Nowy format toników Fentimans
Kategoria: Karta - napoje

Na sklepowe półki trafiły właśnie tradycyjnie warzone toniki Fentimans w wygodnych, 150 ml puszkach - idealny rozmiar do przyrządzenia wspaniałych drinków także w domu.

Fentimans Elderflower Tonic Water, puszka 150 ml. Foto: materiały prasowe.
Fentimans Elderflower Tonic Water, puszka 150 ml. Foto: materiały prasowe.
Fentimans do tej pory w swojej ofercie posiadał napoje w rozmiarach od 125 ml do 750 ml, oferowane głównie w szklanych butelkach. Nowe puszki będą pakowane po osiem sztuk w eleganckie kartoniki, idealnie pasujące do półek w domowych lodówkach.

W puszkach dostępne będą na początku cztery najpopularniejsze napoje marki:
– tonik klasyczny,
– tonik ze skórką różowego grejpfruta,
– tonik z pomarańczami z Walencji i tymiankiem cytrynowym,
– tonik z kwiatem czarnego bzu.

– W Polsce, podobnie jak na całym świecie, notujemy coraz większą sprzedaż alkoholów premium. Klienci sięgający po alkohole z wyższej półki chcą, by mixery, na bazie których przygotują drinki, były równie wysokiej klasy, co kupowany przez nich alkohol. Tradycyjne toniki premium od Fentimans, którym zaufały najlepsze bary w Polsce i na świecie, idealnie się w tej roli sprawdzą – komentuje Aleksander Gryger, dyrektor sprzedaży The Merchant Company, oficjalnego i wyłącznego importera i dystrybutora napojów Fentimans w Polsce.

W Polsce napoje Fentimans są dostępne od 2013 roku i można je obecnie kupić w ponad 400 lokalach gastronomicznych, hotelach i sklepach na terenie całego kraju. Więcej informacji na temat portfolio Fentimans można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.merchantco.pl

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Letnie orzeźwiające smaki

Specjalnie na letni sezon marka Soplica przygotowała aż trzy nowości dla wszystkich fanów orzeźwiających smaków.

HISTORIA LONG BARU WCIĄŻ TRWA

Singapore Sling jest powszechnie uznawany za narodowy drink Singapuru. To też wizytówka barów i hoteli Raffles na całym świecie. Również Warszawa ma swoją wersję Slinga. Jak to się stało? Przeczytajcie sami.

LÓD W KOKTAJLACH WAŻNIEJSZY NIŻ MYŚLISZ

Lód jest prawdopodobnie najbardziej niedocenianym składnikiem koktajlu. Przynajmniej w oczach gości barów. Utarło się nawet błędne stwierdzenie, że jego nadmiar dodawany jest w celu "zaoszczędzenia alkoholu". Otóż nic bardziej mylnego!

WÓDKA I ZAKĄSKA - POWRÓT KLASYKI W NOWYM WYDANIU

W naszym kraju w wielu Popularnych lokalach można Zaobserwować dwa trendy. Od jakiegoś czasu głośno O idei foodpairingu oraz o powrocie do tradycyjnych, sezonowych i regionalnych produktów, w tym do alkoholi takich jak wódki, nalewki i likiery. Trwa moda na połączenie obu tych zjawisk.

Wakacje z kawą na zimno!

Lubię kawę, uwielbiam pracować z kawą i wykorzystywać w koktajlach jej błogosławieństwo, czyli smak i walory energetyczne. I choć polskie lato w kratkę czasem wymaga rozgrzania w chłodne deszczowe pory, to jednak częściej szukamy możliwości ugaszenia pragnienia w upalne dni.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej