x

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    04.07.2019

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, wiodąca na świecie kawowa marka, po raz kolejny powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić dziewiąty już z rzędu rok w roli partnera turnieju, Lavazza ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu kobiet Angelique Kerber. Turniej na kortach Wielkiego Szlema jest też okazją do zaprezentowania dwóch wyjątkowych nowości produktowych marki.

Angelique Kerber, niemiecka tenisistka, która w ubiegłym roku po raz pierwszy zdobyła mistrzowski tytuł Wimbledonu pokonując siedmiokrotną zwyciężczynię Serenę Williams, dołączyła do zespołu Lavazzy jako oficjalna ambasadorka turnieju Wimbledon 2019. W tej roli Kerber weźmie udział w szeregu działań i spotkań zaplanowanych podczas turnieju w specjalnej strefie marki zorganizowanej na angielskich kortach. Ubiegłoroczna Mistrzyni i zwyciężczyni trzech z czterech turniejów Wielkiego Szlema, wraz z Carlosem Moyą i Andre Agassim zaangażowana została także do udziału w spotach telewizyjnych Lavazzy w ramach kampanii „More than Italian”, emitowanych obecnie w Wielkiej Brytanii.

– Ogromnie cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Lavazzy jako ambasadorka marki podczas tegorocznego Wimbledonu. Kawa zawsze była ważną częścią mojego dnia, dlatego tym chętniej skorzystałam z szansy współpracy z marką, którą podziwiam za wysoką jakość i smak, zwłaszcza, że od dawna związana jest ze światem tenisa i Mistrzostwami – mówi Angelique Kerber.

Lavazza na czas turnieju zaplanowała także prezentację kolekcji Lavazza Tierra, mieszanek drobnoziarnistych kaw pochodzących z terenów zrównoważonych upraw, zamieszkiwanych przez społeczności zaangażowane w działania Fundacji Lavazza. Kawy te będą główną atrakcją w dwóch barach marki – Aorangi i The Baseline Bar – ustawionych na terenie „The Queue”, najsłynniejszej kolejki w Wielkiej Brytanii, gdzie kawa serwowana będzie najbardziej zagorzałym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Lavazza Tierra, przygotowywana wspólnie z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, która pomogła ponad stu kolumbijskim rolniczym rodzinom odbudować plantacje kawy, obecna będzie również w nowej przestrzeni Wimbledonu, poświęconej działaniom i innowacjom marki Lavazza w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Przez dwa tygodnie turnieju, od poniedziałku, 1 lipca do niedzieli, 14 lipca 2019 r., 100 profesjonalnych baristów Lavazzy serwować będzie autentyczną włoską kawę blisko 500 tysiącom fanów tenisa, w 60 punktach rozmieszczonych na terenie Wimbledonu.

Miłośnikom tenisa, zgromadzonym tłumnie zarówno na widowni turnieju, jak również tym czekającym na wejście do prestiżowej strefy, kawa Lavazza serwowana jest w wariantach klasycznych i w formie limitowanej edycji, przygotowanej specjalnie na Wimbledon.

Wzmacniając globalne zaangażowanie firmy w tenisa ziemnego, Lavazza od czterech lat utrzymuje swoją pozycję jedynej na świecie marki z sektora „food and beverage”, będącej partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, serwując najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad 3 milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Australian Open.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

"Królewski stół" zawładnął Wilanowem

II edycja Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego pod hasłem "Królewski stół" odbyła się 15 i 16 września na warszawskim Wilanowie. Podczas dwóch dni uczestnicy wzięli udział w 40 wykładach i panelach dyskusyjnych oraz 60 warsztatach i pokazach kulinarnych.

Jesienne kolacje tematyczne w Nadbużańskim Domu

Kolacje tematyczne w Nadbużańskim Domu to alternatywa dla masowych imprez kulinarnych. Autorami uczt są szefowie kuchni, którym bliska jest idea slow food i korzystanie z sezonowych polskich produktów najwyższej jakości.

Nie dojadłeś? Zabierz ze sobą

Zabieranie resztek dań zamówionych w restauracji nie jest ani oznaką chytrości, ani powodem to wstydu, ale objawem ekologicznej świadomości. Choć w Europie Zachodniej takie zachowania praktykowane są od dawna, u nas to wciąż jeszcze nowość.

Finał II edycji konkursu "KUKBUK Poleca"

Do akcji zgłoszono blisko 700 produktów od prawie 200 lokalnych producentów i właścicieli gospodarstw agroturystycznych. 24 z nich z certyfikatami.

Selgros fundatorem Wigilii Caritas dla niemal 10 tys. osób

To już 16 raz kiedy przy wigilijnym stole Caritas spotkają się samotni i potrzebujący. Współorganizatorem tego ważnego wydarzenia jest Selgros Cash&Carry, dzięki czemu może przyjąć ono charakter ogólnopolski. Firma przekazała na ten cel ponad 35 ton żywności.

II edycja akcji "KUKBUK Poleca" z dwiema nowymi kategoriami

"KUKBUK Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej