x

Kinga Pienińska zdobywcą Superior Taste Award

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    27.06.2019

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska ponownie została nagrodzona w plebiscycie Superior Taste Award, zdobywając odznaczenia w trzech kategoriach. Uzyskała najwyższą notę - trzy złote gwiazdki - za wodę niegazowaną. Za lekko gazowaną i gazowaną odznaczono ją dwiema złotymi gwiazdkami.

To kolejne wyróżnienie, przyznane Kindze Pienińskiej przez międzynarodowe jury International Taste Institute z Brukseli. Superior Taste Award jest nagrodą przyznawaną przez ekspertów świata gastronomii. Jury złożone z 200 niezależnych szefów kuchni i sommelierów, pochodzących z ponad 20 krajów Europy, starannie ocenia produkty, sprawdzane w konkursie pod kątem 5 kryteriów: wyglądu, zapachu, smaku, tekstury oraz ogólnych wrażeń zmysłowych. Artykuły spożywcze, które uzyskały notę całkowitą pomiędzy 80% a 90% są odznaczane dwoma złotymi gwiazdkami. Najwyżej ocenionym (których ogólny wynik przekroczył 90%) jury przyznaje trzy złote gwiazdki.
– W środowisku gastronomicznym gwiazdki przyznawane w konkursie Superior Taste Award uchodzą za porównywalne do 3-gwiazdkowej skali oceny według słynnego przewodnika Michelin. Takie wyróżnienie dla Kingi Pienińskiej w kategorii wód niegazowanych pokazuje jak wysoko cenią ją europejscy znawcy sztuki kulinarnej – mówi Monika Bielka-Vescovi, sommelierka.
Naturalna woda Kinga Pienińska została doceniona za swój delikatny i niepowtarzalny smak.
– Podana do posiłku wydobywa aromatyczne walory dań  i odświeża kubki smakowe. Dzięki niezwykłej delikatności, subtelnie podkreśla smak potraw i win, nie dominując ich – podkreśla sommelierka.
Kingę Pienińską charakteryzuje średni poziom zmineralizowania, uzyskany dzięki budowie geologicznej Pienin, która działa jak naturalny filtr, zachowując krystaliczną czystość produktu, docenioną również przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Wyróżniona przez Instytut certyfikatem, jest odpowiednim wyborem tak dla dzieci, jaki i seniorów.
Kinga Pienińska jest dostępna w trzech wariantach: wody niegazowanej, gazowanej i naturalnej, czyli lekko gazowanej. Można ją spotkać w kawiarni i restauracji, gdzie w szklanych butelkach występuje w formacie 0,33 i 0,7 l. Na sklepowych półkach Kingę Pienińską znajdziemy w standardowych opakowaniach o pojemnościach 0,5 i 1,5 l w trzech wariantach, a także 0,7 l, jako Kingę Pienińską Sport oraz w zielonym szkle w wersji gazowanej i niegazowanej w butelkach na 0,33 i 0,7 l.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wystartował konkurs barmański World Class. Po raz pierwszy jako reality show

Po rocznej przerwie World Class powrócił, by mimo lockdownu promować scenę barmańską i kulturę koktajlową. Półfinały i finał potrwają do 29 kwietnia. Po raz pierwszy rywalizacja barmanów ma formułę reality show. Zmagania krajowych półfinalistów mogą oglądać fani kultury koktajlowej z całego kraju.

DOBRZE BYĆ KLIENTEM CHEFS CULINAR? TAK, CHEF!

Już 18 i 19 września 2017 r. przekonają się o tym wszyscy odbiorcy hurtowi, dla których od wielu miesięcy firma przygotowuje najnowszą edycję Targów Poznań Vision.

Okrągły jubileusz Akademii Mistrza

10-lecie istnienia obchodzi w tym roku Akademia Mistrza, która działalność zapoczątkowała podczas organizowanych przez ZT Kruszwica pokazów szkoleniowych "Noce cukiernika i piekarza". Pomysłodawcami i inicjatorami Akademii Mistrza byli Mieczysław Chojnowski, Katarzyna Noga i Jacek Zięba.

Next Day Summit 2020

Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy?

Zwycięzcy Testu Kulinarnego MAKRO

Znamy zwycięzców konkursu pierwszego Testu Kulinarnego, organizowanego w ramach programu Szef dla Młodych Talentów przez sieć hurtowni MAKRO Polska.

Water&Wine docenione przez Akademię Gastronomiczną w Polsce

W piątek 16 marca 2018 w warszawskim hotelu Bristol rozdane zostały nagrody Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej AIG PRIX oraz ARS COQUINARIA dla wybitnych jednostek i instytucji, które wyróżniają się międzynarodową jakością.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej