x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Letnie orzeźwiające smaki

Kategoria: Karta - napoje    25.06.2019

Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.

Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Soplica to lider alkoholi smakowych w Polsce. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty smakowe i odkrywa przed konsumentami często zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców. Z początkiem czerwca Soplica pojawi się na sklepowych półkach z nową linią smakową: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina. Te rześkie alkohole łączące lekki, świeży smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.

– Soplica ma już ponad 30% udziałów w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy. – Dlatego też, wsłuchując się w głosy fanów naszej marki, postanowiliśmy otworzyć się również na bardziej orzeźwiające smaki.

Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony został  zmianami graficznymi na etykietach, na których pojawiły się centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki są dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Historia gorzkiego trunku

Spożywany w milionach litrów rocznie na całym świecie, pity "wstrząśnięty lub zmieszany" w koktajlach przez najsłynniejszego agenta brytyjskiego wywiadu, chętnie spożywany z tonikiem lub wodą gazowaną w barach i na rodzinnych przyjęciach. Zaserwowany na kościach lodu idealnie wspomaga trawienie i wa

Harmonia ziemi i ziarna w kolekcji kaw Nespresso Origins

Nespresso Professional to 13 starannie skomponowanych mieszanek kaw, wśród których trzy zasługują na szczególne wyróżnienie - podczas degustacji przeniosą nas do źródeł swojego pochodzenia: Indii, Brazylii i Gwatemali.

Oshee kupuje Kingę Pienińską

Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

Koktajl Beekeepers treasure według Dawida Pytkowskiego

Barman w El Koktel proponuje koktajl na bazie rumu.

Tłusta jakość smaku, czyli tłuszcz w koktajlach

Tłuszcz w koktajlach - dziwne? Przyznaję, na pozór temat może wydawać się abstrakcyjny,
 bo przecież Mojito nie zawiera masła, a Sex on the Beach z nutą smalcu zakrawa na kuriozum. Jednakże w kuchni tłuszcz jest głównym nośnikiem smaku, i to na nim opiera się często budowanie warstw smaku w daniu.

Karta napojów dźwignią sprzedaży

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak ważnym i strategicznym narzędziem sprzedażowym jest dobrze skonstruowana karta napojów? Czy analizowaliście, jaką rolę odgrywają właściwe rozmieszczenie wszystkich jej składowych, odpowiednio dobrane kolory i szata graficzna?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej