Majonez Kielecki doceniony przez uznanych szefów kuchni
Kategoria: Produkty

Marka Majonez Kielecki zdobyła prestiżowe wyróżnienie Superior Taste Award przyznane przez International Taste Institute.

Majonez Kielecki. Zdjęcie: materiały prasowe.
Majonez Kielecki. Zdjęcie: materiały prasowe.
Międzynarodowy Instytut Smaku (International Taste Instirute) od 2005 roku ocenił ponad 15 tysięcy produktów spożywczych i napojów z różnych zakątków świata. Wszystkie weryfikowane są przez ponad 200 uznanych szefów kuchni oraz sommelierów.
Pod uwagę branych jest kilka czynników. Pierwszy z nich to analiza sensoryczna po ciemku. Produkty testowane są przez profesjonalistów, którzy nie wiedzą co jedzą. Otrzymują oni jedynie informację, do jakiej kategorii należą wyroby. Na tym etapie oceniający nie znają nazwy marki, wyrobu lub miejsca pochodzenia. Kolejnym etapem jest prezentacja przed jury. Produkty zostają przełożone do szklanych, przezroczystych opakowań, aby testerzy zachowali całkowitą bezstronności i obiektywizm. Ostatnim etapem jest weryfikacja cech i składu. Jury ocenia przede wszystkim właściwości organoleptyczne, w tym: pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencję.
Majonez Kielecki otrzymał ocenę łączną na poziomie 80,6 proc. Dzięki temu zdobył nagrodę Superior Taste Award z dwiema złotymi gwiazdami.
– Jesteśmy bardzo dumni, że nasz flagowy produkt Majonez Kielecki cieszy się tak pozytywną opinią wśród uznanych na całym świecie szefów kuchni i sommelierów. Do jego produkcji używamy najwyższej jakości surowców i składników. Od prawie 60 lat stawiamy na jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Taka strategia przynosi długofalowe korzyści, czego dowodem jest otrzymana nagroda – mówi Anna Tomaszewska, Prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej