x

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Kategoria: Twój biznes - oferta

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Oferta dla gastronomii w katowickim Makro. Foto: materiały prasowe.
Oferta dla gastronomii w katowickim Makro. Foto: materiały prasowe.
Oprócz produktów marki Makro Professional, w asortymencie pojawiły się urządzenia i akcesoria czołowych producentów w konkurencyjnych cenach. Na półkach znalazł się zarówno drobny sprzęt kuchenny, taki jak frytkownice, kociołki czy wilki, ale także duże witryny chłodnicze i urządzenia grzewcze.
Zakres usług punktu sprzedaży obejmuje instalacje sprzętu i jego serwisowanie. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 istnieje możliwość skorzystania z porady eksperta. Przedstawiciel firmy M&M Gastro udzieli doradztwa z zakresu odpowiedniego doboru sprzętu, wykonania projektu technicznego, montażu, przeszkolenia pracowników czy uzyskiwania źródeł finansowania inwestycji. M&M Gastro to lider na rynku sprzedaży i serwisowania profesjonalnego wyposażenia dla gastronomii.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Najlepsze standardy chłodzenia

Nie istnieje restauracja ani kawiarnia, która mogłaby się obyć bez szaf chłodniczych, lodówek czy witryn chłodzących. Ich wybór jest tak duży, że może przyprawić o niechciane zawroty głowy (w przeciwieństwie do bąbelków chłodzonych we wspomnianych lodówkach). Czym się wobec tego kierować?

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

ZAMÓWIONE, DOSTARCZONE

To już od dawna nie tylko pizza i fast food. Jak wygląda rynek dostaw jedzenia do domu, jak rozwija się w Polsce i jakie są światowe trendy? Na branżowych konferencjach coraz częściej porusza się wspomniane kwestie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej