x

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Kategoria: Twój biznes - oferta

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Część asortmyantu Odra Pak. Foto: materiały prasowe.
Asortyment Odra Pak dla branży HoReCa obejmuje kilka tysięcy produktów dostępnych bezpośrednio oraz kilkadziesiąt tysięcy towarów katalogowych. Są to m.in. opakowania jednorazowe i wyposażenie dla gastronomii, materiały opakowaniowe, artykuły higieniczne, artykuły do utrzymania czystości, produkty AGD czy chemia profesjonalna. Oferowane towary pochodzą od ponad 80 dostawców krajowych i zagranicznych, których Odra Pak jest bezpośrednim dystrybutorem.

Obecnie Odra Pak postanowiła skupić się na rozwijaniu asortymentu przyjaznego środowisku. Firma zwraca uwagę zarówno na ekologiczne, jak i na funkcjonalne cechy nowych produktów. Ważne jest to, aby wprowadzane nowości w pełni mogły zastąpić towary wycofywane z oferty. Firma stawia także na jakość i przystępną cenę.

Systematycznie rozwijana jest też marka własna Odra Pak Perfecto. Perfecto to gama artykułów o różnym zastosowaniu, której przewagą jest konkurencyjna cena przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości. Pod marką Perfecto sprzedawane są m.in. worki na śmieci, folie aluminiowe, produkty higieniczne, rękawice jednorazowe, produkty dla gastronomii, dozowniki i kosmetyki hotelowe.

Odra Pak działa jako grupa zakupowa, w której skład wchodzą dziś 34 hurtownie zlokalizowane na terenie całej Polski. Duża siła zakupowa i negocjacyjna, pozwala oferować klientom bardzo dobre warunki współpracy. Ponadto po zbudowaniu magazynu, który od marca działa w Wałbrzyskiej Strefie Ekonomicznej – Bolesławiec, Odra Pak skróciła czas obsługi klientów. W najbliższym czasie firma planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień dla branży HoReCa, m.in. uruchomienie platformy e-commerce.

– Odra Pak dąży do pozycji lidera dla dostaw produktów kosztowych, a przede wszystkim zaopatrzenia  branży HoReCa w pełnym zakresie asortymentowym. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi dostawcami i hurtowniami w branży, szczególnie w tych rejonach, gdzie nie mamy pełnego zasięgu obsługi – powiedział Radosław Naskręt, Prezes Zarządu Odra Pak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

UGOTUJ TO NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

Jeszcze do niedawna gotowanie na zewnątrz kojarzyło się z niewielkim grillem, składającym się z rusztu i misy. Jednak czasy się zmieniły i urządzenia do gotowania na świeżym powietrzu stały się narzędziami do gotowania wszystkiego, co dusza (i gość) zapragnie.

ZAMÓWIONE, DOSTARCZONE

To już od dawna nie tylko pizza i fast food. Jak wygląda rynek dostaw jedzenia do domu, jak rozwija się w Polsce i jakie są światowe trendy? Na branżowych konferencjach coraz częściej porusza się wspomniane kwestie.

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

Nowość od firmy Tork

W miejscach o dużym natężeniu ruchu np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie. Aby zapobiec tego rodzaju problemom, Tork opracował nowy system do wycierania rąk - Tork PeakServe®

Pieczenie kompleksowe

Piec konwekcyjny łączy w sobie funkcje różnych innych urządzeń i może okazać się przydatny właściwie w każdej kuchni i w wielu sytuacjach. Jak wybrać odpowiedni piec do swojego lokalu - taki, który maksymalnie pomoże kucharzom i sprawi, że ich praca będzie bardziej wydajna?

Nowość od Korala

Sekret doskonałości kryje się w starannie wyselekcjonowanych składnikach pochodzących wyłącznie od najlepszych i zaufanych lokalnych dostawców.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej