x

Majonez Kielecki doceniony przez uznanych szefów kuchni

Kategoria: Produkty

Marka Majonez Kielecki zdobyła prestiżowe wyróżnienie Superior Taste Award przyznane przez International Taste Institute.

Majonez Kielecki. Zdjęcie: materiały prasowe.
Majonez Kielecki. Zdjęcie: materiały prasowe.
Międzynarodowy Instytut Smaku (International Taste Instirute) od 2005 roku ocenił ponad 15 tysięcy produktów spożywczych i napojów z różnych zakątków świata. Wszystkie weryfikowane są przez ponad 200 uznanych szefów kuchni oraz sommelierów.
Pod uwagę branych jest kilka czynników. Pierwszy z nich to analiza sensoryczna po ciemku. Produkty testowane są przez profesjonalistów, którzy nie wiedzą co jedzą. Otrzymują oni jedynie informację, do jakiej kategorii należą wyroby. Na tym etapie oceniający nie znają nazwy marki, wyrobu lub miejsca pochodzenia. Kolejnym etapem jest prezentacja przed jury. Produkty zostają przełożone do szklanych, przezroczystych opakowań, aby testerzy zachowali całkowitą bezstronności i obiektywizm. Ostatnim etapem jest weryfikacja cech i składu. Jury ocenia przede wszystkim właściwości organoleptyczne, w tym: pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencję.
Majonez Kielecki otrzymał ocenę łączną na poziomie 80,6 proc. Dzięki temu zdobył nagrodę Superior Taste Award z dwiema złotymi gwiazdami.
– Jesteśmy bardzo dumni, że nasz flagowy produkt Majonez Kielecki cieszy się tak pozytywną opinią wśród uznanych na całym świecie szefów kuchni i sommelierów. Do jego produkcji używamy najwyższej jakości surowców i składników. Od prawie 60 lat stawiamy na jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Taka strategia przynosi długofalowe korzyści, czego dowodem jest otrzymana nagroda – mówi Anna Tomaszewska, Prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej