x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Letnie orzeźwiające smaki

Kategoria: Karta - napoje

Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.

Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Soplica to lider alkoholi smakowych w Polsce. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty smakowe i odkrywa przed konsumentami często zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców. Z początkiem czerwca Soplica pojawi się na sklepowych półkach z nową linią smakową: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina. Te rześkie alkohole łączące lekki, świeży smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.

– Soplica ma już ponad 30% udziałów w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy. – Dlatego też, wsłuchując się w głosy fanów naszej marki, postanowiliśmy otworzyć się również na bardziej orzeźwiające smaki.

Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony został  zmianami graficznymi na etykietach, na których pojawiły się centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki są dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

HISTORIA GORZKIEGO TRUNKU

Spożywany w milionach litrów rocznie na całym świecie, pity "wstrząśnięty lub zmieszany" w koktajlach przez najsłynniejszego agenta brytyjskiego wywiadu, spożywany z tonikiem lub wodą gazowaną w barach i na rodzinnych przyjęciach. Wspomaga trawienie i walczy ze zgagą. Czym właściwie jest gin?

Tiki - raj na pograniczu kiczu

Od momentu sprowadzenia kultury tiki do Stanów Zjednoczonych stała się ona wytworem wyobraźni, który ciągle ewoluuje. Obecnie kojarzymy ją z drewnianymi lub ceramicznymi naczyniami imitującymi polinezyjskich bogów, z których sączymy rześkie Mai Tai’e i Zombie.

Limitowana edycja wódki Russian Standard

Wódka Russian Standard jest teraz dostępna w ekskluzywnym, limitowanym opakowaniu nawiązującym do architektury Ermitażu.

Historia gorzkiego trunku

Spożywany w milionach litrów rocznie na całym świecie, pity "wstrząśnięty lub zmieszany" w koktajlach przez najsłynniejszego agenta brytyjskiego wywiadu, chętnie spożywany z tonikiem lub wodą gazowaną w barach i na rodzinnych przyjęciach. Zaserwowany na kościach lodu idealnie wspomaga trawienie i wa

Wakacje z kawą na zimno!

Lubię kawę, uwielbiam pracować z kawą i wykorzystywać w koktajlach jej błogosławieństwo, czyli smak i walory energetyczne. I choć polskie lato w kratkę czasem wymaga rozgrzania w chłodne deszczowe pory, to jednak częściej szukamy możliwości ugaszenia pragnienia w upalne dni.

Koktajl Beekeepers treasure według Dawida Pytkowskiego

Barman w El Koktel proponuje koktajl na bazie rumu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej