x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Letnie orzeźwiające smaki

Kategoria: Karta - napoje    25.06.2019

Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.

Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Nowe cytrynowe smaki Soplicy. Foto: materiały prasowe.
Soplica to lider alkoholi smakowych w Polsce. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty smakowe i odkrywa przed konsumentami często zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców. Z początkiem czerwca Soplica pojawi się na sklepowych półkach z nową linią smakową: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina. Te rześkie alkohole łączące lekki, świeży smak cytryny z popularnymi wśród polskich konsumentów owocami i ziołami.

– Soplica ma już ponad 30% udziałów w segmencie wódek smakowych i pozostaje jego niekwestionowanym liderem. Jednak ze względu na nalewkowy charakter marki, Soplica uchodzi za produkt sezonowy, chętniej wybierany przez konsumentów w chłodniejszych miesiącach – mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy. – Dlatego też, wsłuchując się w głosy fanów naszej marki, postanowiliśmy otworzyć się również na bardziej orzeźwiające smaki.

Nowe Soplice Cytrynowe uzupełnione zostały o starannie wybrane smaki tradycyjnych polskich ziół i owoców: orzeźwiającej mięty, aromatycznych i cierpkich owoców pigwy oraz słodkich, soczystych malin. Lekki charakter nowych wariantów Soplicy podkreślony został  zmianami graficznymi na etykietach, na których pojawiły się centralnie umieszczone cytryny oraz lekkie, rycinowe grafiki na dole etykiet, odwołujące się do drugiego smaku dopełniającego bazowy.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych, orzeźwiających wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową, letnimi eventami i działaniami PR. Wszystkie trzy smaki są dostępne w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy czerwca w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Koktajl Bishop N°2 według Daniela Kędziora

Szef baru w Papa Bar proponuje koktajl na bazie bourbonu i czerwonego wina z przyprawami.

Czy to jeszcze bar, czy już raczej kuchnia?

Ostatnie lata w polskiej gastronomii to rozwój rzemieślniczych browarów, autorskiej kuchni, food trucków, ale również moda na koktajlbary, która przywędrowała do nas z Londynu, Nowego Jorku czy Berlina.

Nowy format toników Fentimans

Na sklepowe półki trafiły właśnie tradycyjnie warzone toniki Fentimans w wygodnych, 150 ml puszkach - idealny rozmiar do przyrządzenia wspaniałych drinków także w domu.

TU I TERAZ - SEZON NA KOKTAJLE

Maj, wiosna w pełni. Jak co roku trawa się zieleni, a targi po brzegi wypełniają pysznymi, świeżymi owocami, warzywami oraz ogromną ilością ziół. Po długiej i korzennej zimie nadejście ciepłych dni zwiastują koktajle ze sporą ilością owocowych i orzeźwiających smaków.

Kawa - naucz się kawy

Kawa to jeden z najbardziej złożonych produktów pod względem smaku i aromatu. Profesjonalni bariści i degustatorzy przechodzą skomplikowane szkolenia, aby posiąść umiejętność opisywania tego napoju. Najważniejszych cech sensorycznych kawy można jednak z powodzeniem nauczyć się w domu.

Karim Bibars: wariacje na temat wódki

Wódka i jej pochodzenie wzbudza co najmniej tyle samo emocji, ile polityczne dyskusje przy rodzinnym stole podczas świąt. Tematu lepiej więc unikać, zwłaszcza gdy wieczór spędzamy ze znajomymi z Rosji bądź Ukrainy. Niemniej nie sposób zaprzeczyć, że jest to szalenie popularny alkohol.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej