Czy moda i jedzenie mogą iść w parze?
Kategoria: Lifestyle - blog

Moda często kojarzy się ze szczupłymi modelkami, na których świetnie wyglądają ubrania, ale które nie mogłyby zostać wiarygodnymi ambasadorkami cukierni. Tymczasem znana sportowa marka Saucony Originals dokonała ciekawego mariażu mody i jedzenia.

Saucony \"Brown Beignet". Foto: materiały prasowe.
Saucony \"Brown Beignet". Foto: materiały prasowe.
W marcu tego roku marka Saucony Originals wypuściła buty inspirowane kawą. Teraz zapowiada kolejną premierę obuwia inspirowanego jedzeniem. Najnowszy model butów Saucony powstał we współpracy ze Sneaker Politics i Cafe du Monde, słynną nowoorleańską kawiarnią, w której pierwszą kawę podano w 1862 roku. Cafe du Monde słynie również z „beignet”, które można określić rodzajem pączków. To właśnie nimi inspirowane są buty Saucony „Brown Beignet”. Projekt oparty został na modelu Saucony Shadow 5000, który wpisuje się w stylistykę kultowych miejsc na kulturalnej mapie Nowego Orleanu. 

W modelu „Brown Beignet” efekt końcowy kreują odpowiednio dobrane kolory i akcenty. Podstawę stanowi miks zamszu, skóry oraz siateczki, ale kluczowym motywem jest dbałość o detale, jak przyprószone na biało panele w górnej partii cholewki, wprost odnoszące się do pudru, bez którego trudno wyobrazić sobie słynne pączki. Kolorami wiodącymi są odcienie beżu i brązu, a całość uzupełnia biała podeszwa z zielonym spodem, nawiązująca do charakterystycznego patio w Cafe du Monde. Biel jest również obecna na wyściółce oraz języku, gdzie widnieją także zielone logotypy kawiarni i butiku ze sneakersami. W ręce nabywców trafią jednak nie tylko buty, lecz także trzy pary sznurówek oraz wyjątkowe pudełko przygotowane z myślą o „smacznej” kolaboracji. 

Limitowana edycja butów jest dostępna w Polsce w sklepach Street Supply w Warszawie oraz Sneaker Studio w Krakowie. Model można nabyć w cenie 599,99 zł.

 

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
ADAM CHRZĄSTOWSKI: FINAŁ BOCUSE D'OR 2019

W końcu nadszedł ten czas, kiedy mogłem zobaczyć finał najważniejszego na świecie indywidualnego konkursu kulinarnego. Bocuse d’Or odbywa się co dwa lata w Lyonie podczas targów Sirha. Pięciodniowa impreza mieści się w siedmiu gigantycznych halach, w których naprawdę łatwo się zgubić.

JERZY PASIKOWSKI: INTERNATIONAL CHEF CULINARY CUP

Tegoroczna czwarta edycja konkursu kulinarnego CHEF Culinary Cup tak jak w latach ubiegłych jest stworzona w celu promowania kreatywności kucharzy mających wysokie aspiracje do tworzenia wyjątkowych dań z udziałem i wsparciem produktów marki CHEF - stworzonych przez szefów kuchni dla szefów kuchni.

ANNA OLEKSAK: WEŹMY KAWĘ NA WARSZTAT

Odkrywanie kart sukcesu - taki był temat przewodni tegorocznego Food Service Summit. Cieszę się, że w ramach towarzyszących konferencji warsztatów mogłam podzielić się doświadczeniami Nespresso ze współpracy z restauracjami, które ten sukces budują z nami, serwując wyjątkowe doświadczenia kawowe.

ADAM CHRZĄSTOWSKI: BIORÓŻNORODNOŚĆ I DOBROSTAN

Razi mnie globalizacja produkcji żywności, obrót surowcami, produktami oraz ludzką pracą w imię zysku panujących nad światem korporacji. Zwracam uwagę na food miles, rodzaj opakowań i producenta żywności. Mój żywieniowy światopogląd opiera się na dwóch filarach: produkcie i terroir.

JAK SMAKUJE MISTRZOWSKIE ESPRESSO

Mistrzostwa Świata Barista (World Barista Championship) to najbardziej prestiżowy konkurs espresso na świecie. Zadaniem każdego zawodnika jest przygotowanie espresso, kawy mlecznej i dowolnego drinka na bazie espresso dla czterech sędziów sensorycznych.

JAROSŁAW DUMANOWSKI: PO KRAKOWSKU

Kraków został Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej. Oblegana przez turystów dawna stolica postawiła na kuchnię, a właściwie na znacznie więcej: kulturę gastronomiczną - opowieść o mieście, Polsce, o nas. Dla świata, dla naszych gości, dla nas samych wreszcie.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej