Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody
Letnie orzeźwiające smaki
Kategoria: Karta - napoje

Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.

Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Soplica to lider alkoholi smakowych w Polsce. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty smakowe i odkrywa przed konsumentami często zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców. Z początkiem czerwca Soplica pojawi się na sklepowych półkach z nową linią smakową: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina. Te rześkie alkohole łączące lekki, świeży smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.

– Soplica ma już ponad 30% udziałów w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy. – Dlatego też, wsłuchując się w głosy fanów naszej marki, postanowiliśmy otworzyć się również na bardziej orzeźwiające smaki.

Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony został  zmianami graficznymi na etykietach, na których pojawiły się centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki są dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Nowy format toników Fentimans

Na sklepowe półki trafiły właśnie tradycyjnie warzone toniki Fentimans w wygodnych, 150 ml puszkach - idealny rozmiar do przyrządzenia wspaniałych drinków także w domu.

HISTORIA LONG BARU WCIĄŻ TRWA

Singapore Sling jest powszechnie uznawany za narodowy drink Singapuru. To też wizytówka barów i hoteli Raffles na całym świecie. Również Warszawa ma swoją wersję Slinga. Jak to się stało? Przeczytajcie sami.

LÓD W KOKTAJLACH WAŻNIEJSZY NIŻ MYŚLISZ

Lód jest prawdopodobnie najbardziej niedocenianym składnikiem koktajlu. Przynajmniej w oczach gości barów. Utarło się nawet błędne stwierdzenie, że jego nadmiar dodawany jest w celu "zaoszczędzenia alkoholu". Otóż nic bardziej mylnego!

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

Wakacje z kawą na zimno!

Lubię kawę, uwielbiam pracować z kawą i wykorzystywać w koktajlach jej błogosławieństwo, czyli smak i walory energetyczne. I choć polskie lato w kratkę czasem wymaga rozgrzania w chłodne deszczowe pory, to jednak częściej szukamy możliwości ugaszenia pragnienia w upalne dni.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej