Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Strefa Lavazzy. Foto: materiały prasowe.
Lavazza, wiodąca na świecie kawowa marka, po raz kolejny powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić dziewiąty już z rzędu rok w roli partnera turnieju, Lavazza ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu kobiet Angelique Kerber. Turniej na kortach Wielkiego Szlema jest też okazją do zaprezentowania dwóch wyjątkowych nowości produktowych marki.

Angelique Kerber, niemiecka tenisistka, która w ubiegłym roku po raz pierwszy zdobyła mistrzowski tytuł Wimbledonu pokonując siedmiokrotną zwyciężczynię Serenę Williams, dołączyła do zespołu Lavazzy jako oficjalna ambasadorka turnieju Wimbledon 2019. W tej roli Kerber weźmie udział w szeregu działań i spotkań zaplanowanych podczas turnieju w specjalnej strefie marki zorganizowanej na angielskich kortach. Ubiegłoroczna Mistrzyni i zwyciężczyni trzech z czterech turniejów Wielkiego Szlema, wraz z Carlosem Moyą i Andre Agassim zaangażowana została także do udziału w spotach telewizyjnych Lavazzy w ramach kampanii „More than Italian”, emitowanych obecnie w Wielkiej Brytanii.

– Ogromnie cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu Lavazzy jako ambasadorka marki podczas tegorocznego Wimbledonu. Kawa zawsze była ważną częścią mojego dnia, dlatego tym chętniej skorzystałam z szansy współpracy z marką, którą podziwiam za wysoką jakość i smak, zwłaszcza, że od dawna związana jest ze światem tenisa i Mistrzostwami – mówi Angelique Kerber.

Lavazza na czas turnieju zaplanowała także prezentację kolekcji Lavazza Tierra, mieszanek drobnoziarnistych kaw pochodzących z terenów zrównoważonych upraw, zamieszkiwanych przez społeczności zaangażowane w działania Fundacji Lavazza. Kawy te będą główną atrakcją w dwóch barach marki – Aorangi i The Baseline Bar – ustawionych na terenie „The Queue”, najsłynniejszej kolejki w Wielkiej Brytanii, gdzie kawa serwowana będzie najbardziej zagorzałym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Lavazza Tierra, przygotowywana wspólnie z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, która pomogła ponad stu kolumbijskim rolniczym rodzinom odbudować plantacje kawy, obecna będzie również w nowej przestrzeni Wimbledonu, poświęconej działaniom i innowacjom marki Lavazza w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Przez dwa tygodnie turnieju, od poniedziałku, 1 lipca do niedzieli, 14 lipca 2019 r., 100 profesjonalnych baristów Lavazzy serwować będzie autentyczną włoską kawę blisko 500 tysiącom fanów tenisa, w 60 punktach rozmieszczonych na terenie Wimbledonu.

Miłośnikom tenisa, zgromadzonym tłumnie zarówno na widowni turnieju, jak również tym czekającym na wejście do prestiżowej strefy, kawa Lavazza serwowana jest w wariantach klasycznych i w formie limitowanej edycji, przygotowanej specjalnie na Wimbledon.

Wzmacniając globalne zaangażowanie firmy w tenisa ziemnego, Lavazza od czterech lat utrzymuje swoją pozycję jedynej na świecie marki z sektora „food and beverage”, będącej partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, serwując najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad 3 milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Roland Garros, Wimbledon, US Open i Australian Open.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

Akademia Smaku Sokołów o niemarnowaniu żywności

Marnowanie żywności i innych ważnych zasobów naturalnych jest dziś problemem o znaczeniu globalnym. Akademia Smaku Sokołów po raz kolejny poruszyła temat Zero Waste, organizując we Wrocławiu warsztaty kulinarne poświęcone temu zagadnieniu.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej