x

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    04.07.2019

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, wiodąca na świecie kawowa marka, po raz kolejny powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić dziewiąty już z rzędu rok w roli partnera turnieju, Lavazza ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu kobiet Angelique Kerber. Turniej na kortach Wielkiego Szlema jest też okazją do zaprezentowania dwóch wyjątkowych nowości produktowych marki.

Angelique Kerber, niemiecka tenisistka, która w ubiegłym roku po raz pierwszy zdobyła mistrzowski tytuł Wimbledonu pokonując siedmiokrotną zwyciężczynię Serenę Williams, dołączyła do zespołu Lavazzy jako oficjalna ambasadorka turnieju Wimbledon 2019. W tej roli Kerber weźmie udział w szeregu działań i spotkań zaplanowanych podczas turnieju w specjalnej strefie marki zorganizowanej na angielskich kortach. Ubiegłoroczna Mistrzyni i zwyciężczyni trzech z czterech turniejów Wielkiego Szlema, wraz z Carlosem Moyą i Andre Agassim zaangażowana została także do udziału w spotach telewizyjnych Lavazzy w ramach kampanii „More than Italian”, emitowanych obecnie w Wielkiej Brytanii.

– Ogromnie cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Lavazzy jako ambasadorka marki podczas tegorocznego Wimbledonu. Kawa zawsze była ważną częścią mojego dnia, dlatego tym chętniej skorzystałam z szansy współpracy z marką, którą podziwiam za wysoką jakość i smak, zwłaszcza, że od dawna związana jest ze światem tenisa i Mistrzostwami – mówi Angelique Kerber.

Lavazza na czas turnieju zaplanowała także prezentację kolekcji Lavazza Tierra, mieszanek drobnoziarnistych kaw pochodzących z terenów zrównoważonych upraw, zamieszkiwanych przez społeczności zaangażowane w działania Fundacji Lavazza. Kawy te będą główną atrakcją w dwóch barach marki – Aorangi i The Baseline Bar – ustawionych na terenie „The Queue”, najsłynniejszej kolejki w Wielkiej Brytanii, gdzie kawa serwowana będzie najbardziej zagorzałym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Lavazza Tierra, przygotowywana wspólnie z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, która pomogła ponad stu kolumbijskim rolniczym rodzinom odbudować plantacje kawy, obecna będzie również w nowej przestrzeni Wimbledonu, poświęconej działaniom i innowacjom marki Lavazza w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Przez dwa tygodnie turnieju, od poniedziałku, 1 lipca do niedzieli, 14 lipca 2019 r., 100 profesjonalnych baristów Lavazzy serwować będzie autentyczną włoską kawę blisko 500 tysiącom fanów tenisa, w 60 punktach rozmieszczonych na terenie Wimbledonu.

Miłośnikom tenisa, zgromadzonym tłumnie zarówno na widowni turnieju, jak również tym czekającym na wejście do prestiżowej strefy, kawa Lavazza serwowana jest w wariantach klasycznych i w formie limitowanej edycji, przygotowanej specjalnie na Wimbledon.

Wzmacniając globalne zaangażowanie firmy w tenisa ziemnego, Lavazza od czterech lat utrzymuje swoją pozycję jedynej na świecie marki z sektora „food and beverage”, będącej partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, serwując najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad 3 milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Australian Open.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

OSTATNI MIKSER KULINARNY W TYM SEZONIE

Tym razem tematem przewodnim były ryby w kontekście Bożego Narodzenia oraz tajniki pracy sommeliera wodnego. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu Szef dla Młodych Talentów udział wzięło ponad 240 osób z całej Polski.

Warszawskie restauracje świętują #Jabłonki. Co i gdzie zjemy?

Kampania Fundacji State of Poland #Jabłonki zachęca do kulinarnej celebracji rodzimych jabłek. Do świętowania #Jabłonek we wrześniu, gdy nasze jabłka są najsmaczniejsze, dołączyły warszawskie lokale, przygotowując specjalne jabłkowe potrawy w menu. Będą serwowane od 15 września do 4 października.

DelicioUS: kulinarna wyprawa przez smaki USA

Kuchnia amerykańska to nie tylko hamburgery i dania z grilla - udowodnia to program DelicioUS, którego celem jest przybliżenie przedstawicielom sektora handlowego i gastronomii oferty producentów amerykańskiej żywności.

Kulinarne innowacje

Gault & Millau Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie: 8 lipca na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu odbędzie się I edycja Culinary Innovators.

Makarun w nowej odsłonie w Gliwicach

6 lutego w gliwickiej Galerii Forum została otwarta nowa restauracja sieci Makarun Spaghetti and Salad, pierwsza po totalnym redesignie marki.

Polskie Skarby Kulinarne teraz też w Wielkopolsce oraz na Warmii i Mazurach

Pyra z gzikiem, czernina, kartacze gołdapskie, kaczka po poznańsku - to tylko kilka potraw z oferty dla gości przemierzających Kulinarny Szlak Wielkopolski oraz Warmii i Mazur. Oba regiony dołączyły do programu Polskie Skarby Kulinarne, w którym MAKRO Polska zaprasza do odkrywania polskiej kuchni.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej