x

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, wiodąca na świecie kawowa marka, po raz kolejny powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić dziewiąty już z rzędu rok w roli partnera turnieju, Lavazza ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu kobiet Angelique Kerber. Turniej na kortach Wielkiego Szlema jest też okazją do zaprezentowania dwóch wyjątkowych nowości produktowych marki.

Angelique Kerber, niemiecka tenisistka, która w ubiegłym roku po raz pierwszy zdobyła mistrzowski tytuł Wimbledonu pokonując siedmiokrotną zwyciężczynię Serenę Williams, dołączyła do zespołu Lavazzy jako oficjalna ambasadorka turnieju Wimbledon 2019. W tej roli Kerber weźmie udział w szeregu działań i spotkań zaplanowanych podczas turnieju w specjalnej strefie marki zorganizowanej na angielskich kortach. Ubiegłoroczna Mistrzyni i zwyciężczyni trzech z czterech turniejów Wielkiego Szlema, wraz z Carlosem Moyą i Andre Agassim zaangażowana została także do udziału w spotach telewizyjnych Lavazzy w ramach kampanii „More than Italian”, emitowanych obecnie w Wielkiej Brytanii.

– Ogromnie cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Lavazzy jako ambasadorka marki podczas tegorocznego Wimbledonu. Kawa zawsze była ważną częścią mojego dnia, dlatego tym chętniej skorzystałam z szansy współpracy z marką, którą podziwiam za wysoką jakość i smak, zwłaszcza, że od dawna związana jest ze światem tenisa i Mistrzostwami – mówi Angelique Kerber.

Lavazza na czas turnieju zaplanowała także prezentację kolekcji Lavazza Tierra, mieszanek drobnoziarnistych kaw pochodzących z terenów zrównoważonych upraw, zamieszkiwanych przez społeczności zaangażowane w działania Fundacji Lavazza. Kawy te będą główną atrakcją w dwóch barach marki – Aorangi i The Baseline Bar – ustawionych na terenie „The Queue”, najsłynniejszej kolejki w Wielkiej Brytanii, gdzie kawa serwowana będzie najbardziej zagorzałym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Lavazza Tierra, przygotowywana wspólnie z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, która pomogła ponad stu kolumbijskim rolniczym rodzinom odbudować plantacje kawy, obecna będzie również w nowej przestrzeni Wimbledonu, poświęconej działaniom i innowacjom marki Lavazza w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Przez dwa tygodnie turnieju, od poniedziałku, 1 lipca do niedzieli, 14 lipca 2019 r., 100 profesjonalnych baristów Lavazzy serwować będzie autentyczną włoską kawę blisko 500 tysiącom fanów tenisa, w 60 punktach rozmieszczonych na terenie Wimbledonu.

Miłośnikom tenisa, zgromadzonym tłumnie zarówno na widowni turnieju, jak również tym czekającym na wejście do prestiżowej strefy, kawa Lavazza serwowana jest w wariantach klasycznych i w formie limitowanej edycji, przygotowanej specjalnie na Wimbledon.

Wzmacniając globalne zaangażowanie firmy w tenisa ziemnego, Lavazza od czterech lat utrzymuje swoją pozycję jedynej na świecie marki z sektora „food and beverage”, będącej partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, serwując najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad 3 milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Australian Open.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Krakowska Pizza Winchester wybrana najlepszą restauracją w Polsce

To już czwarta edycja Best Restaurant Awards, konkursu organizowanego przez Pyszne.pl, który ma na celu wyłonić najlepszą zdaniem Polaków restaurację w kraju.

PODSUMOWANIE RESTAURANT WEEK

W 378 najlepszych restauracjach i 30 miastach w całej Polsce przy wspólnym stole spotkało się 90 tys. osób - tak wyglądała kolejna edycja RW pod hasłem "Emocje na talerzach". Wyniki plebiscytu gości wiosennej edycji festiwalu zostały ogłoszone 17 maja br. na konferencji online.

Kolejna edycja festiwalu Smakuj Trójmiasto

Już 22 października aromaty orientalnej kuchni uniosą się nad gdańskim Garnizonem Kultury. W Starym Maneżu odbędzie się azjatycka edycja Smakuj Trójmiasto - jednego z najpopularniejszych trójmiejskich festiwali kulinarnych.

PYSZNE.PL OGŁOSIŁO ZWYCIĘZCÓW BEST RESTAURANTS AWARDS

Pizza Winchester w Krakowie zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Pyszne.pl, pokonując ponad 614 nominowanych restauracji w całym kraju. Ich ocena była oparta na kilku czynnikach takich jak: jakość jedzenia, jakość dostawy i liczba recenzji w porównaniu do liczby zamówień.

MACIEJ ROSIŃSKI ROZSTAŁ SIĘ Z RESTAURACJĄ AFFOGATO

Pod koniec lutego po 10 latach swoją pracę na stanowisku szefa kuchni łódzkiej restauracji Affogato zakończył Maciej Rosiński.

AMBASADA AUSTRALII ZAPRASZA NA DEGUSTACJĘ WIN

Już niebawem pojawi się okazja, by lepiej poznać wina australijskie. Degustacja tych trunków odbędzie się 30 maja w restauracji Concept 13 przy ul. Brackiej 9 w Warszawie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej