x

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Kategoria: Twój biznes - oferta

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Asortyment Odra Pak dla branży HoReCa obejmuje kilka tysięcy produktów dostępnych bezpośrednio oraz kilkadziesiąt tysięcy towarów katalogowych. Są to m.in. opakowania jednorazowe i wyposażenie dla gastronomii, materiały opakowaniowe, artykuły higieniczne, artykuły do utrzymania czystości, produkty AGD czy chemia profesjonalna. Oferowane towary pochodzą od ponad 80 dostawców krajowych i zagranicznych, których Odra Pak jest bezpośrednim dystrybutorem.

Obecnie Odra Pak postanowiła skupić się na rozwijaniu asortymentu przyjaznego środowisku. Firma zwraca uwagę zarówno na ekologiczne, jak i na funkcjonalne cechy nowych produktów. Ważne jest to, aby wprowadzane nowości w pełni mogły zastąpić towary wycofywane z oferty. Firma stawia także na jakość i przystępną cenę.

Systematycznie rozwijana jest też marka własna Odra Pak Perfecto. Perfecto to gama artykułów o różnym zastosowaniu, której przewagą jest konkurencyjna cena przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości. Pod marką Perfecto sprzedawane są m.in. worki na śmieci, folie aluminiowe, produkty higieniczne, rękawice jednorazowe, produkty dla gastronomii, dozowniki i kosmetyki hotelowe.

Odra Pak działa jako grupa zakupowa, w której skład wchodzą dziś 34 hurtownie zlokalizowane na terenie całej Polski. Duża siła zakupowa i negocjacyjna, pozwala oferować klientom bardzo dobre warunki współpracy. Ponadto po zbudowaniu magazynu, który od marca działa w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec, Odra Pak skróciła czas obsługi klientów. W najbliższym czasie firma planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień dla branży HoReCa, m.in. uruchomienie platformy e-commerce.

– Odra Pak dąży do pozycji lidera dla dostaw produktów kosztowych, a przede wszystkim zaopatrzenia  branży HoReCa w pełnym zakresie asortymentowym. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi dostawcami i hurtowniami w branży, szczególnie w tych rejonach, gdzie nie mamy pełnego zasięgu obsługi – powiedział Radosław Naskręt, Prezes Zarządu Odra Pak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

SYSTEMOWA JAKOŚĆ

Każdy lokal gastronomiczny to złożony mechanizm. W zapanowaniu nad nim pomocny jest odpowiedni system - zwłaszcza w przypadku dużej liczby lokali w ramach sieci. Jakie są nowości w rozwiązaniach programowych dla gastronomii?

Na dobry początek - śniadanie

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Jak przygotować urozmaiconą ofertę śniadaniową w hotelu, aby spełniała różnorodne oczekiwania gości?

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Cold brew i spółka

Cold brew, kawa, która powstaje na skutek powolnego macerowania w zimnej wodzie, pojawiła się na naszym rynku już kilka lat temu. Wszystko wskazuje jednak na to, że w tym roku, tak jak i w ubiegłym, cold brew będzie jednym z najpopularniejszych napojów kawowych podawanych na zimno.

Morska piana w proszku

Najważniejsza przyprawa w kuchni. Podkreśla smak własny danej potrawy, uwydatnia inne smaki i aromaty. W  tym jej siła. Nawet potrawy słodkie przyprawiane są szczyptą soli. To jedyna substancja nieorganiczna, którą zjadamy.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej