowe, artykuły higieniczne, artykuły do utrzymania czystości, produkty AGD czy chemia profesjonalna. Oferowane towary pochodzą od ponad 80 dostawców krajowych i zagranicznych, których Odra Pak jest bezpośrednim dystrybutorem.

Obecnie Odra Pak postanowiła skupić się na rozwijaniu asortymentu przyjaznego środowisku. Firma zwraca uwagę zarówno na ekologiczne, jak i na funkcjonalne cechy nowych produktów. Ważne jest to, aby wprowadzane nowości w pełni mogły zastąpić towary wycofywane z oferty. Firma stawia także na jakość i przystępną cenę.

Systematycznie rozwijana jest też marka własna Odra Pak Perfecto. Perfecto to gama artykułów o różnym zastosowaniu, której przewagą jest konkurencyjna cena przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości. Pod marką Perfecto sprzedawane są m.in. worki na śmieci, folie aluminiowe, produkty higieniczne, rękawice jednorazowe, produkty dla gastronomii, dozowniki i kosmetyki hotelowe.

Odra Pak działa jako grupa zakupowa, w której skład wchodzą dziś 34 hurtownie zlokalizowane na terenie całej Polski. Duża siła zakupowa i negocjacyjna, pozwala oferować klientom bardzo dobre warunki współpracy. Ponadto po zbudowaniu magazynu, który od marca działa w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec, Odra Pak skróciła czas obsługi klientów. W najbliższym czasie firma planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień dla branży HoReCa, m.in. uruchomienie platformy e-commerce.

– Odra Pak dąży do pozycji lidera dla dostaw produktów kosztowych, a przede wszystkim zaopatrzenia  branży HoReCa w pełnym zakresie asortymentowym. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi dostawcami i hurtowniami w branży, szczególnie w tych rejonach, gdzie nie mamy pełnego zasięgu obsługi – powiedział Radosław Naskręt, Prezes Zarządu Odra Pak.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

ODETCHNIJ PEŁNĄ PIERSIĄ W KUCHNI

Kuchnia bez systemu wentylacyjnego przypomina dzban bez ucha - gotowanie w niej jest możliwe, ale wyjątkowo trudne i męczące. Szczególnie ważne jest zbieranie zysków ciepła i wilgoci bezpośrednio nad stanowiskami, które je generują. Sama wentylacja nie wystarczy dlatego z pomocą przychodzą okapy.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej