Czy moda i jedzenie mogą iść w parze?
Kategoria: Lifestyle - blog

Moda często kojarzy się ze szczupłymi modelkami, na których świetnie wyglądają ubrania, ale które nie mogłyby zostać wiarygodnymi ambasadorkami cukierni. Tymczasem znana sportowa marka Saucony Originals dokonała ciekawego mariażu mody i jedzenia.

Saucony \"Brown Beignet". Foto: materiały prasowe.
Saucony \"Brown Beignet". Foto: materiały prasowe.
W marcu tego roku marka Saucony Originals wypuściła buty inspirowane kawą. Teraz zapowiada kolejną premierę obuwia inspirowanego jedzeniem. Najnowszy model butów Saucony powstał we współpracy ze Sneaker Politics i Cafe du Monde, słynną nowoorleańską kawiarnią, w której pierwszą kawę podano w 1862 roku. Cafe du Monde słynie również z „beignet”, które można określić rodzajem pączków. To właśnie nimi inspirowane są buty Saucony „Brown Beignet”. Projekt oparty został na modelu Saucony Shadow 5000, który wpisuje się w stylistykę kultowych miejsc na kulturalnej mapie Nowego Orleanu. 

W modelu „Brown Beignet” efekt końcowy kreują odpowiednio dobrane kolory i akcenty. Podstawę stanowi miks zamszu, skóry oraz siateczki, ale kluczowym motywem jest dbałość o detale, jak przyprószone na biało panele w górnej partii cholewki, wprost odnoszące się do pudru, bez którego trudno wyobrazić sobie słynne pączki. Kolorami wiodącymi są odcienie beżu i brązu, a całość uzupełnia biała podeszwa z zielonym spodem, nawiązująca do charakterystycznego patio w Cafe du Monde. Biel jest również obecna na wyściółce oraz języku, gdzie widnieją także zielone logotypy kawiarni i butiku ze sneakersami. W ręce nabywców trafią jednak nie tylko buty, lecz także trzy pary sznurówek oraz wyjątkowe pudełko przygotowane z myślą o „smacznej” kolaboracji. 

Limitowana edycja butów jest dostępna w Polsce w sklepach Street Supply w Warszawie oraz Sneaker Studio w Krakowie. Model można nabyć w cenie 599,99 zł.

 

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Anna Oleksak: Kawa zapakowana w kapsułkę

Światowy Dzień Recyklingu świętujemy w Nespresso 17 maja. Trudno z tego zrobić temat dla czytelników - z pewnością nie przebije atrakcyjności George’a Clooneya... Dla mnie jest to jednak wątek szalenie ważny, za który czasem i trochę niezasłużenie obrywamy w Nespresso.

Jerzy Pasikowski: Wiedza, czas i organizacja pracy w służbie smaku

Podczas moich wizyt w restauracjach szczególnie lubię moment, kiedy na stół trafia amuse bouche (w tłumaczeniu z języka francuskiego - "uciecha ust") lub od razu przekąska, gdyż jest to zapowiedź tego, co nas czeka w dalszej części kulinarnej podróży, jaką przygotował dla nas szef kuchni.

Adam Chrząstowski: Michelin i inni 2019

Tegoroczny przewodnik Michelin - Main Cities of Europe - długo kazał na siebie czekać. Do tej pory gala premierowa czerwonej książeczki zawierającej rekomendacje restauracji z głównych miast Europy odbywała się przed 10 marca. W tym roku nie było pompy, a przewodnik ukazał się 2-3 tygodnie później.

Jarosław Dumanowski: Wiśnie. Inspiracje z historii

Dawna kuchnia była ściślej związana z rytmem przyrody i lokalnymi produktami niż nasze dzisiejsze zglobalizowane jedzenie. Ograniczenie liczby dostępnych składników i ich krótka, sezonowa dostępność były prawdziwym wyzwaniem, a wyzwania zwykle ożywiają inwencję i prowadzą do kulinarnych wynalazków.

Adam Chrząstowski: Polowanie

Moim głównym zajęciem są ostatnio szkolenia i audyty w restauracjach w całej Polsce. To, co obserwuję w większości miejsc, przeraża chaosem i nieprzewidywalnością. Kojarzy mi się z nieustannym polowaniem - na inwestora, na pracownika, na gościa, na wykonawcę i na dostawcę.

Anna Oleksak: Dobrana para

Za nami pierwsza seria kameralnych spotkań poświęconych projektowaniu doświadczeń klienta, rozwiązaniom przyszłości w branży HoReCa i sprzedaży opartej na budowaniu wartości. Nespresso zorganizowało je wspólnie z trenerami i influencerami Wojciechem Herrą i Karolem Weberem.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej