x

Nowy format toników Fentimans

Kategoria: Karta - napoje    26.06.2019

Na sklepowe półki trafiły właśnie tradycyjnie warzone toniki Fentimans w wygodnych, 150 ml puszkach - idealny rozmiar do przyrządzenia wspaniałych drinków także w domu.

Fentimans Elderflower Tonic Water, puszka 150 ml. Foto: materiały prasowe.
Fentimans Elderflower Tonic Water, puszka 150 ml. Foto: materiały prasowe.
Fentimans do tej pory w swojej ofercie posiadał napoje w rozmiarach od 125 ml do 750 ml, oferowane głównie w szklanych butelkach. Nowe puszki będą pakowane po osiem sztuk w eleganckie kartoniki, idealnie pasujące do półek w domowych lodówkach.

W puszkach dostępne będą na początku cztery najpopularniejsze napoje marki:
– tonik klasyczny,
– tonik ze skórką różowego grejpfruta,
– tonik z pomarańczami z Walencji i tymiankiem cytrynowym,
– tonik z kwiatem czarnego bzu.

– W Polsce, podobnie jak na całym świecie, notujemy coraz większą sprzedaż alkoholów premium. Klienci sięgający po alkohole z wyższej półki chcą, by mixery, na bazie których przygotują drinki, były równie wysokiej klasy, co kupowany przez nich alkohol. Tradycyjne toniki premium od Fentimans, którym zaufały najlepsze bary w Polsce i na świecie, idealnie się w tej roli sprawdzą – komentuje Aleksander Gryger, dyrektor sprzedaży The Merchant Company, oficjalnego i wyłącznego importera i dystrybutora napojów Fentimans w Polsce.

W Polsce napoje Fentimans są dostępne od 2013 roku i można je obecnie kupić w ponad 400 lokalach gastronomicznych, hotelach i sklepach na terenie całego kraju. Więcej informacji na temat portfolio Fentimans można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.merchantco.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE... CZYLI KOKTAJLE Z POLSKIM AKCENTEM

Moda na używanie polskich produktów coraz śmielej przekracza progi rodzimych barów. W rozmowie z Emilem Oponowiczem, właścicielem baru Woda Ognista, rozmawiam o tym jak zaakcentować regionalny rys w koktajlach, by polski bar nie kojarzył się wyłącznie z kieliszkiem zmrożonej wódki

MATTHEW MCCONAUGHEY I NOWY BURBON WILD TURKEY LONGBRANCH™

Dyrektor kreatywny Wild Turkey, Matthew McConaughey, oraz mistrz destylacji, Eddie Russell, prezentują nowy wariant bourbona, filtrowanego przez drewno mesquite.

Prościej znaczy lepiej

W prowadzeniu każdego baru ważny jest nie tylko proces kreacji, ale też mądre ułożenie oferty, w taki sposób by szybko i sprawnie wydawać koktajle. Dobrze zaplanowane menu potrafi skutecznie zwiększyć sprzedaż, a także wyróżnić nasz lokal na rynku.

Tomasz Potrzebowski: Słów kilka o whisky

Whisky to najbliższa mojemu sercu kategoria alkoholi mocnych, a obecny czas jest dla niej szczególny.

Bogactwo herbaty

Najwcześniejsze fizyczne dowody spożycia herbaty pochodzą z II w. p.n.e., choć jest bardzo prawdopodobne, że Chińczycy znali ją już dużo wcześniej. Do Europy dotarła dopiero w XVI w. Od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, wciąż powstają nowe sposoby jej przygotowania oraz spożycia.

Koktajlowy szósty zmysł

O tym, że koktajle są tematem bardzo zmysłowym, wiemy wszyscy. Aromatyczne i smakowe bomby zamknięte w niewielkiej, skoncentrowanej dawce płynu niosą ze sobą wiele doznań.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej