x

Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Kategoria: Twój biznes - oferta

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Do szerokiej oferty restauracji dostępnych online dołączą takie lokale jak Tapasta, MO.BAR czy Frontiera. Aby umożliwić klientom zamówienia z restauracji, które nie dysponują własnymi dostawcami, Pyszne.pl zapewniło im zespół kurierów. Rozwiązując problem braku dostawców, udało się pozyskać do współpracy wiele nowych, atrakcyjnych restauracji. Dzięki temu klienci nie tylko będą mieli dostęp do bardziej zróżnicowanej oferty jedzenia, ale także szybszy, przyjazny dla środowiska sposób dostawy. Do jego zalet należą również brak dodatkowych opłat i możliwość śledzenia zamówienia na żywo.

- Dzięki nowej usłudze nasi użytkownicy z Poznania mają teraz dostęp do menu najpopularniejszych restauracji w mieście, które do tej pory nie oferowały własnych dostaw. Przyłączenie się do Pyszne.pl pomaga restauracjom w zwiększeniu świadomości swojej marki, dotarciu do nowej grupy klientów oraz znaczącym zwiększeniu własnych obrotów. W szczególności w godzinach, gdy ruch w lokalach jest mniejszy - mówi współzałożyciel i dyrektor zarządzający serwisu Arkadiusz Krupicz.
Kurierzy Pyszne.pl są zatrudnieni i ubezpieczeni zgodnie z obowiązującym prawem. Mają także do dyspozycji nowoczesne rowery elektryczne, dzięki czemu nie muszą korzystać z własnych środków transportu. Rozwiązanie to sprzyja zrównoważonemu rozwojowi i jest przyjazne dla środowiska.
Po zarejestrowaniu kurierzy uczestniczą w intensywnym programie szkoleniowym i regularnych treningach, które promują bezpieczeństwo na drodze zarówno ich samych, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Są także stale wspierani przez dyspozytora, co zapewnia kontrolę jakości i punktualną dostawę.
Kurierzy są wyposażeni w odzież dostosowaną do pory roku, a także w nowoczesny plecak termiczny, który utrzymuje odpowiednią temperaturę dostarczanego jedzenia. Dostawy realizowane przez kurierów Pyszne.pl w innych miastach w Polsce zajmują średnio pół godziny.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Najlepsze standardy chłodzenia

Nie istnieje restauracja ani kawiarnia, która mogłaby się obyć bez szaf chłodniczych, lodówek czy witryn chłodzących. Ich wybór jest tak duży, że może przyprawić o niechciane zawroty głowy (w przeciwieństwie do bąbelków chłodzonych we wspomnianych lodówkach). Czym się wobec tego kierować?

WYPOSAŻENIE RESTAURACJI O DUŻYM NATĘŻENIU RUCHU

Duże restauracje i obiekty o zwiększonym natężeniu gości rządzą się swoimi prawami i nie zawsze mogą być traktowane jak szeregowe restauracje. Różnice to nie tylko czas poświęcony na konsumpcję, ale także ilość wyposażenia i rodzaj kalkulacji zużycia materiałów.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

KAWA, JAKIEJ OCZEKUJĄ KLIENCI

Kawa coraz częściej pojawia się w ofercie restauracji, barów, bufetów, stołówek. Ta dobrej jakości wymaga jednak dobrego sprzętu. Jak wybrać ekspres najlepiej dostosowany do naszego konceptu restauracyjnego i budżetu?

Na dobry początek - śniadanie

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Jak przygotować urozmaiconą ofertę śniadaniową w hotelu, aby spełniała różnorodne oczekiwania gości?

Sery Lazur - wiórki

Jakość i wygoda w profesjonalnej kuchni.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej