x

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Kategoria: Twój biznes - oferta    01.08.2019

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Asortyment Odra Pak dla branży HoReCa obejmuje kilka tysięcy produktów dostępnych bezpośrednio oraz kilkadziesiąt tysięcy towarów katalogowych. Są to m.in. opakowania jednorazowe i wyposażenie dla gastronomii, materiały opakowaniowe, artykuły higieniczne, artykuły do utrzymania czystości, produkty AGD czy chemia profesjonalna. Oferowane towary pochodzą od ponad 80 dostawców krajowych i zagranicznych, których Odra Pak jest bezpośrednim dystrybutorem.

Obecnie Odra Pak postanowiła skupić się na rozwijaniu asortymentu przyjaznego środowisku. Firma zwraca uwagę zarówno na ekologiczne, jak i na funkcjonalne cechy nowych produktów. Ważne jest to, aby wprowadzane nowości w pełni mogły zastąpić towary wycofywane z oferty. Firma stawia także na jakość i przystępną cenę.

Systematycznie rozwijana jest też marka własna Odra Pak Perfecto. Perfecto to gama artykułów o różnym zastosowaniu, której przewagą jest konkurencyjna cena przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości. Pod marką Perfecto sprzedawane są m.in. worki na śmieci, folie aluminiowe, produkty higieniczne, rękawice jednorazowe, produkty dla gastronomii, dozowniki i kosmetyki hotelowe.

Odra Pak działa jako grupa zakupowa, w której skład wchodzą dziś 34 hurtownie zlokalizowane na terenie całej Polski. Duża siła zakupowa i negocjacyjna, pozwala oferować klientom bardzo dobre warunki współpracy. Ponadto po zbudowaniu magazynu, który od marca działa w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec, Odra Pak skróciła czas obsługi klientów. W najbliższym czasie firma planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień dla branży HoReCa, m.in. uruchomienie platformy e-commerce.

– Odra Pak dąży do pozycji lidera dla dostaw produktów kosztowych, a przede wszystkim zaopatrzenia  branży HoReCa w pełnym zakresie asortymentowym. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi dostawcami i hurtowniami w branży, szczególnie w tych rejonach, gdzie nie mamy pełnego zasięgu obsługi – powiedział Radosław Naskręt, Prezes Zarządu Odra Pak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

30 lat działalności firmy Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, w bieżącym roku obchodzi jubileusz 30-lecia istnienia firmy. W ciągu tego czasu z kilkuosobowej firmy powstał prężnie i dynamicznie działający podmiot, który zatrudnia obecnie ponad 300 osób.

Riemerschmid z myślą o Profesjonalistach? Tak, Chef!

W ofercie Chefs Culinar znajdziemy nowość dla profesjonalistów.

Myjąc ręce możesz uszczęśliwiać innych i zachęcać ich do działania

Myjąc ręce nie tylko dbasz o zdrowie swoje i innych, ale sprawiasz radość swoim bliskim i poprawiasz poziom satysfakcji kolegów z pracy - dowodzą wyniki ankiety przeprowadzonej przez Essity.

POŻYTECZNE PAKOWANIE

W USA oraz kilku krajach europejskich nie jest to nic niezwykłego - i spotkamy się z tym niemal w każdej restauracji. Pakowanie na wynos niedokończonych potraw (tzw. doggy bag) to nie tylko wygoda dla gościa i restauratora, ale również skuteczna metoda walki z marnowaniem żywności.

Odpowiedni ciężar

Precyzja to w gastronomii kluczowe słowo. Jak wybrać dokładną wagę, która będzie adekwatna do potrzeb lokalu i personelu? Polecamy najlepsze rozwiązania.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej